Changeset No. Date Contributor Comment
12017-04-18 05:47:13 UTCMiroJanosik Nazdar, Holcim sa podla mna nepremenoval na Baumit, ale na CRH. Maju ten napis aj hore na cementarke (aspon to tak bolo posledne mesiace)...
22017-04-18 06:16:39 UTCPeter Vojtek ahoj Miro, je to mozne, ja som ten nazov prevzal z nejakej tabule pri ceste, ale je mozne ze Baumit sidli niekde inde v Rohozniku inde.

ak si myslis ze tu cementarku spravuje CRH, poprosim ta premenuj to.
12017-03-19 16:35:17 UTCaceman444 Dobry den, podla coho ste tu vsetky addr:place zmenili na Alzbetin dvor? Napr. obecny urad je tu v dome na cisle 181 a uzvadza si ako ulicu/place Miloslavov, nie Alzbetin dvor.
http://www.miloslavov.sk/sk/zakladne-udaje
22017-03-19 16:38:44 UTCaceman444 Ahaa, ale na http://www.miloslavov.sk/sk/obecny-urad si pisu Alzbetin dvor 181, Miloslavov. No maju v tom jasno.
32017-03-19 16:44:44 UTCPeter Vojtek neviem si zial spomenut, ak viete ze to ma byt place:Miloslavov, mozem to zmenit naspat.

z historie vidim ze najprv som tie adresy nahodil cez kaporskaddress_bot, napr tu v2:
http://www.openstreetmap.org/way/62518820/history

a potom som z nejakych pricin dospel k poznanie, ze je vhodne zmenit...
42017-03-19 17:00:46 UTCaceman444 Zatial to nechajte tak, pozeram stranky obce a rozne firmy si to pisu rozne a aj samotny obecny urad ma obe varianty. Tak asi to nie je uplne zle. Jedine, ze by sme nasli zdroj, kde by jasne uvadzali, ze ktora je stara a ktora nova verzia.
52017-03-20 15:14:48 UTCDurko_freemap Ahojte, len dumam, ze obec Miloslavov vlastne neexistuje, ked sa spajali tie dve obce do vacsej casti tak sa nezhodli na nazve. Tu je to podla mna spravne city=miloslavov + place=alzbetin dvor, v tej druhej by mal byt city=miloslavov + place=miloslava. Takto to urcuju aj znacky na zaciatkoch/koncoch...
62017-03-20 19:58:45 UTCaceman444 Ano, asi neexistuje subor domov, ktore sa volaju Miloslavov. Obec ale existuje, len ma dve mestske casti s nazvami Miloslava a Alzbetin Dvor. Tie su spravne oznacene ako place=suburb. Ale ci ma byt addr:place jedno alebo druhe alebo tretie zavisi ako si v obci pisu adresy. Kludne mozu mat addr:place...
12017-03-07 07:29:33 UTCPeter Vojtek zdravim, rad by som sa spytal co su to tie "spotterske miesta" ?

ak su to miesta odkial je vhodne sledovat lietadla, podla mna je za letiskom mozne sledovat lietadla takmer odvsadial (urcite by som to neznacil ako prave 9 bodov type tourism=attraction).
22017-03-07 07:31:03 UTCPeter Vojtek na inych mapach ktore sa rendruju z osm udajo to vyzera dost zvlastne a bez dobreho dovodu navrhujem tie body odstranit (je to zbytocne overuse of tourism=attraction):
http://www.freemap.sk/#p=48.16051|17.23435|15|T
32017-03-10 09:34:19 UTCPeter Vojtek kedze som nedostal odpoved, odstranil som vsetky tie body s nevhodne pouzitym tourism=attraction:

https://www.openstreetmap.org/changeset/46733258#map=14/48.1624/17.2214
12016-12-29 16:12:01 UTC*Martin* Ahoj Peter,

Ta zelena z Pohorelej je nejako prerusena. Strata signalu? ;-)
22016-12-29 16:16:06 UTCPeter Vojtek ahoj Martin,

je tam polom a je to takmer nepriechodne, napisal som o tom note do relacie, ale kedze to si malokto pred vyletom pozera, tak som to radsej aj prerusil na mape :)

http://www.openstreetmap.org/relation/6743498
32016-12-29 16:18:44 UTC*Martin* Aha. Ja som pozrel iba historiu relacie. Viditelnejsie je asi davat ficme na koniec prerusenej cesty. Ja som zvykol kreslit chodnik aj cez polom s smootness=impassable barrier=windthrow, ale asi je fakt lepsie prerusit chodnik ako si spravil ty.
42016-12-29 16:20:05 UTCPeter Vojtek ok, dam tam fixme na prerusene konce.
12016-12-25 18:16:27 UTCPeter Vojtek ta vyhliadkova veza je uz v OSM zaznacena asi tri mesiace:

http://www.openstreetmap.org/way/444903824

tuto vasu vyhliadkovu vezu preto navrhujem odstranit..
22016-12-26 00:04:36 UTCMinifeki oznacoval som ju z appky Maps.ME kde viditelna nie je
32016-12-26 08:41:00 UTCPeter Vojtek duplicitnu vyhliadku som odstranil:
http://www.openstreetmap.org/changeset/44677220

to ze nejaky nastroj (napr. maps.me) nevykresluje niektore udaje z openstreetmap databazy nie je dobry dovod aby boli tieto udaje v databaze 2x.
12016-12-07 07:12:43 UTCMiroJanosik Ahoj, tu sa pri importe stalo nieco divne, kazdy bod importovanych domov ma adresu "Gajary". Jednotlive body stien by nemali mat adresy...
22016-12-07 20:53:14 UTCPeter Vojtek moja chyba, tu by to malo byt opravene:
https://www.openstreetmap.org/changeset/44244535
12016-10-07 09:31:47 UTCPeter Vojtek zdravim,

neviem ci ste si vsimli ze Lupciansky hrad je uz v OSM zaznaceny: http://www.openstreetmap.org/way/62177836

takze ak nemate nic proti, navrhujem tento vas "bodovy" hrad odstranit.
22016-10-07 10:50:48 UTCMichal Ingeli Zdravim,
mate pravdu. Mapa mi ponukla len neoznaceny castle POI. Kludne moze byt zmazany.
32016-10-07 11:01:48 UTCPeter Vojtek hej, je skoda ze maps.me nerendruje ikonku hradu ked je to oznacene ako budova (a nie ako bod)...
12016-09-27 18:38:50 UTCaceman444 Zdravim, tie male kniznice nebudu nahodou toto: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dpublic_bookcase ?
22016-09-27 18:41:05 UTCPeter Vojtek ano, to vyzera vhodnejsie nez amenity:library. zmenim to. vdaka za upozornenie.
12016-07-31 10:23:43 UTCPeter Vojtek dobry den,

chcem sa spytat aky je nazov noveho baru (http://www.openstreetmap.org/node/4327976393). Pouzili ste nazov (name) "korytnica kupele 669" co znie skor ako adresa, zatial co webstranka odkazuje na nazov Svätopluk.

ak je nazov podniku Svätopluk, tak je spravne pou...
22016-07-31 10:33:42 UTCZlatko Banovic Nazov baru penzion svato pluk
32016-07-31 15:21:54 UTCPeter Vojtek ok, tu som to upravil (a tiez som dane miesto oznacil aj ako penzion): http://www.openstreetmap.org/node/4327976393#map=19/48.88962/19.28298
12016-07-22 15:55:18 UTCPeter Vojtek ahoj Ivor, vdaka za doplnenie nazvov potokov..o mnohych som vobec netusil.

chcem sa preistotu spytat, z akeho zdroja ci cerpal informacie, kedze si neuviedol kluc source ? (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:source)

inak ak ta tema vodnych tokov v SR v openstreetmap zaujimava viac, tu najd...
12016-05-19 10:19:52 UTCPeter Vojtek bol som zvedavy komu sa podari ma predbehnut :)
12016-04-24 16:07:55 UTCPeter Vojtek dobry den,

vitajte v OSM komunite.

neviem ci ste si vsimli, ze veza na kamziku je v OSM zaznacena uz niekolko rokov:
http://www.openstreetmap.org/node/4144304834

predpokladam ze tuto vasu druhu vezu ste zaznacili len preto, ze ste si nevsimli tu povodnu?

http://www.openstreetmap.org/no...
22016-04-24 16:09:01 UTCPeter Vojtek prvy odkaz v mojom predoslom komentari mal byt spravne tento:
http://www.openstreetmap.org/way/230944086
32016-05-01 15:48:15 UTCPeter Vojtek kedze po uplynuti siedmych dni som nedostal ziadnu odozvu, tak som tu druhu televiznu vezu odstranil:

https://www.openstreetmap.org/changeset/39019410
12016-04-03 17:12:45 UTCPeter Vojtek ahoj Peto,

ak chces aby ta predajna bola naozaj oznacena ako masopredajna, musis pouzit tento kluc (nestaci len do name napisat "Masopredajňa u Peťa"):

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:shop%3Dbutcher
12016-04-03 17:10:54 UTCPeter Vojtek ahoj Peto,

ak chces aby ta budova bola na mapach oznacena ako miesto kde je ubytovanie, mozes pouzit napriklad tento kluc:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:tourism%3Dguest_house

ak chces uviest webstranku na ktorej je viac informacii o ubytovani (napriklad odkaz na booking.com), mozes p...
22016-04-03 18:45:04 UTCDurko_freemap este by bolo opravit "Ponicka lehotka" na Ponická lehôtka
12016-01-10 19:45:08 UTC*Martin* Ahoj Peter. Tie potoky su super, ale prosim nedavaj na ne layer=-1. Precitaj si http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:layer#Things_to_avoid, spomina sa to v siestej odrazke. Dakujem.
22016-01-10 20:01:09 UTCPeter Vojtek vdaka za info, skoda ze som to nevedel, uz som ich nahodil dost vela.

rozmyslam ci sa mam pokusat tie waterways ktore som zadal z kapor2 v minulosti fixnut (odstranit layer:-1).

ony maju vsetky spolocne to, ze ako source maju kapor2, ich autor som ja a v commit message maju "add streams ....
32016-01-10 20:51:55 UTC*Martin* S tym source na changesete ti neporadim. Ja zvyknem davat source priamo na objekty. Ale layer=-1 mozes zistovat ci je v kombinacii s tunnel=* a tie neodstranovat. Lebo potoky pod zemou su bud v tuneloch (culvert), alebo len tak v jaskyniach :-).
42016-01-11 19:22:48 UTCPeter Vojtek ok, tak som ten layer=-1 odstranil.
josm si prekvapivo dobre poradil zo zoznamom 1300 way IDs.

https://www.openstreetmap.org/changeset/36510099
12015-05-06 12:29:21 UTCDurko_freemap Ahoj Peto,
mas pravdu tu trat(motokrosovu) uz museli zrusit.
Durko
22015-05-06 13:49:33 UTCPeter Vojtek ok, je prec:
https://www.openstreetmap.org/changeset/30843158
12014-12-14 12:37:58 UTCaceman444 Dobry den,
tam kde sa krizuje potok s cestou (way 317109251) ste dali layer=-1. Tam ide naozaj cesta pod potokom? Nechcelo to byt layer=1+bridge=yes ?
22014-12-14 12:57:52 UTCPeter Vojtek zdravim,
potok tam krizuje cestu bez mosta, je to brod.
ak existuje nejaky lepsi sposob ako tuto skutocnost znacit, rad si necham poradit.
32014-12-14 13:09:22 UTCaceman444 Skuste ford=yes, bez 'layer'.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Ford
Ak Vam JOSM bude nadavat, ze sa krizuju cesty, mozete ten brod zredukovat je jeden spolocny bod cesty a potoka (teraz to mate ako dlhsi usek, co je divne, ak mate potok len ako ciaru (nie plochu)). Dlzka brodu a sirka potoka (vo...
42014-12-14 13:18:37 UTCPeter Vojtek vdaka, je to tam
http://www.openstreetmap.org/changeset/27457820
52014-12-14 13:43:00 UTCaceman444 Super, dakujem.
Peter Vojtek has contributed to 17 changeset discussions(s) with a total of 47 comment(s)