Changeset No. Date Contributor Comment
12017-04-03 22:08:27 UTCmgpx Miből gondolod, hogy a https://www.openstreetmap.org/way/484288017 egy tanya? Ezen a dombon 1991-ig szovjet lokátorállomás volt - nem annak a maradványaival tévesztetted össze ? Mi a szerkesztés forrása, a Bing biztosan nem lehet ?
22017-04-04 08:29:35 UTCzsolt d Szia!
(ld előző válaszomat)
Tanya biztosan téves. Az repüléri terület. Az LHSA reptér műszeres leszállító rendszer középső, déli jeladója van/volt telepítve.
ld.: "middle marker" és ki...
12017-04-03 22:06:17 UTCmgpx Miből gondolod, hogy a https://www.openstreetmap.org/way/484288017 leszállópálya ? A helikopterezred a műúttól északra volt, de már rég bezárt. Mi a szerkesztés forrása? A Bing van megadva, de az egész biztos nem l...
22017-04-04 08:19:47 UTCzsolt d Szia!
Az nem volt soha heliport, sem helikopterezred, de repüléri terület. Ott az LHSA reptér műszeres leszállító rendszer középső, déli jeladója van telepítve.
ld.: "middle marker" és kiszolgál...
12017-03-30 10:55:26 UTCvasony Szia!

Utcanevek nincsenek esetleg a házszámokhoz?

Tamás
22017-03-30 19:42:40 UTCzsolt d Szia! Pillanatnyilag még nincsenek.
12017-03-15 23:00:12 UTCmgpx Szia,

köszi, hogy rajzolod a kolostorromokat. Kérlek ügyelj pár dologra:
- "building" címke akkor alkalmazandó, ha az épület struktúrája még egyben van, pl egy templom még valóban áll. Nem egybe...
22017-03-19 08:57:59 UTCzsolt d Ok, köszönöm a segítséget. Át fogom nézni a kolostorromjaimat, és a fentiek szerint javítom majd. Több középkori templomromról tudom, hogy bár mise nincs, de aktív imahely, rendszeres zarándokhely.
12017-03-18 16:56:27 UTCAthoss15 Szia!

A Budapest XI. kerületről nagy febontású, viszonylag friss ortofotó áll rendelkezésre, a kerületben érdemesebb ezt használni, mivel lényegesen pontosabb és részletesebb, mint a Bing.

https://wiki.openstreetm...
22017-03-19 08:55:22 UTCzsolt d Köszönöm, megtaláltam. Tényleg nagyon jó az ortofotó.
12016-02-06 21:34:10 UTCmgpx Ez az út biztosan létezik? https://www.openstreetmap.org/way/331736475

Bejárásnál kerestem, de nem találtam
22016-03-24 19:46:08 UTCzsolt d Nem földút, inkább csapás, ösvény. Nyoma látszik a FÖMI légifotókon is. Én régen jártam arra. De ha ma már nincs meg, akkor vedd le.
12015-10-09 10:31:30 UTCBáthoryPéter A siklóernyős starthelyekre nem aeroway=aerodrome címke való (ez ugyanis repülőteret jelent)
Javítottam, mintának nézd meg ezt: http://www.openstreetmap.org/node/3725557001
22016-03-10 23:54:48 UTCRoland Pallai Szia! Hogy jött ki a 10% erre az útra? http://www.openstreetmap.org/way/185151663
A hegyoldal ott igen meredek, kizártnak tartom hogy ez helyes legyen.
32016-03-11 14:16:11 UTCzsolt d A hangár melletti leszállótól az Újlaki hegytetőig 110m a szintkülönbség. A hegyoldal lényegesen meredekebb mint a felvezető ösvény, az kerülőt tesz. A 10% valóban kevés, az inkább 19%, javítot...
12015-09-29 21:17:28 UTCBáthoryPéter Megjegyzés: felrajzoltál egy Tu-154-es gépet, ami nagyon sokáig állt itt, de 2014-ben elvontatták. A gond csak az, hogy aeroway=aerodrome címkét raktál rá, ami repülőteret jelent. Így a Liszt Ferenc Nemzetközi Re...
22015-09-30 00:23:11 UTCzsolt d Ah, valóban! :) Köszönöm a helyreigazítást, és a leszállópálya bevezető és oldalsó fényeinek rendbetételét, hogy a megfelelő cimkékkel láttad el az összeset.
zsolt d has contributed to 8 changeset discussions(s) with a total of 17 comment(s)