Changeset No. Date Contributor Comment
12017-12-12 07:59:48 UTCzors1843 Beste,
Graag geen privé gegevens vermelden.
12017-12-10 20:16:33 UTCzors1843 Hospital ? Niet eerder : amenity:doctors ?
12017-12-10 18:57:44 UTCzors1843 "Place of worship" : kerk ? kapel ? of bedoel je de Lourdesgrot ?
22017-12-10 19:48:50 UTCzors1843 Intussen aangepast. Wil je nazien ?
12017-12-10 14:11:15 UTCzors1843 "Kerkske linkert" en "De Poorte" : is er daar ergens documentatie van ?
Het ingetekende "park" is dat een openbaar park ? Referentie ?
22017-12-10 14:20:24 UTCzors1843 Er zijn nu trouwens 2 monumenten gemapt
32017-12-10 14:47:59 UTCGlennRijkers Documentatie weet ik niet of intekening ik weet wel dat er een ingang is met die wegen
42017-12-10 15:08:57 UTCzors1843 Op AGIV is dit "park" ingetekend als privé grond. De gemapte monumenten zijn ook nergens terug te vinden.
52017-12-10 17:05:14 UTCGlennRijkers Oei dan zullen we dit weer aanpassen AGIV is meestal wel correct
12017-12-06 14:25:10 UTCJakka Eigenaardig op luchtbeelden niet waarneembaar ?
22017-12-06 15:46:22 UTCzors1843 Pokemon ?
32017-12-07 12:35:31 UTCzors1843 Verwijderd
12017-12-05 15:27:28 UTCzors1843 Beste,
Nu heb je een building bovenop andere buildings. Was het de bedoeling enkel de amenity:college te verwijderen ?
22017-12-06 07:26:34 UTCPieter Hermans Het was helemaal niet de bedoeling iets te wijzigen aan de gebouwen. Enkel om de naamgeving van onze campus in Gent te corrigeren.
32017-12-06 08:30:37 UTCzors1843 Heb de building tag terug verwijderd en de amenity tag hersteld.
12017-12-04 20:40:09 UTCJakka You created a college on a single note ?
Website did not lead me to a college...
22017-12-05 07:47:20 UTCzors1843 is indeed on that address :
https://apass.be/contact/
32017-12-05 10:23:29 UTCJakka OK website.
12017-12-03 20:48:42 UTCzors1843 Was al gemapt. Verwijderd
12017-12-03 12:00:46 UTCzors1843 Landbouwgrond heb ik verwijderd.
22017-12-03 12:12:11 UTCMRenard Bedankt
12017-12-02 13:58:01 UTCzors1843 Waarom wijzigt U massaal de classificatie van de wegen naar "footway" ?
22017-12-02 14:15:13 UTCMRenard Dit is een bos met speciaal aangelegde wandelroutes
32017-12-02 14:32:31 UTCzors1843 Maar op de oorspronkelijke classificatie van de wegen kon ook gewandeld worden. Zijn er geen fietsen toegelaten ? Worden de wegen ook niet gebruikt bij bosbeheer ?
42017-12-02 14:38:35 UTCMRenard Ah inderdaad ook door bosbeheer en fietsers. Duizendmaal excuus. Een interpretatiefout
52017-12-02 14:40:34 UTCzors1843 Geen probleem.
12017-12-02 13:38:26 UTCzors1843 Wegen maken deel uit van fietsroutes. Gelieve geen classificatie te wijzigen zonder overleg a.u.b.
12017-12-02 10:17:22 UTCzors1843 Maar ook niet een park bovenop een park ?
22017-12-02 10:54:04 UTCzors1843 Aangepast
12017-12-02 07:23:37 UTCzors1843 Please do not remove private paths, just add access:private.
12017-11-28 18:25:07 UTCzors1843 Please do not remove private ways
12017-11-28 18:24:43 UTCzors1843 Please do not remove private ways - just add access=private
12017-11-28 15:41:16 UTCzors1843 Alle busroutes moeten herbekeken worden.
12017-11-28 12:56:04 UTCzors1843 Enkel voor dat stukje ? En nu een tunnel geworden ?
12017-11-26 10:01:35 UTCJakka Adding a resto @ the same adress of Le Puglia ?
22017-11-26 10:21:12 UTCEmmanuel Massart "Le Puglia" doesn't exist anymore but with "maps.me" on my mobile, in the latest version, there is no command to indicate that a place is closed. (And no command to modify a place, add some information,...)
32017-11-26 10:23:11 UTCzors1843 deleted
42017-11-26 10:33:25 UTCJakka @Emannuel is there no free text possibility. That's too bad. Map updated by zors1843
52017-11-26 12:18:27 UTCzors1843 Indeed, impossible to delete existing data with maps.me (maybe not a bad thing after all)
12017-11-25 13:46:44 UTCzors1843 Beste,
Staat bij AGIV als weg gemapt. Heb het teruggezet en access=private toegevoegd.
12017-11-10 12:03:47 UTCzors1843 Please do not save a "test". All entries are stored in the original database. I removed the test.
Kind regards
12017-10-23 16:54:52 UTCzors1843 Voor iedereen toegankelijke speeltuin ?
22017-10-24 06:14:26 UTCSielNollet is inderdaad toegankelijk voor iedereen
12017-10-20 13:41:52 UTCzors1843 Hi,
Private paths belong in openstreetmap. This is valuable information. Otherwise armchair mappers could always remap the paths without knowing the access is private.
Thanks,
Georges
12017-10-19 07:34:37 UTCzors1843 No (private) parking area anymore ?
22017-10-19 10:12:13 UTCPKohl private parking is just the (yellow) area in front of Colruyt. Only for clients and completely locked outside opening hours.
32017-10-19 10:32:19 UTCzors1843 updated
12017-10-17 20:51:03 UTCzors1843 Wat zou beter passen als landgebruik ?
22017-10-18 06:17:11 UTCDivineeeee Een wandelpad (langs de kant), ik heb het zo ook aangepast normaal gezien.
12017-10-16 17:11:46 UTCzors1843 changeset reverted
12017-10-13 05:17:16 UTCzors1843 Zijn gebouwen per vergissing verwijderd ?
12017-10-04 07:14:18 UTCzors1843 "PV Adeps JRH 6" is duplicating ways.
¨Pls use a relation to create a route.
Changeset is reverted.
12017-09-23 05:57:31 UTCzors1843 Onmogelijke "oneway" : je kan de parking oprijden maar niet terug.
22017-09-23 07:19:48 UTCAndroidLover1602 Dag zors1843, je hebt gelijk. Ik pas dit terug aan. De "oneway" begint pas voorbij de parking. Bedankt voor de bijsturing.
32017-09-23 07:30:30 UTCzors1843 Dank voor de aanpassing. Nog een prettige dag.
Georges
12017-09-19 15:42:49 UTCzors1843 Artwork ?
12017-09-19 14:14:26 UTCzors1843 De verbinding Markt-Hoogstraat heb je hier onderbroken ? Geldt dit ook voor fietsers ?
22017-09-20 05:45:30 UTCgemeente Oostrozebeke Nee, fietsers en voetgangers kunnen inderdaad nog doorrijden. Ik zal dit aanpassen.
32017-09-20 06:02:09 UTCgemeente Oostrozebeke Ik heb een highway=path voorzien en verduidelijkt dat het om zowel fiets als voetverkeer gaat.
12017-09-15 04:23:02 UTCzors1843 Is dit wel de juiste locatie ???
22017-09-15 18:44:29 UTCL'imaginaire Dag Tony,
Zeker bij jouw bezoek eens checken of jouw wijzigingen aan de kaart correct zijn. In principe werken we andersom: eerst checken, dan pas mappen. Ik zie alvast één probleem: het adres in de tags komt niet overeen met het adres dat is meegegeven op de website.
Veel plezier op...
12017-09-14 11:29:23 UTCzors1843 "Chemin" c'est le nom du chemin ?
22017-09-27 18:15:13 UTColiding Je vie dans le cartier depuis plus de 20 ans et non le chemin ne s'appel pas chemin mais c'est un chemin et pas une route ! Maintenant je pense que l'on peut le nommé chemin Vas t'y frotte car dans les cadastres il est rien préciser.
12017-09-10 16:40:42 UTCzors1843 Definitief ? Voor alle verkeer ?
22017-09-10 17:37:46 UTCRVermeirsch Dit is inderdaad definitief voor alle verkeer.
Er is voor fietsers en voetgangers een fietstunnel gemaakt die ligt ter hoogte van de blauwe stippellijn parallel met de Derbystraat en die uitkomt vlak achter de kerk van de Spoele. Ik weet wel niet hoe ik dit moet melden.
Met vriendelijke groeten.
...
32017-09-10 20:09:21 UTCzors1843 Heb het aangepast. Dank voor de melding.
Georges
42017-09-11 08:08:49 UTCRVermeirsch Ik zie dat er inderdaad iets gewijzigd is, maar de fietstunnel ligt vlak tegen de kerk aan de Stedelijke Basisschool Spoele.
Ze ligt ter hoogte van de blauwe stippellijn aan huisnummer 41 van de Derbystraat en is verbonden met het doodlopend straatje tussen de kerk en de spoorweg.

Groeten

Re...
52017-09-11 08:33:28 UTCzors1843 Ok, zal ze verplaatsen.
Mvg,
Georges
12017-09-08 16:46:04 UTCzors1843 Was wel degelijk verbonden.
12017-09-01 09:27:20 UTCzors1843 Hi,
Why did you delete al this info ?
12017-08-27 16:51:07 UTCzors1843 Wichelen station is niet te vinden op de haltes van "De Lijn". Welk haltenummer is dit ?
12017-08-26 06:43:03 UTCzors1843 Wellicht beter eerst overleggen met de mapper die het pad ingetekend heeft ?
22017-08-26 06:46:58 UTCzors1843 Is, denk ik, vermeld op de "Atlas der Buurtwegen"
32017-08-26 06:54:31 UTCWim 2 Net de Atlas der buurtwegen geconsulteerd:
http://geo.vlaamsbrabant.be/mobiliteit/
Deze weg vind ik hier toch niet hoor.
42017-08-26 06:56:53 UTCzors1843 Staat ook op de kaart van de trage wegen van Tervuren.
52017-08-26 07:03:20 UTCzors1843 Bij geopunt Vlaanderen te zien als "Sentier n° 38"
62017-08-26 07:39:11 UTCzors1843 "Sentier n° 35"
72017-08-26 07:50:00 UTCWim 2 Inderdaad akkoord. Nu heb ik de Sentier ook gevonden in de atlas.
Zoals ik eerst al aangaf heb ik dit traject gelopen en bevond me eerste op een talud naast de tuin van nr 19 en later tenmidden in een veld. Bij de aansluiting van deze ex-weg op de Oliestraat kon ik ook nergens een aansluiting herke...
82017-08-26 07:53:09 UTCzors1843 Is vermoedelijk nuttig voor de vereniging "Trage wegen". Misschien is het de bedoeling om de weg opnieuw open te stellen ?
Ik draai straks je changeset terug en zet de weg op access=no.
In ieder geval hartelijk dank voor de bijkomende informatie.
Nog een prettige dag.
Georges
92017-08-26 07:54:28 UTCWim 2 Ook bedankt voor de feedback. Prettige dag.
12017-08-16 05:42:28 UTCzors1843 Können Sie bitte mehr Auskünfte geben ?
Danke.
22017-08-17 06:04:47 UTCzors1843 Misplaced/unexisting casino removed
12017-08-07 04:34:27 UTCnammala Hi Conoor,

Welcome and thanks for contributing to OpenStreetMap (OSM). Noticed that you have been deleting some features . May I know the reason behind the edits you have made.

Regards,
nammala
22017-08-07 07:45:52 UTCescada Hallo Connor,

Ik ben ook geïnteresseerd waarop je je gebaseerd hebt.

mvg
32017-08-07 07:57:42 UTCConnor De Smet some trails where incorrectly placed and some doesn't exist anymore. Thee waytypes of a lot of roads where incorrect, I think if it's to narrow to drive a car (1m width) than it's just a trail. All the changes I made are in my neighboorhood and the trails I ride very frequently on.
42017-08-07 08:27:59 UTCzors1843 Door wegen te verwijderen i.p.v. ze aan te passen zijn er ook relaties onderbroken.
52017-08-07 10:06:17 UTCescada Het is inderdaad over het algemeen niet aan te raden om delete/create te doen. De voorkeur wordt gegeven aan het aanpassen van de bestaande data. Voor een wijziging van track naar path is dat niet moeilijk. Maar ook bij het heraligneren van een pad, is het beter om het bestaande pad aan te passen.
...
12017-07-16 06:39:17 UTCzors1843 Hi,
You removed housenumber 2. This housenumber doesn't exist (anymore) ?
Thanks.
22017-07-17 17:56:28 UTCParissG Hi, On the right side of the street, the first house is the number 4 actually.
32017-07-17 18:45:27 UTCzors1843 Thanks.
12017-07-10 10:16:54 UTCzors1843 Kunnen voetgangers/fietsen nog voorbij ?
22017-07-10 10:41:47 UTCSven-04 Ja, nog toegankelijk voor voetgangers en fietsers. Er staan 5 vaste paaltjes over de weg.
32017-07-10 10:44:27 UTCzors1843 Dankje. Zal het nog aanpassen
12017-06-19 07:40:45 UTCzors1843 Hi,
Welkom bij openstreetmap.
Is de getekende weg een "track" of eerder een "path" ?
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dtrack
mvg,
Georges
22017-06-19 14:26:16 UTCjohanhs Je kan er enkel met de fiets of te voet door, niet met een jeep of tractor.
Als ik het goed begrijp gaat het over een highway=path.

Je kan ook enkel vertrekkende van het voetpad van de vossenberglei het padje betreden. Er zijn paaltjes gezet zodat auto's niet kunnen inslaan.

https://www.googl...
32017-06-19 14:57:08 UTCzors1843 Dank voor je reactie. In dit geval is highway=path inderdaad meer geschikt.
mvg,
Georges
12017-05-29 15:45:48 UTCzors1843 Oneway ook voor fietsers ?
12017-05-20 06:16:55 UTCzors1843 Could you add the name of the hamlet ?
12017-04-28 14:22:44 UTCzors1843 Voldoet niet aan de openstreetmap definitie van park.
12017-04-22 04:36:31 UTCzors1843 Wegen gemapt bovenop bestaande wegen. Heb ze verwijderd.
12017-04-19 16:02:23 UTCzors1843 Beste,
Waarom is de railway in Rivierenhof verwijderd ?
22017-04-19 16:11:43 UTCAbcNc Beste,
Omdat men deze ook in het echt verwijderde... Ik ben er vorige week geweest. Ze gaan er een nieuwe bouwen, er werd al een bouwaanvraag ingediend.
32017-04-19 16:28:14 UTCzors1843 Hartelijk dankn voor de informatie
12017-04-19 10:33:38 UTCClyde Vh (y)
22017-04-19 10:45:59 UTCzors1843 Volgens natuurpunt is het een natuurgebied. De tags waren juist. Uit welke bron leidt u af dat dit een park is ?
12017-04-16 09:59:52 UTCzors1843 Beste,
Is die woning afgebroken ?

Mvg
12017-04-15 11:10:18 UTCzors1843 Op AGIV staat de "Herisbleukenweg" bekend als "Bosweg". Wat is correct ?
22017-04-16 07:06:55 UTCkenny_tmt Het is effectief een voetweg hoor, ik kan een foto nemen van het gele bord met Herisbleukenweg op.
12017-04-15 08:21:40 UTCzors1843 Bestaat die weg niet meer tussen Ginderbroek en Beekstraat ?
22017-04-15 08:25:03 UTCzors1843 Is die parking een gebouw ?
12017-04-14 16:26:53 UTCzors1843 The church is already mapped.
12017-04-14 12:25:23 UTCzors1843 Beste,

Een reisdentieel gebied is geen park. Gelieve geen waardevolle informatie te verwijderen.

Mvg,
12017-04-12 17:53:21 UTCzors1843 Welkom bij openstreetmap. Privé-wegen hoeven niet verwijderd te worden. Het volstaat ze als "private" aan te duiden.
Mvg
12017-04-08 06:41:43 UTCzors1843 Do you have more info on the sculpture ?
12017-03-21 11:32:15 UTCzors1843 Hi,
You removed 4 buildings. Didi you intend to do that ?
Kind regards,
12017-03-18 11:09:47 UTCzors1843 Welkom bij openstreetmap. Je wijzigingen lijken eerder discutabel en geïnspireerd door Pokemon ? Graag bvb. info waarom een residential landuse gewijzigd wordt naar "swamp".
12017-03-06 07:02:22 UTCzors1843 Vandalism - reverted
22017-03-21 10:28:17 UTCjoost schouppe Is it because of his other edits you knew this was vandalism? Or do you know the area?
12017-03-03 17:32:18 UTCzors1843 Is niet op de meest recente satellietbeelden te zien. Imaginair ? Gelieve geen onbestaande gegevens in de database in te voeren aub.
22017-03-06 06:58:32 UTCzors1843 Vandalism - removed
12017-03-03 17:26:54 UTCzors1843 Beste,
Dit lijkt niet met de werkelijkheid in overeenstemming te zijn. Graag meer uitleg.
22017-03-06 06:57:59 UTCzors1843 Vandalism - removed
12017-03-06 06:56:32 UTCzors1843 Vandalism - reverted
12017-03-06 06:55:46 UTCzors1843 Stop vandalising the openstreetmap data please.
22017-03-14 15:09:19 UTCGlenn Plas Dear pokemon player: in short: it does not work trying to create more respawns. You really need to stop or we'll have to deactivate your account and any other account associated with your personal details. It's not a threat but a warning that this will happen if you keep doing this
12017-03-04 09:11:45 UTCzors1843 Please do not delete private ways. Access=no was correct.
22017-03-04 22:46:48 UTCLP747 The GPS systems who use openstreetmaps sends me always trought this way: IMPOSSIBLE!!!! BLOCKED iii only for service ...
32017-03-05 08:37:52 UTCzors1843 Way restored. Routing seems ok :
http://www.openstreetmap.org/directions?engine=osrm_car&route=50.46889%2C4.91314%3B50.46846%2C4.91451#map=16/50.4723/4.9113
42017-03-05 09:47:00 UTCLP747 Thank you
The application is "Navmii"
Have a nice day
52017-03-05 09:57:36 UTCLP747 Plus Maps.me and Pocket Earth
62017-03-05 10:15:46 UTCzors1843 All depends on the date the maps were updated. Navmii is a private company using not exclusively openstreetmap. Maps.me and Pocket Earth do not update their maps daily.
Apps based on google maps will have the same problem.
Apart from that : openstreetmap is a database providing data. We do no...
72017-03-05 14:07:45 UTCLP747 OH George
I understand
Thank You
12017-03-04 09:12:57 UTCzors1843 Please do not delete private ways. Way was tagged correctly. Thanks.
22017-03-04 22:48:34 UTCLP747 The GPS systems who use openstreetmaps sends me always trought this way: IMPOSSIBLE!!!! BLOCKED iii
32017-03-05 08:22:19 UTCzors1843 I restored the way and checked the routing :
https://www.openstreetmap.org/directions?engine=graphhopper_bicycle&route=50.47000%2C4.90324%3B50.47032%2C4.89932#map=18/50.47037/4.90079
What app are you using ? The access=private seems to work in openstreetmap.
42017-03-05 08:54:08 UTCzors1843 Google on the other hand routes over this private way :-(
52017-03-05 09:45:46 UTCLP747 Thank You
The application is navmii
Have a nice day
62017-03-05 09:56:56 UTCLP747 plus
maps.me
12017-03-01 06:39:54 UTCzors1843 Hi,
Please do not use openstreetmap to map a "parcours", use this instead :
http://umap.openstreetmap.fr/fr/
Thks
12017-02-19 15:55:11 UTCzors1843 Please do not draw untagged lines. To mark an area use umap instead.
http://umap.openstreetmap.fr/nl/
12017-02-19 11:12:40 UTCzors1843 Je dupliceert wegen met de wandelweg. Gebruik hiervoor : http://umap.openstreetmap.fr/nl/
Heb de weg verwijderd.
Mvg
12017-02-18 15:23:10 UTCzors1843 De bushaltes die je verwijderd had bevatten waardevolle informatie en maken ook deel uit van diverse relaties. Volgens "De Lijn" bestaan ze nog. Indien ze verplaatst zijn, volstaat het de nodes te verplaatsen. Heb ze voorlopig teruggeplaatst.
12017-02-18 15:21:06 UTCzors1843 Het "Scherpenheuvel's meer", dat deels over de weg gemapt was, is op recente satellietbeelden niet te zien. Zijn er ergens foto's van het meer en de omgeving te vinden ?
Heb het voorlopig verwijderd.
12017-02-18 10:27:48 UTCzors1843 Could you give the name of the bar and/or the housenumber ?
12017-02-14 19:16:57 UTCzors1843 Verwijderen is niet nodig. Toegang was al als privé getagd.
12017-02-13 07:50:03 UTCzors1843 Zijn op al die paden enkel voetgangers toegelaten ?
12017-02-12 10:32:33 UTCzors1843 Could you give more information please ?
12017-02-07 15:28:20 UTCzors1843 This is not a roundabout, but landuse.
12017-02-03 12:11:57 UTCzors1843 spelling error : jonction instead of junction ?
22017-02-07 14:31:02 UTCanca_mihaela junction
32017-02-07 15:11:16 UTCzors1843 I already corrected most of your changesets.
Kind regards,
Georges
12017-02-04 09:50:17 UTCzors1843 Nieuwe weg heeft geen tags en is enkel verbonden met de landuse, niet met de Bosstraat en de Ganzenhofstraat.
12017-01-31 17:37:01 UTCzors1843 Bushalte "Bavegem Parochiecentrum" midden in de velden verplaatst
22017-01-31 17:39:40 UTCzors1844 Rustig! Dit was niet mijn bedoeling!
32017-01-31 17:47:38 UTCzors1842 Fouten maken is menselijk.
42017-01-31 17:49:47 UTCzors1844 Dank u, mede Zors
52017-02-07 02:03:45 UTCEimai Zoveel Zorsen :-p
12017-01-31 17:01:00 UTCzors1843 Deze parken : openbaar of niet toegankelijk ?
22017-02-01 16:25:46 UTCvforez openbaar
12017-01-31 16:36:40 UTCzors1843 Papeyeweg is onderdeel van een fietsroute. Hoe verklaart U dat het een "footway" is ?
22017-01-31 16:49:04 UTCzors1843 De weg die parallel loopt met de Sterrestraat/Papeyedreef is een fietsweg. Waarom wijzigen naar "footway" ?
32017-02-01 16:25:12 UTCvforez ik woon in de sterrstraat en naa de papaeyedreef loopt een fietspad inderdaad maar wat aangeduid is is meer een wandelpad
12017-01-31 11:39:28 UTCzors1843 't Groen Kwartier volledig private toegang ?
22017-01-31 12:01:19 UTCGilles Lesire Voor voetgangers en fietsers is het toegelaten. Voor autoverkeer enkel met expliciete toelating van Stad Antwerpen. Het was me onduidelijk hoe ik dit moest aanduiden.
32017-01-31 12:03:45 UTCzors1843 Hartelijk dank. Zal het aanpassen.
42017-01-31 12:05:07 UTCGilles Lesire Bedankt, kan je me voor in de toekomst vertellen wat de juiste instelling is in deze situatie? Er zijn immers nog zones die aangeduid dienen te worden en met een ANPR camera (nummerplaatherkenning) bewaakt zullen worden.
12017-01-30 07:45:51 UTCzors1843 Waarom wijziging cycleway naar footway ?
22017-01-31 08:21:32 UTCArneDegrande Dat moet een foutje geweest zijn... Ik heb enkel de bedoeling gehad een wandelpad toe te voegen tussen Pieter Breugellaan en Abdijstraat
32017-01-31 08:45:16 UTCzors1843 Geen probleem. Dank voor de info.
12017-01-30 20:00:27 UTCzors1843 Waarom verwijdert U informatie en voegt U valse gegevens toe ?
12017-01-30 19:50:06 UTCzors1843 More information please
12017-01-30 19:49:27 UTCzors1843 Pokemon inspired ?
12017-01-30 13:52:02 UTCL'imaginaire I don't think this was "Pokemon inspired nonsense". My guess would be it was someone who wanted to map his/her own house/garden in detail. Lots of improvements possible, but removing everything does not seem the right way to motivate this person to continue mapping.
22017-01-30 13:56:36 UTCzors1843 Ok, ik draai het terug. Weet wel dat ik iedere dag veel tijd besteed aan dit soort onzin.
Het aantal nieuwe hit and run mappers is de laatste tijd spectaculair gestegen, nadat het gerucht de ronde doet dat Pokemon openstreetmap zou gebruiken.
32017-01-30 14:00:29 UTCL'imaginaire Alle begrip voor! Maar gezien een andere changeset van deze user die wel nuttige data bevatte, lijkt me dit iemand die misschien nog wel iets kan betekenen voor OSM.
42017-01-30 14:07:06 UTCL'imaginaire Ik heb een beetje opgekuist, zodat de nonsens eruit zijn, maar de gebruiker wel nog zijn eigen zwembad zal terugvinden :-)
12017-01-29 17:02:41 UTCzors1843 Waarom voegt U foute informatie toe aan de map ?
12017-01-29 07:41:39 UTCzors1843 Waatom alle wegen naar "footway" ?
12017-01-29 07:41:04 UTCzors1843 Wat is de bedoeling om al die wegen naar "footway" te wijzigen ?
12017-01-29 00:34:24 UTCAndreas De Bresser Why delete my playground...
22017-01-29 07:25:21 UTCzors1843 restored. P.M. to user
12017-01-13 15:03:48 UTCzors1843 Wat is er verkeerd aan het administratief centrum dat je verwijderd hebt ?
12016-12-29 06:54:49 UTCzors1843 22 building levels ? Are you sure ?
12016-12-27 05:29:17 UTCzors1843 Please do not use openstreetmap to enter false data. Thank you.
12016-12-23 14:59:37 UTCzors1843 P.M. to user
12016-12-23 08:59:40 UTCzors1843 P.M. to user
12016-11-08 07:18:32 UTCzors1843 What's your point ?
22016-11-08 07:30:59 UTCGOwin If you need help using OpenStreetMap, consult the wiki. Your edits are harming live data
12016-11-05 12:12:31 UTCzors1843 Why did you delete this items ?
12016-10-23 06:38:35 UTCzors1843 Part of Dieweg is oneway. Is that right ?
22016-10-23 06:39:59 UTCarnaudpn No that's not right. The Dieweg is two ways from the start here @Ringlaan down to the train station.
32016-10-23 06:42:40 UTCzors1843 Thanks
12016-10-16 06:42:45 UTCzors1843 Dexia ???
12016-08-29 20:35:35 UTCzors1843 Name and address of shop and fuel ?
12016-07-28 06:24:55 UTCzors1843 P.M. to new mapper
12016-06-28 05:33:21 UTCzors1843 Knooppunt zonder tag(s). Wat wil je aanduiden ?
12016-06-27 18:15:21 UTCzors1843 P.M. to mapper
12016-06-11 06:12:01 UTCzors1843 P.M. to new mapper
12016-05-18 04:05:12 UTCzors1843 P.M. to mapper
12016-05-18 03:59:57 UTCzors1843 Sinds wanneer is de halte niet meer in dienst ? Staat bij "De Lijn" nog actief. (Halte 501664)
12016-05-17 12:18:08 UTCzors1843 Was it your intention to delete 3 buildings ?
12016-05-12 17:31:09 UTCzors1843 P.M. aan mapper
12016-05-12 17:30:54 UTCzors1843 P.M. aan mapper
12016-05-12 17:30:34 UTCzors1843 P.M. aan mapper
12016-05-03 17:17:20 UTCzors1843 P.M. to user
12016-04-24 09:52:05 UTCzors1843 Wat is de betekenis van die "area" ?
12016-04-14 08:31:36 UTCzors1843 Beste,
Je changeset is teruggedraaid : je had een weg verwijderd en een nieuwe weg zonder tags gemapt. Wat was de bedoeling ?
Mvg,
12016-04-12 11:54:40 UTCzors1843 P.M. to user
12016-04-07 19:07:00 UTCzors1843 Barenbroc was created two days ago. Are you sure it doesn't exist anymore ?
22016-04-07 19:12:25 UTCGillesD Yes, it closed a few weeks ago.
The place is currently to rent.
32016-04-07 19:25:25 UTCzors1843 Thanks
12016-03-12 13:47:04 UTCzors1843 Please do not put non-existing data on the map.
12016-01-24 12:47:01 UTCzors1843 Only part of this way is a path instead of a track ?
12016-01-10 14:51:58 UTCzors1843 New way not connected properly. TEC relations not complete.
12016-01-10 14:50:00 UTCzors1843 Please do not delete ways to change tags. TEC relations not complete anymore. New mapped way not connected properly.
12016-01-06 12:23:27 UTCzors1843 You duplicated two ways. (new way on top of existing way) : Rue de Heusy and Rue des Carmes.
22016-01-08 16:56:46 UTCjoost schouppe Et aussi, vous avez indique trois batiments en un seul village comme mairie. Je ne crois pas que c'est l'idee?
12016-01-04 06:08:03 UTCzors1843 Café on the road ?
12015-11-27 12:02:43 UTCzors1843 Why did you delete this ways ?
22015-11-27 12:54:56 UTChermanarkens Because they are not ways but foothpads between buildings on a completely closed NATO compound (and I'm sure because I pass daily on my way home)
32015-11-27 13:02:33 UTCzors1843 Thank you for the info. I'll change the access for the ways.
12015-10-29 06:48:13 UTCzors1843 Zeker dat amenity=hospital hier past ? Niet eerder amenity=doctors ?
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:amenity
12015-09-24 06:25:38 UTCzors1843 Did you intend to delete bus stops ?
22015-12-24 15:06:51 UTCM!dgard You have not responded to explain this questionable action. Therefore, this changeset has been reverted on grounds of suspected vandalism in changeset http://osm.org/changeset/36146289.
12015-09-12 18:23:33 UTCzors1843 Recreation area verwijderd : was dit de bedoeling ?
Mvg,
Georges
12015-09-06 19:58:12 UTCzors1843 Voor flitscamera's : zie wiki :
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dspeed_camera
Mvg
12015-09-06 19:54:33 UTCzors1843 Is het stuk weg voorbij het kruispunt met de Nieuwstraat nog Terheydestraat, of Gehuchtstraat ?
12015-09-01 07:45:11 UTCzors1843 Beste,
Is dit tankstation wel juist geplaatst ? Er is een Total tankstation dichtbij langs de Brugse Steenweg.
22015-09-01 17:09:22 UTCRicardo1961 Neen, je hebt gelijk. Het moest verderop naar Lovendegem geplaatst worden. Net rechtover de afslag Bierstal. Heb het ondertussen aangepast. Bedankt voor de opmerking.
32015-09-01 17:12:04 UTCzors1843 Dank je voor de aanpassing.
12015-08-30 11:52:40 UTCzors1843 Dank voor de bijwerking, Koen. Heb de fietswegen verbonden met de andere wegen, en op het fietspad de motor_vehicle=yes verwijderd. Veronderstel dat er geen motorvoertuigen op kunnen/mogen ?
22015-08-30 12:07:34 UTCM!dgard Dag Koen, het probleem zit er hem in dat als je motor_vehicle=yes op de weg zet, die dan zogezegd door alle motorvoertuigen gebruikt mag worden, ook auto's. Meer informatie kan je vinden op [1] en [2].

Welke klasse brommers mogen het fietspad gebruiken: geen, enkel A of zowel A als B?

[1] http...
32015-08-30 15:08:40 UTCGuillemyn Koen Er staat eigenlijk nergens een verkeersbord aangegeven maar door paaltjes kunnen zeker geen auto’s door.
Is zeker bedoeld als fiets- en wandelpad en lichte bromfietsen type A kunnen wel door.

Bedankt voor uw feedback.
12015-08-29 07:01:14 UTCzors1843 Adres informatie is verwijderd : was dit de bedoeling, of was het enkel de shop die je wilde verwijderen ?
22015-08-29 07:14:19 UTCAmbrosia nee, ik ben helemaal nieuw en probeer het programma te leren. dit was een vergissing. mijn excuses. Vincent.
32015-08-29 08:15:34 UTCzors1843 Geen probleem hoor. Zal het terugplaatsen. Bedankt om mee te werken.
Georges
12015-08-29 06:54:59 UTCzors1843 Maybe it's the barrier on the tertiary road which should be (re)moved ?
22015-08-30 11:22:16 UTCM!dgard Garmin's BaseCamp doesn't use OpenStreetMap as far as I know, so this isn't a problem with our data.
32015-08-30 11:27:06 UTCRayRay4105 Actually I am using 'openfietsmap (Benelux)' in combination with Basecamp and a Garmin Edge 800. So yes, Basecamp does use OpenStreetMap in my case.

Anyway the modifications seem to work. I haven't got any routing errors on this map piece in the new 'OpenFietsMap' release (29-08-2015).
42015-08-30 11:31:17 UTCM!dgard Thanks for taking the time to explain this.

It seems like a bug in either BaseCamp or the OpenStreetMap to Garmin converter. Splitting a way should not have any effect at all.
12015-08-21 12:13:49 UTCzors1843 Je hebt de naam van de straat verwijderd : is die foutief ?
22015-08-21 13:27:58 UTCM!dgard Op het GRB-basisplan staat deze straat als Hoveniersstraat. Ik heb die naam toegevoegd.
32015-08-21 16:21:55 UTCcans Bedankt. Dit is de juiste benaming en inderdaad met maar 1 s
42015-08-21 16:25:20 UTCM!dgard Ik heb het nu ook op het ander deel van de straat met 1 S gezet.
12015-08-20 07:08:26 UTCzors1843 Heb deze informatie verwijderd : de site is al gemapt als relatie : https://www.openstreetmap.org/relation/3314418
12015-08-20 06:10:27 UTCzors1843 Heeft dat stukje weg zeker een naam ?
22015-08-20 06:30:57 UTCFaecon Aangepast. Heeft geen naam denk ik
32015-08-20 06:47:02 UTCzors1843 Hartelijk dank
12015-07-31 09:55:52 UTCrvsbe Oops, I moved the bus stop. Had mistaken this for the train station. Is there a way to revert or should I just move it back?
22015-08-01 05:13:35 UTCzors1843 Just move it back again, no problem.
12015-07-24 06:43:06 UTCzors1843 PM to user
12015-07-24 06:42:46 UTCzors1843 PM to user
12015-07-22 05:44:22 UTCzors1843 Duplicaten way - PM to mapper
12015-07-18 05:56:17 UTCzors1843 informatie aan mapper gevraagd over node "afgesloten"
12015-07-10 06:52:26 UTCzors1843 New way on existing ways, creating duplicates.
12015-07-01 05:13:02 UTCzors1843 Why do you use a multipolygon relation ?
22015-07-01 05:25:36 UTCignatus1 i don't know i'm a novice i just would to create a relation, but i've no really good reason for create a polygon. In facts i think i don't really understand the use of polygon. Is it just for building or area, zone??
12015-06-07 05:10:21 UTCzors1843 Way 351894972 has no tags
12015-06-07 05:03:55 UTCzors1843 Why did you remove the barrier=wall too ?
22015-06-07 21:04:35 UTCOrientali Sorry I didnt know how to edit it properly first. Should it be re-labeled without taking out the barrier wall?
12015-03-19 06:52:55 UTCzors1843 Waarom van Trunk naar Secondary ?
22016-06-14 20:36:03 UTCGlenn Plas check http://www.openstreetmap.org/user/escada/diary/35244
12015-01-16 06:27:26 UTCzors1843 PM to user about deletion of address information.
12015-01-03 06:22:15 UTCzors1843 What is this untagged way supposed to represent ?
12014-11-23 07:36:44 UTCzors1843 een knooppunt met enkel een name tag is ongebruikelijk - als het persoonlijke informatie is past het niet in de gegevensbank
12014-11-23 07:34:27 UTCzors1843 liefst geen persoonlijke informatie mappen
12014-11-04 12:33:56 UTCzors1843 If access for motorcar is not forbidden, you could use the smoothness tag : http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:smoothness
zors1843 has contributed to 148 changeset discussions(s) with a total of 267 comment(s)