| Changeset | # | ⏱️ Last updated | Contributor | Comment |
|---|---|---|---|---|
| 106826949 by hatul @ 2021-06-23 09:35 ~ 4 years ago | 1 | ~ 2 months ago | Harel M ♦66 | Hi, this changest seems to split a relation into two relations with the same name. Both relations look similar. What's the point of splitting them? I would recommend either merge them or change the name to indicate how they differ. |
| 2 | ~ 2 months ago | hatul | שים לב שמספר השביל שונה | |
| 3 | ~ 2 months ago | Harel M ♦66 | תודה על החידוד, אבל ברמת היחס זה אותו שם מה שיוצר בלבול. אולי נכון להוריד את השם מהיחסים האלו וליצור יחס של שני השבילים עם השם הזה?הסיבה שהגעתי לזה כי יצאה לי תוצאה כפ... | |
| 4 | ~ 2 months ago | hatul | לא הבנתי איך אתה מציע להפריד ביניהם.מבחינת הוועדה לסימון שבילים הם שני שבילים נפרדים אבל בסוף חלק מאותה דרך. | |
| 5 | ~ 2 months ago | Harel M ♦66 | אני מציע להוריד את השם משני היחסים וליצור יחס חדש עם שני "תת-יחסים". ולשים את השם רק ביחס החדש שהור "super relation".זה קצת דומה למה שעשינו ביל ישראל לאופניים רק שש... | |
| 6 | ~ 2 months ago | hatul | יחס של יחסים לא יהיה מסובך מדי? | |
| 7 | ~ 2 months ago | Harel M ♦66 | בהחלט, אבל אין לי רעיון יותר טוב איך לפתור את ״הדרישה״ של כל אלמנט מייצג ע״י יישות אחת ב-OSM, אז אם יש שביל אדום עם שני מספרים אבל יש שביל יותר ארוך שנקרא דרך תקוע - עין-גד... | |
| 8 | ~ 2 months ago | hatul | פשוט שיניתי את השמות. עכשיו יש דרך רוג'ום א־נאקה–עין גדי ודרך תקוע–רוג'ום א־נאקה. | |
| 9 | ~ 2 months ago | Harel M ♦66 | מאיפה השמות? יש לדרכים האלו בכלל שמות? | |
| 10 | ~ 2 months ago | hatul | אני לא זוכר מה יש במפות אחרות. השמות פשוט מתארים את העובדות. | |
| 11 | ~ 2 months ago | Harel M ♦66 | פחות שאלה של מה מופיע במפות אחרות אלא יותר האם יש שלט בשטח עם שם הדרכים האלו. זה שדרך מחברת בין שני מקומות לא בהכרח נותן לה את השם, מטבע הדברים יש שמות לדרכים שגם לא מצי... | |
| 12 | ~ 2 months ago | hatul | הם בכל זאת מתארים את הדרך, לא נראה לי משנה במיוחד | |
| 178572329 by hatul @ 2026-02-15 08:49 ~ 3 months ago | 1 | ~ 3 months ago | SafwatHalaby ♦726 | נדמה לי שצריך גם https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:tomb%3Drock-cut |
| 2 | ~ 3 months ago | SafwatHalaby ♦726 | האם מדובר במערת קבורה? נדמה שהעריכה המקורית תארה רק מערה כללית | |
| 3 | ~ 3 months ago | hatul | נכון, לא יודע למה כתבתי tomb. אפשר להגדיר מערה, העיקר שלא אטרקציה. | |
| 4 | ~ 3 months ago | hatul | המרתי למערה | |
| 167799917 by hatul @ 2025-06-18 20:53 ~ 11 months ago | 1 | ~ 3 months ago | ivanbranco ♦2,895 | Hi hatul,https://www.openstreetmap.org/node/12924777455is "אורן" a specific species of Pinus? If not, the correct tag would be genus, not species.thanks and good mapping |
| 2 | ~ 3 months ago | hatul | אורן is Pinus. You can change to genus.I think this tree is Pinus halepensis (אורן ירושלים) but not sure. | |
| 169228465 by hatul @ 2025-07-21 07:59 ~ 10 months ago | 1 | ~ 7 months ago | zstadler ♦1,131 | עכשיו שני יחסים שנקראים "מסע מים אל ים":1. קטע מערבי, שעודכן בעריכה הזו,https://www.openstreetmap.org/relation/15993350מחוף הים ועד דרך העפר בכניסה לנחל כזיב, שמוגדר כמסלול מקומי ne... |
| 136261244 by hatul @ 2023-05-18 15:33 ~ 3 years ago | 1 | ~ 8 months ago | Yitzchak M ♦59 | היי. מה המשמעות פה? ממש סולם בצד של מצוק או יתדות. קראתי שיש אלה שמשתמשים ב "סולם" לגם סולם וגם יתדות. ליתדות יש תגיהrungs=*https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:rungs |
| 2 | ~ 8 months ago | hatul | יש כמה דרגיות (יתדות). מוזמן להחליף את התגית, לא הכרתי. | |
| 3 | ~ 8 months ago | Yitzchak M ♦59 | לא רציתי לשנות כלום. רציתי להבין. | |
| 4 | ~ 8 months ago | hatul | אשמח שתעדכן לתגית טובה יותר | |
| 5 | ~ 8 months ago | Yitzchak M ♦59 | הבעיה היא שיש גם סולמות בשטחladders=yesוגם יתדותrungs=yes.בנחל כלח בכרמל יש שניהם.עד שאני רואה את המצב בשטח עם עיניים שלי, אני לא אשנה כלום. 😊 | |
| 6 | ~ 8 months ago | hatul | בסנפיר יש רק כמה דרגיות.אני לא חושב שההבדל כזה חשוב. | |
| 7 | ~ 8 months ago | Yitzchak M ♦59 | בסדר גמור! | |
| 171932850 by hatul @ 2025-09-14 19:01 ~ 8 months ago | 1 | ~ 8 months ago | ggefen ♦3 | הלכתי שם בעצמי והיה שביל. לא מסומן אבל בהחלט ברור שהולכים שם. בבקשה לא למחוק כי זה מאפשר לאנשים להשתמש בסימונים כאלו כדי לדעת שאפשר בוודאות שאפשר ללכת שם וכדי לתכנן מ... |
| 2 | ~ 8 months ago | hatul | גם אני הלכתי שם השנה ולא היה שביל. הנחל עביר בקלות אבל בלי שביל.המיפוי צריך להיות לשביל שמסומן איכשהו (סמש, שילוט, רוג׳ומים) או שברור בשטח.אני מסמן המון שבילים כשהם ק... | |
| 167169634 by hatul @ 2025-06-04 09:43 ~ 1 year ago | 1 | ~ 11 months ago | yrtimiD ♦1,011 | hi, you deleted here this area https://www.openstreetmap.org/way/1370082426/history/1, maybe it's not really an abandoned village, but on satellite images it looks like at least ruins. maybe we should preserve it with different tags? |
| 2 | ~ 11 months ago | yrtimiD ♦1,011 | same question for https://www.openstreetmap.org/way/1370082427 area with https://www.openstreetmap.org/node/12688373900 node | |
| 3 | ~ 11 months ago | hatul | HiHi!Just to clarify — I reverted a political edit by a user who wasn’t on the ground.If you have real local info or field knowledge, of course feel free to improve the tagging. Your input is always appreciated! | |
| 4 | ~ 11 months ago | yrtimiD ♦1,011 | I just looked on the satellite images and there some ruins are clearly visible | |
| 59251848 by hatul @ 2018-05-24 19:57 ~ 8 years ago | 1 | ~ 4 years ago | zstadler ♦1,131 | הי,מה המשמעות של התיוגhighway=trackmotor_vehicle=noעלhttps://www.openstreetmap.org/way/590559039?בנוסף, התגיתhttps://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:bike%20rideמסמנת חניית אופניים ולא קשורה לכאן |
| 2 | ~ 4 years ago | hatul | יש שלט בכניסה לדרך שאוסר נסיעה בה, ולכן הוספתי.אפשר למחוק את bike_ride, כנראה טעיתי. | |
| 3 | ~ 1 year ago | zstadler ♦1,131 | Resolved by https://www.openstreetmap.org/changeset/118271038 | |
| 121642795 by hatul @ 2022-05-29 07:38 ~ 4 years ago | 1 | ~ 1 year ago | zstadler ♦1,131 | אם הסימון השחור נמחק, אולי כדאי למחוק מהמפה?למשלhttps://www.openstreetmap.org/way/41933797 |
| 2 | ~ 1 year ago | hatul | לא בדקתי בעיון ולא הייתי לאורך כל הכביש אז אני לא מתחייב שאין בכלל סימון. אבל כל הפיתוח הבלתי חוקי שם כנראה השמיד את הרוב.אפשר למחוק אם לדעתך הסימון מיותר. | |
| 110053456 by hatul @ 2021-08-22 09:40 ~ 4 years ago | 1 | ~ 1 year ago | zstadler ♦1,131 | מה הסיבה שבגללה מחקת את הנקודה?עדיף שזה מה שיהיה רשום בהערה |
| 2 | ~ 1 year ago | hatul | אני לא זוכר אחרי שלוש שנים. סביר שמיזגתי עם נקודה כפולה או משהו דומה. | |
| 153060215 by hatul @ 2024-06-23 09:54 ~ 1 year ago | 1 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | היי. מפה רשמית של רמת הנדיב (למרות שהיא קצת ישנה) מראה את הצבע של השביל הזה כ "צהוב". זה לא הגיוני שיהיה עוד "כתום" בנוסף ל "שביל המצוק". אולי הוא באמת "צ... |
| 2 | ~ 1 year ago | hatul | לא, הלכתי בו והוא בוודאות מסומן בשטח בכתום. שים לב שיש גם עוד כמה שבילים צהובים במפה. אני לא יודע מה הסימון שלהם בשטח אבל זה מראה שכל הסימון בפארק הוא בעייתי ומבלבל.יש... | |
| 3 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | בסדר גמור!לפני שנה נתתי לעצמי פרויקט והלכתי בכל השבילים, הליכה ורכיבה, שהיו במפה (זה לקח הרבה טיולי יום), חוץ משבילים במפה הזו שמסומן בצהוב. התכוונתי לחזור בהזדמנות ו... | |
| 4 | ~ 1 year ago | hatul | כל הכבוד לך על הטיולים והמיפוי. רמת הנדיב יפה מאוד אז תמיד שווה לך לחזור.גמר חתימה טובה. | |
| 5 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | נכון! אתה צודק! האמת היא שרציתי לחזור ולעשות את המסלול החדש של שביל ישראל. 😉 | |
| 130215306 by hatul @ 2022-12-18 15:01 ~ 3 years ago | 1 | ~ 1 year ago | zstadler ♦1,131 | נראה לי ש"שמורת טבע שחלבים במנרה" ו"שמורת הר נזר" הן שמורות נפרדותההרחבה של שמורת הר נזר, ממערב לכביש 886 היא פוליגון נפרד ולכן יש שם צורך ביחס"שמורת ט... |
| 2 | ~ 1 year ago | hatul | לא זכרתי אז בדקתי עכשיו בגובמאפ. הר נזר הוא חלק משחלבים במנרה. אם אתה מוצא באכרזה שכתוב אחרת אז אפשר לתקן. | |
| 3 | ~ 1 year ago | zstadler ♦1,131 | גם אני לא מוצא הכרזה על שמורת הר נזר. למעשה, הר נזר היה חלק מההכרזה הראשונה של "שמורת טבע שחלבים במנרה", כפי שניתן לראות בתשרית התוכנית:https://mavat.iplan.gov.il/SV4/1/2087306/310... | |
| 153399902 by hatul @ 2024-07-01 08:15 ~ 1 year ago | 1 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | היי עמיעד. רק לידע שלי: למה שביל הזה נקבע כ "לאומי" (NWN) ולא "אזורי" (RWN) ? |
| 2 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | האנגלית לא יצא טוב. עוד פעם:היי עמיעד. רק לידע שלי: למה שביל הזה נקבע כ "לאומי" ולא "אזורי" ? | |
| 3 | ~ 1 year ago | hatul | כי הוא חוצה חלק גדול מישראל. אבל התלבטתי מה לסמן וייתכן שעדיף rwn. | |
| 4 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | כל השביל הזה נמצא באזור הארץ הצפון. ברור שהוא "אזורי" ולא "לאומי". | |
| 5 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | כשיפתחו את היתר השביל, אז נסמן אותו כ "לאומי". בינתיים, "עובדות על הקרקע" אומרות שהוא "אזורי". | |
| 6 | ~ 1 year ago | hatul | אין בעיה, מוזמן לשנות | |
| 7 | ~ 1 year ago | Yitzchak M ♦59 | 👍 | |
| 152177433 by hatul @ 2024-06-02 21:30 ~ 2 years ago | 1 | ~ 2 years ago | Dindia ♦61 | השם הוא "גן לאומי ירקון" כפי שאפשר לראות באתר הרשמי של רשות הטבע והגניםhttps://www.parks.org.il/reserve-park/yarkon-2/ |
| 2 | ~ 2 years ago | hatul | הגן הלאומי מורכב מכמה מתחמים ובקבוץ שממנו יובאו הגבולות הם מופיעים עם השם שלהם. האתר חיבר בין כולם. | |
| 134279265 by hatul @ 2023-03-29 21:17 ~ 3 years ago | 1 | ~ 2 years ago | zstadler ♦1,131 | בעריכה זו תיקנת אתdescriptionשלhttps://www.openstreetmap.org/node/7075919385אבל השארת אתdescription:heעם הנוסח הקודםhttps://osm.mapki.com/history/node/7075919385 |
| 2 | ~ 2 years ago | zstadler ♦1,131 | נראה שהשינוי בתאור היה בטעות כי הוא מחק את הרווח בין המשפט הראשון והשני.תיקנתי אותו. | |
| 3 | ~ 2 years ago | hatul | תודה על התיקון, כבר לא זוכר למה שיניתי. | |
| 140214107 by hatul @ 2023-08-22 07:21 ~ 2 years ago | 1 | ~ 2 years ago | Yitzchak M ♦59 | היי עמיעדהאם "אפור" הוא הצבע הרשמי שמשמש את ועדת שביל ישראל כדי להסתיר סמנים ישנים? אני יכול אפילו להראות לך סמנים "אפורים" בחלק הזה של "שביל ישראל הישן&q... |
| 2 | ~ 2 years ago | hatul | לא, אפור הוא פשוט דרך להסתיר סימונים ישנים. הוא לא מסמן שום דבר. | |
| 3 | ~ 2 years ago | Yitzchak M ♦59 | בסדרושנה טובה! :-) | |
| 4 | ~ 2 years ago | hatul | שנה טובה ומבורכת | |
| 124098829 by hatul @ 2022-07-26 14:13 ~ 3 years ago | 1 | ~ 2 years ago | zstadler ♦1,131 | Hi,According to the wiki, both "natural=wetland" and "water=pond" tags are applicable only to areas, not nodes. |
| 2 | ~ 2 years ago | hatul | You can convert to area | |
| 3 | ~ 2 years ago | zstadler ♦1,131 | Unfortunately, the extent of the pond and the wetland are not clear to me.I also assume that the pond is smaller that the wetland | |
| 133021853 by hatul @ 2023-02-25 20:53 ~ 3 years ago | 1 | ~ 3 years ago | Harel M ♦66 | Hi, It seems like the image link you have added here is partial.Do you have a link to the relevant image or is this a mistake? |
| 2 | ~ 3 years ago | hatul | fixed | |
| 90231434 by hatul @ 2020-09-01 08:38 ~ 5 years ago | 1 | ~ 3 years ago | donbass73 ♦1 | 4450010 |
| 128705913 by hatul @ 2022-11-09 22:14 ~ 3 years ago | 1 | ~ 3 years ago | zstadler ♦1,131 | Hello Hatul,This is an invalid multipolygon.See https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relation:multipolygon#Overlapping,_unclosed_member_ways_belonging_to_the_same_role |
| 2 | ~ 3 years ago | hatul | מוזמן לתקן | |
| 3 | ~ 3 years ago | hatul | תודה על התיקון, אז כל היחס מיותר. חיברתי את הקווים ומחקתי אותו. | |
| 123523146 by hatul @ 2022-07-12 14:05 ~ 3 years ago | 1 | ~ 3 years ago | zstadler ♦1,131 | תיקנתימאגורת מים היאman_make=cisternאו "בור" בIHM |
| 2 | ~ 3 years ago | hatul | למרות שהמקום נקרא מאגורה אני לא בטוח מה מקור המים, אבל סבבה. | |
| 114956372 by hatul @ 2021-12-15 09:49 ~ 4 years ago | 1 | ~ 4 years ago | zstadler ♦1,131 | Hi,In this edit, the east side of https://www.openstreetmap.org/way/256340514was converted into a footway and disconnected from road 87.However, the service road remained one-way.Should the service road be reconnected to road 87 on both ends or should the one-way tag be removed? |
| 2 | ~ 4 years ago | hatul | החניה אכן נראית מוזרה אבל לא אני סימנתי אותה. רק סידרתי את שביל ישו לפי הקלטה. | |
| 3 | ~ 4 years ago | zstadler ♦1,131 | כנראה שלא שמת לב שניתקת בעריכה הזו את היציאה מהחניה לכיוון מזרחתעשה זום-אין בhttps://overpass-api.de/achavi/?changeset=114956372ותראה באדום את הדרכים שלפני העריכה הזו | |
| 4 | ~ 4 years ago | hatul | תוקן, תודה על תשומת הלב. | |
| 114198147 by hatul @ 2021-11-24 21:37 ~ 4 years ago | 1 | ~ 4 years ago | hatul | מקור: https://www.tapatalk.com/groups/shvilisrael/4-1-9-20-t3627.html#p12979 |
| 73771031 by hatul @ 2019-08-26 21:48 ~ 6 years ago | 1 | ~ 4 years ago | zstadler ♦1,131 | Hi,In this edit you added a gate at a junction. As a result, it is not clear which way is blocked by the gate.Please see the wiki on this subjecthttps://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:barrier#How_to_map_barrier_nodesThanks! |
| 2 | ~ 4 years ago | hatul | כשהוספתי את השער לא היה שם צומת, גיא הוסיף את הדרך אחרי.אבל הזזתי את השער קצת כדי שיהיה ברור. | |
| 3 | ~ 4 years ago | zstadler ♦1,131 | תודה! | |
| 80901386 by hatul @ 2020-02-12 11:18 ~ 6 years ago | 1 | ~ 5 years ago | zstadler ♦1,131 | נראה שיש כפילות, אך לא זהות, ביןhttps://www.openstreetmap.org/way/771864439שנוסף כאן וביןhttps://www.openstreetmap.org/way/749765728שנוסף קודם לכן |
| 2 | ~ 5 years ago | hatul | המקור של 749765728 הוא בקובץ ישן יותר של רט״ג ולכן כנראה בטעות הוספתי את השמורה פעמיים. אני מציע למחוק אותו.הייתי מוחק בעצמי אבל iD לא מאפשר למחוק אלמנטים גדולים כאלה ואי... | |
| 3 | ~ 5 years ago | zstadler ♦1,131 | מחקתי | |
| 91246101 by hatul @ 2020-09-21 19:09 ~ 5 years ago | 1 | ~ 5 years ago | Sanniu ♦669 | https://www.openstreetmap.org/way/849903979 have not tags. Can you, please, add appropriate tags? |
| 2 | ~ 5 years ago | hatul | I added its now to relation | |
| 91769101 by hatul @ 2020-09-30 12:34 ~ 5 years ago | 1 | ~ 5 years ago | Tsur Halamish ♦58 | החזרת את שביל השרון לרחוב בת שבע. שים לב שבמציאות אין חיבור מרחוב בת שבע מזרחה. יש גדר חדשה שלא מאפשרת לחצות את התעלה/נחל. |
| 2 | ~ 5 years ago | hatul | כן, אני יודע על הגדר. אבל כמה מטיילים ורוכבים אמרו לי שהסימון הוא דרך בת שבע והמפה צריכה להציג את הסימון בשטח ולא דרכי מעקף לא רשמיות.אפשר בהחלט להוסיף את הגדר. | |
| 3 | ~ 5 years ago | Tsur Halamish ♦58 | אני מבין את הלוגיקה של סימון הריליישן לפי הסימון בשטח. עם זאת השביל שהוספת שחוצה את הנחל מרחוב בת שבע מזרחה לא קיים. צריך למחוק אותו. הוא ממש הטעייה של הציבור | |
| 4 | ~ 5 years ago | hatul | אני מבין שהשביל חסום אבל צריך לייצג את הסימון במפה. תוסיף את הגדר כדי לסמן שהוא חסום ושצריך לעקוף, כך סימנתי במקרים דומים.אשלח קישור לדיון לקהילה כדי שיוכלו להצטרף ל... | |
| 5 | ~ 5 years ago | hatul | ראיתי שהוספת את הגדר, טוב מאוד. הוספתי access=no כדי שניתוב שבילים לא יעבור דרכה ויהיה ברור שהשביל חסום. | |
| 6 | ~ 5 years ago | Tsur Halamish ♦58 | שינתי עכשיו את השביל הלא קיים משביל לקו.ככה הוא לא יפריע בתור הטעית הציבור.אין בעיה מבחינת הריליישן של שביל השרון שנשאר עליו.זה נראה לי פתרון יותר אלגנטי שעונה על ... | |
| 7 | ~ 5 years ago | hatul | לדעתי סתם קו לא יופיע במפות כמו israelhiking ועלול לשבור את השביל. הגדר ו־access=no יציגו למטיילים שהמעבר חסום וצריך למצוא מעקף. גם שרטוט מסלול יעקוף את השביל.שאלתי גם בקבוצת ... | |
| 8 | ~ 5 years ago | hatul | החזרתי את השביל. ihm מתעלם מקווים ללא תכונות וגם מפות אחרות לא ישתמשו בו נכון. מקובל לסמן חסימה ולתת למשתמשים או לאלגוריתם לתכנן מסלול חלופי. | |
| 87696847 by hatul @ 2020-07-08 08:33 ~ 5 years ago | 1 | ~ 5 years ago | Harel M ♦66 | Hi,It doesn't seems like the image you linked is valid. Any chance you can fix this? |
| 2 | ~ 5 years ago | hatul | תיקנתי.תוכל בבקשה פעם הבאה לכתוב איזו תמונה שבורה? כי יש הרבה נקודות בעריכה הזו.וכדאי גם לעבור להשתמש בתג wikimedia_commons. | |
| 3 | ~ 5 years ago | Harel M ♦66 | שווה לעבור על כולן, כי ראיתי לא מעט שבורות בעיקר על לינקים חלקיים (לא כאלה שעבדו בעבר והפסיקו אלא פשוט שהלינק נחתך באמצע). אם זה עדיין רלוונטי אני יכול לשלוח.לגבי wikimed... | |
| 4 | ~ 5 years ago | hatul | עברתי עם overpass-turbo על כל אבני הדרך ונראה שעכשיו כל התמונות בסדר.את הדיון על wikimedia_commons העברתי לבאג. | |
| 87693274 by hatul @ 2020-07-08 07:34 ~ 5 years ago | 1 | ~ 5 years ago | Harel M ♦66 | Hi,In node 7474028887 the image tag is partial, can you please fix this? |
| 2 | ~ 5 years ago | Harel M ♦66 | Also 7474045185 Has an invalid image... | |
| 3 | ~ 5 years ago | hatul | I fixed lot of nodes. I hoping don't missed.I used redirect of wikicommons and wikipedia_commons tag too.https://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Reusing_content_outside_Wikimedia/technical#Hotlinking | |
| 87718854 by hatul @ 2020-07-08 15:43 ~ 5 years ago | 1 | ~ 5 years ago | Harel M ♦66 | Hi,In image5 tag the link is partial, any chance you can fix this? |
| 2 | ~ 5 years ago | hatul | fixed | |
| 88335655 by hatul @ 2020-07-22 08:41 ~ 5 years ago | 1 | ~ 5 years ago | Harel M ♦66 | What is the added value of duplicating all the info between the two entities?As a side note, I found this because there was an invalid image in both entries and deleting one of them didn't help.For IHM merge algorithm to work all is needed is that the name will be the same.The data is kep... |
| 2 | ~ 5 years ago | hatul | I deleted an duplicated node.I think even now there is a duplicate node (node and way) but I did not know what to delete so I left both and just copied the information so that someone else will delete it will not disappear. | |
| 80660239 by hatul @ 2020-02-06 20:44 ~ 6 years ago | 1 | ~ 5 years ago | zstadler ♦1,131 | Hi,It seems like the larger part of Nahal Neder National Park was not mapped yet.https://user-images.githubusercontent.com/1304610/85952903-19008c80-b975-11ea-85a3-dac3be109786.pngWould you care to add it?Thanks! |
| 2 | ~ 5 years ago | hatul | I will continue in Telegram | |
| 81240414 by hatul @ 2020-02-19 21:33 ~ 6 years ago | 1 | ~ 6 years ago | zstadler ♦1,131 | Another case of duplicate node in way :-(http://tools.geofabrik.de/osmi/?view=geometry&lon=35.78084&lat=33.12604&zoom=18&overlays=duplicate_node_in_way |
| 2 | ~ 6 years ago | hatul | fixed | |
| 81189344 by hatul @ 2020-02-18 21:25 ~ 6 years ago | 1 | ~ 6 years ago | zstadler ♦1,131 | Please note that the outer polygon has two instances of duplicate nodeSeehttp://tools.geofabrik.de/osmi/?view=geometry&lon=35.09804&lat=33.06400&zoom=13&overlays=duplicate_node_in_way |
| 2 | ~ 6 years ago | hatul | fixed, thanks | |
| 58757682 by hatul @ 2018-05-07 12:46 ~ 8 years ago | 1 | ~ 8 years ago | zstadler ♦1,131 | Hello Hatul,Please avoid reverting edits before communicating with the alleged copyright offender or discussing it in the OSM Israel forum - http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=33.It would be best if the original editor would acknowledge and correct his own mistake..Thanks,... |
| 56127451 by hatul @ 2018-02-06 19:38 ~ 8 years ago | 1 | ~ 8 years ago | zstadler ♦1,131 | Hello hatul,.According to https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:waterway%3Driver#Using_relationswaterway relations are used for long rivers as it reduces the number of data duplication and helps keep them synchronized..The wiki also says:Please remember to remove duplicated values from... |
| 55324761 by hatul @ 2018-01-10 15:06 ~ 8 years ago | 1 | ~ 8 years ago | SafwatHalaby ♦726 | is https://www.openstreetmap.org/way/552155572 a roundabout? |
| 2 | ~ 8 years ago | hatul | yes |