OSM note activities of SpinOff for the last 12 months
Overall activities (12 months)
Opened: 4 (14%) Commented: 11 (39%) Closed: 12 (43%) Reopened: 1 (4%)
Stats per month
Latest activities
Latest activities | The colored events are made by SpinOff | Limit 500
Note#Tmstmp UTCEventContributorComment
5164029
Category: Unknown
12026-02-11 22:00openedSpinOff
♦74
Budynek zaimportowany jako "w budowie" kilka lat temu, ale na nowym orto nie ma żadnego śladu.
5115358
Category: StreetComplete
12026-01-03 10:34openedeigenval
♦265
Schody, 3 stopnie bez poręczy, stroller ramp via StreetComplete 62.1 Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/322733.jpg
22026-02-07 15:28closedSpinOff
♦74
Dodałem: https://www.openstreetmap.org/way/1475029798
5154985
Category: Unknown
12026-02-04 22:11openedSpinOff
♦74
Prawdopodobnie zduplikowany AED w informacji sklepu Leclerc: https://www.openstreetmap.org/node/11356393069 https://www.openstreetmap.org/node/13198262602
22026-02-05 12:17commentedRicoElectrico
♦7,916
Tak, to się zgadza. Sam zrobiłem i zapomniałem poprawić.
5089051
Category: Unknown
12025-12-12 20:08openedSpinOff
♦74
Po pozbawieniu DW862 kategorii, tablice kierunku miejscowości mogą być już nieaktualne: https://www.openstreetmap.org/relation/18153381
4967082
Category: Unknown
12025-09-18 09:03opened---This is a construction road, not publicly available. The gate is usually closed. Must not be on the map.
22025-12-03 13:12commentedSpinOff
♦74
The road is clearly visible on aerial imagery, so it belongs to OSM. Access tags could be improved.
32025-12-04 12:01closedkubahahaha
♦9,642
Changed to access=private
433431312024-07-15 12:11opened---Atrakcja Agroturystyczna "Leśna Zagroda" im.gajowego Jana Żuk Mariusz i Janina Zaprzałek ul.Ługi 66A, 05-400 Otwock Zezwolenie ARIMR Nr: 081914904 Zarejestr.Pow.Lek.Wet. Nr: PL14171304
22025-12-03 13:03commentedSpinOff
♦74
Agroturystyka w tym miejscu? To wygląda na oficjalny adres tej firmy, a z tego co kojarzę, takich rzeczy nie mapujemy w OSM.
4989410
Category: Unknown
12025-10-03 12:30openedPulisakZ
♦1,091
Our users indicated that this road is private. We cannot find any available sources to verify this information. Can any local mapper confirm this? #msftopenmap"
22025-12-03 12:55commentedSpinOff
♦74
Gates are visible on the latest aerial imagery, so that would make sense
5037034
Category: Unknown
12025-11-03 22:11openedSpinOff
♦74
Ulice w tej okolicy mają niepoprawne source:maxspeed. Najprawdopodobniej jest tu strefa 30km/h
22025-11-04 23:11closedtoster234
♦218
Zmieniłem na source:maxspeed=PL:zone30
414052512024-03-05 14:48openedSpinOff
♦74
Ścieżką wzdłuż Świdra prowadzi szlak rowerowy - https://www.openstreetmap.org/relation/16244117. Ścieżki są jednak oznaczone jako highway=footway. Czy bardziej poprawne nie byłoby highway=path?
22024-07-02 10:19commentedGanderPL
♦807
Poproszę, o zdjęcia jak to wygląda w terenie, ponieważ na mapach lotniczych zdjęcia zasłaniają. Można by się pokusić o sekwencję z Mapillary?
32025-09-11 13:41commentedGanderPL
♦807
Prowadzi tam szlak, czy rowerowy - nie wiem. Jest to zdecydowanie szeroki pas do chodzenia, czasami asfaltowy, czasami gruntowy.
42025-09-11 13:42closedGanderPL
♦807
Przez półtora roku nie było chętnego do zweryfikowania zasadności zmiany. Jeśli nadal śledzisz ten wątek, to następnym razem dostarcz dowodów w postaci zdjęć (polecam StreetComplete).
52025-09-11 21:15reopenedSpinOff
♦74
62025-09-11 21:17commentedSpinOff
♦74
Uwaga jest zasadna, więc nie widzę powodu do jej rozwiązania. Tutaj trzeba wiedzy lokalnej, czy ta ścieżka nie jest przeznaczona wyłącznie dla pieszych, i jeśli nie, oznaczenie jej jako highway=path, tak aby działał routing dla rowerzystów. https://velootwock.pl/
72025-09-11 22:00commentedGanderPL
♦807
Czy bardziej poprawne nie byłoby highway=path? Highway=path to ogólny tag dla niesprecyzowanych ścieżek, używanych przez pieszych, rowerzystów, jeźdźców konnych lub małe pojazdy, gdy żaden ze specyficznych tagów (footway, cycleway, bridleway) nie jest wystarczający lub odpowiedni . Ma bardzo szerokie, niespecyficzne znaczenie i wymaga dodatkowych tagów access=* do określenia dozwolonych użytkowników. Footway używa się gdy ścieżka jest skonstruowana/zaprojektowana dla pieszych. Obniżanie jej typu do nie sprecyzowanego, żeby uargumentować szlaki turystyczne?
82025-10-04 12:34commentedGanderPL
♦807
Byłem tam dzisiaj i nagrałem ślad Mapillary. Za DWA (2) DNI będzie widoczny w aplikacji.
92025-10-04 12:35commentedGanderPL
♦807
~48h
102025-10-05 18:00commentedSpinOff
♦74
Wygląda to na dziką, wydeptaną ścieżkę, czyli klasyczne highway=path. Na drzewach są oznaczenia niebieskiego szlaku rowerowego: https://www.openstreetmap.org/relation/334678 Oznaczyłbym tak te dwie linie: https://www.openstreetmap.org/way/404891839 https://www.openstreetmap.org/way/1042172384
112025-10-06 19:41closedSpinOff
♦74
4920343
Category: StreetComplete
12025-08-20 15:43openedTrivette
♦203
In context of overlay "Surfaces" – Service Road – https://osm.org/way/314787469 via StreetComplete 61.3: Czy tu jest droga?
22025-08-21 20:48commentedYomanNH
♦2,597
Skoro dodałeś uwagę poprzez StreetComplete, to sugeruje, że byłeś na miejscu. Nie ma tam drogi, czy o co chodzi w tym pytaniu? Jest jakakolwiek podstawa, żeby sądzić, że drogi nie ma?
32025-08-27 21:04closedSpinOff
♦74
Na orto widać drogę. Dodałem access=private
4920447
Category: StreetComplete
12025-08-20 16:41openedTrivette
♦203
In context of overlay "Surfaces" – Track / Land-Access Road – https://osm.org/way/186106562 via StreetComplete 61.3: Nie polna
22025-08-27 21:02commentedSpinOff
♦74
Zmieniłem status drogi w okolicy zabudowań. Dalszy jej przebieg na wschód też jest używany jako dojazd do adresów?
32025-09-02 17:01closedTrivette
♦203
Dzięki. Nie zapuszczałem się dalej, ale na orto nie ma już dalej zabudowań. Zamykam.
391256112023-09-28 10:43openedJelonkiod tego miejsca ścieżka w stronę zachodnią - kierunek Nowa Pogorzej - nie istnieje, jest jakiś wysuszony kanał, chciałem tamtędy pojechać 27.09 i zawróciłem
22025-08-26 20:15closedSpinOff
♦74
Na nowym orto nie widać żadnej drogi, więc ją usunąłem.
4906465
Category: EveryDoor
12025-08-12 16:44openedGhost5768
♦1
Amenity described as "dom🥳" with name "". #EveryDoor
22025-08-14 18:42closedSpinOff
♦74
Budynek ma już stosowne tagi. Zamykam
4678064
Category: unknown
12025-03-23 12:19opened---Ten przejazd zostal zlikwidowany
22025-06-28 17:18closedSpinOff
♦74
https://www.openstreetmap.org/changeset/168236074
314698412022-04-22 07:16openedMateusz Konieczny
♦37,243
błędny podział na dwie jezdnie którego nie ma w rzeczywistości
22024-11-29 22:38closedSpyCrab
♦151
while some of the roads have a turn lane this dose seem to be primarily a divided highway
32024-11-30 04:03reopenedMateusz Konieczny
♦37,243
42024-11-30 04:03commentedMateusz Konieczny
♦37,243
at this location it clearly is not or is aerial outdated?
52024-11-30 04:11commentedSpyCrab
♦151
looking at the latest aerial (geoportal 2) i can clearly see a white hashed area indicating a divided highway (look at where the roads diverge/converge) there are turn lanes which complicate classifying it but as far as i know there is know way to add a dedicated turn lane in OSM. As such I think a divided highway with the crossovers (as it is) is the best way to show this area. (I might be wrong tho im pretty new to this)
62024-11-30 04:23commentedMateusz Konieczny
♦37,243
white hashed area is not a physical separation and therefore in general does not cause roads to be mapped as physically separated (though in some extreme cases it may be necessary for sanity, and there may be also physical separation within hashed areas) and welcome to OSM! We definitely need a lot of help with many things! If in doubt (also if someone claims something and you are unsure is this accurate), feel free to ask at https://community.openstreetmap.org/ or other places seen on sidebar when saving edit in browser
72024-11-30 04:27commentedSpyCrab
♦151
sorry, ive seen it done both ways (mapping based on infrastructure or based on intent) good to know. in that case this probably shouldn't be divided
82025-06-23 20:51closedSpinOff
♦74
Done
271881112021-06-18 18:31openedd3mol3k
♦1,014
na słupie trakcji elektrycznej znak niebieskiego szlaku pieszego - https://live.staticflickr.com/65535/51255496246_a10492243f_k.jpg
22022-02-13 19:35commentedd3mol3k
♦1,014
znalazłem taką informację: Przez środkową część obszaru przebiega niebieski szlak Sienkiewiczowski (Łuków – Okrzeja) związany z miejscem urodzenia i twórczości polskiego noblisty Henryka Sienkiewicza. - ciekawe czy jest to fragment tego szlaku? https://powiatlukowski.pl/sport-i-turystyka/szlaki-i-atrakcje-turystyczne/ https://powiatlukowski.pl/ziemia-henryka-sienkiewicza/szlak-henryka-sienkiewicza/
32025-06-20 16:54commentedSpinOff
♦74
To musi być szlak Henryka Sienkiewicza. W bazie PTTK ma on kod LU-5546-n https://ktpzg.pttk.pl/pliki/Wykaz_szlakow_lubelskie.pdf Na stronie PTTK fragment między Krzywdą, a Okrzeją ma oznaczenie niebieskie: https://szlaki.pttk.pl/spis/04.html Tutaj jest jego przebieg: https://mapa-turystyczna.pl/trail/szlak-im-henryka-sienkiewicza-cab Ma on około 72km długości, czyli tyle ile podaje PDF ze strony PTTK.
4748607
Category: unknown
12025-05-08 16:48opened---Plac Kościelny Żyrzyn
22025-06-20 16:32commentedSpinOff
♦74
Według mnie uwaga do rozwiązania. Nie da się tu nic więcej zmapować.
32025-07-26 15:33closeduprkos
♦7,395
Sprawdzone na miejscu. Tam jest parking j tak też jest zmapowany.
352652212023-01-21 12:20opened---To nie jest linia 15kv. Tego połączenia nie ma. Tu biegnie linia 230/400 V
22023-01-22 21:00commentedmaraf24
♦16,419
https://www.openstreetmap.org/way/1009002366
32025-06-20 15:13closedSpinOff
♦74
https://www.openstreetmap.org/changeset/167875336
4466298
Category: unknown
12024-10-05 20:22opened---Czy ktoś mógłby zweryfikować czy w tym miejscu nie powstała nowa ulica?
22024-10-05 20:34commentedRicoElectrico
♦7,916
Tak - widać na zdjęciach z Sentinela z września, ale to nie rozdzielczość z której można coś odrysować: https://link.dataspace.copernicus.eu/9bj0 Potrzebny ślad GPS, można go zebrać i wysłać np. w StreetComplete.
32025-05-19 14:29commentedpatrXplorer
♦49
Tak, ulica diametralnie zmieniona. W tym miejscu znajdują się 2 progi poprzeczne na asfaltowej drodze. Po lewej stronie jezdni oddzielona droga rowerowa, po prawej chodnik patrząc w stronę zachodnią. Droga asfaltowa kończy się parkingiem przed łowiskiem Moczydło.
42025-06-19 21:40commentedSpinOff
♦74
Jakby co, na nowym orto już widać ulicę.
52025-06-20 15:14closedkubahahaha
♦9,642
Poprawiłem, powinno być ok
4740450
Category: LocusMap
12025-05-03 15:02opened---fajna kopalnia fajna kopalnia #LocusMap
22025-06-19 21:30closedSpinOff
♦74
Ta uwaga jest niezrozumiała. Zakładam że może chodzić o nielegalne pozyskiwanie piachu z wydmy, ale nie mapujemy takich rzeczy. Zaznaczyłem piaszczysty obszar w pobliżu markera uwagi.
4806477
Category: unknown
12025-06-15 08:11opened---dostępne jest przejście przez tory pieszo rowerowe oraz chodnik w ciągu drogi głównej
22025-06-19 21:19commentedSpinOff
♦74
Na orto wygląda to jak dzikie przejście przez tory. Nie jestem przekonany czy mapowanie takich miejsc to dobry pomysł.
32025-06-23 08:07commentedvoltairovicz
♦989
Nie powinno byc to zmapowane raczej, co najwyzej jako narysowana sceizka ale z access=no jako ze takie przejscie najpewniej jestg nielegalne,obok jest normalny wiadukt, nie powinno sie przechodzic dolem
42025-06-23 16:03closedkubahahaha
♦9,642
Zaznaczyłem jako nielegalne przejście
4738786
Category: unknown
12025-05-02 15:18openedolsols
♦308
To jest budynek gospodarczy na działce rolniczej, który nie ma przypisanego adresu. Rozmawiałem z właścicielem i narzekał że adres został przypisany (automatycznie?) przez Google Maps i się rozpropagował wszędzie co przysparza mu różne problemy.
22025-05-02 19:00commentedSpinOff
♦74
Według Geoportalu budynek ma numer 129, więc to nie Google Maps, tylko urząd. Właściciel powinien sobie to w gminie wyjaśnić, a ta uwaga jest wobec tego raczej do zamknięcia
32025-05-02 20:03closedolsols
♦308
Dzięki za wyjaśnienie, skoro to geoportal jest źródłem to nie ma dyskusji. Dam znać właścicielowi.
388226612023-09-10 23:28openedolsols
♦308
tu jest jakiś nietypowy mostek/kładka tuż obok mostu drogowego, przerzucony pod zupełnie innym kątem
22025-05-01 19:33closedSpinOff
♦74
Dodane https://www.openstreetmap.org/changeset/165691532
437208512024-08-07 21:07openedd3mol3k
♦1,014
Czy w tej miejscowości stoją już słupy z kamerami Odcinkowego Pomiaru Prędkości czekające na odbiór i uruchomienie?
22025-05-01 19:25closedSpinOff
♦74
Pomiar działa i widzę że jest już w OSM oznaczony.
403081712023-12-16 18:54openedSpinOff
♦74
Strażacy oznaczyli hydrant w postaci rury pobierającej wodę ze stawu. Niestety umieścili go na samym środku zbiornika wodnego, zamiast w miejscu jego rzeczywistej lokalizacji. Trzeba się udać na miejsce i zobaczyć gdzie dokładnie jest przyłącze i czy w ogóle jest.
22025-04-27 17:08closedSpinOff
♦74
https://www.openstreetmap.org/changeset/165515469