| Note | # | ⏱️ Last updated | Event | Contributor | Comment |
|---|---|---|---|---|---|
| 4693463 Category: unknown | 1 | ~ 1 year ago | opened | --- | Stallen zijn gesloopt, woning nr 7 en 9 staan er nog, worden 2 nieuwe woningen bij gebouwd. |
| 2 | ~ 1 year ago | commented | Op'tRad ♦6 | Stallen verwijderd. Wachten op nieuwe luchtfoto. | |
| 3 | ~ 9 months ago | commented | HeinoonieH ♦252 | Nieuwe satellietbeelden staan online. Nieuwe gebouwen graag aanvragen via het forum: https://community.openstreetmap.org/t/bag-importverzoeken/3394 | |
| 4 | ~ 3 months ago | closed | HeinoonieH ♦252 | Woningen zijn ingetekend | |
| 5 | ~ 3 months ago | reopened | Op'tRad ♦6 | ||
| 6 | ~ 3 months ago | commented | Op'tRad ♦6 | Als ik naar nr 13 kijk met die vier uitstulpinkjes, dan is dat je eigen werk, niet? Ik weet niet of ik dat toen al wist maar woningen worden uit BAG geïmporteerd door ... ja, iemand die dat doet. Ik teken wel eens een Mariakapel of zoiets, in, maar dingen met huisnummers is een zaak van - ja, ik vermoed BAGgeraar, die naam ben je vast wel eens tegen gekomen. Groet, Werner. "Heino", daar kun je mooi fietsen en wandelen ... | |
| 7 | ~ 3 months ago | commented | HeinoonieH ♦252 | Dag Werner, dit is niet mijn eigen werk. Inderdaad van een BAGgeraar, zoals je het mooi noemt. Die haalt de gegevens uit de BAGviewer waar de gemeente bouwtekeningen in uploadt. Zal wel kloppen, die uitsteeksels. De BAGviewer is openbaar toegankelijk via bagviewer.kadaster.nl Heino is zeker een dorp in een mooie omgeving. Blij dat ik er vandaan kom. | |
| 4693461 Category: unknown | 1 | ~ 1 year ago | opened | --- | De stallen zijn er niet meer, alleen woonkuis nr 1 en nr 15. In kader van rood voor rood worden er 4 nieuwe huizen gebouwd. |
| 2 | ~ 1 year ago | commented | Op'tRad ♦6 | Stallen verwijderd. Wachten op nieuwe luchtfoto. | |
| 3 | ~ 9 months ago | commented | HeinoonieH ♦252 | Nieuwe satellietbeelden beschikbaar. Nieuwe woningen graag toevoegen via het forum: https://community.openstreetmap.org/t/bag-importverzoeken/3394 | |
| 4 | ~ 9 months ago | commented | Op'tRad ♦6 | Hallo Heinoër, Dank voor de tip. Toen ik met OSM begon, met de ID-editor, ben ik er 'blind ingevlogen'. Pas veel later ontdekte ik dat je eerst door de community moet worden geaccepteerd ... Ik werd nooit lid van die community omdat ik zag dat zich - logisch - meerdere mensen met een onderwerp inlieten. Laat me zeggen: ik kon een dergelijke druk op dat moment niet aan. Ik ben door Eggie 'ontvangen' in OSM en in de zeldzame gevallen dat er JOSM is vereist - routes openknippen, wat soms voorkomt - of bepaalde how to map vragen, dan vraag ik hem. Dus ook gebouwen binnenhalen moet ik vooralsnog aan anderen overlaten ... Groet, Op'tRad | |
| 5 | ~ 3 months ago | closed | HeinoonieH ♦252 | Nieuwe woningen zijn ingetekend. Ik heb de oprijlaan aangepast en deze opmerking daarbij gesloten. |