OpenStreetMap Note Activities of ticho2 for the last 12 Months
Overall Activities | 12 Months
Opened: 25 (15%) Commented: 55 (33%) Closed: 82 (49%) Reopened: 5 (3%)
Stats per month
Latest | Limit 250
Latest | Limit 250 | The colored events are made by ticho2
Note#⏱️ Last updatedEventContributorComment
5199693
Category: Unknown
1~ 3 days agoopenedticho2
♦207
Na mieste tohoto priechodu je teraz namalovana vysrafovana plocha, takze jazdit sa tadial nemoze. Cyklotrasa ma spravne ist asi cez zebru o par metrov vedla, ale chyba znacenie.
5195164
Category: Unknown
1~ 6 days agoopenedJose Riha
♦332
tu niekde sa zdá byť cyklotrasa
2~ 5 days agocommentedticho2
♦207
To je len neuspesny pokus sucasneho vedenia mesta spravit cyklisticke prepojenie medzi Auparkom a Viedenskou cestou. Bolo to ohlasene pred par rokmi, ale okrem vyznacenia tohoto jedneho kratkeho useku sa s tym dokopy nic neurobilo. Netusim preco. https://www.bratislavskenoviny.sk/aktuality/petrzalka/82598-v-sade-janka-krala-vyznacuju-cyklotrasu
5155524
Category: Unknown
1~ 1 month agoopenedticho2
♦207
Tento vjazd na parkovisko treba prerobit. Doprava sa neda ist, pretoze je tam rad bollardov, od rampy na vychod az po travnik. Situaciu komplikuje relacia trasy Od Tatier k Dunaju, ktora vedie prave cez vjazd na parkovisko a doprava, takze nie som si isty ako to spravit korektne. Mozno zmenit kusok tej odbocky ktory vedie cez bollardy na footpath, a ako parking aisle nechat len cestu ktora vedie cez rampy?
2~ 6 days agoclosedticho2
♦207
Prerobene.
4734703
Category: unknown
1~ 10 months agoopened---Amazon Building
2~ 9 months agocommentedaceman444
♦2,573
What do you mean here? The building is called Twin City Tower. What does it have to do with Amazon? Does the Amazon company have some offices inside?
3~ 14 days agoclosedticho2
♦207
I guess this note can be closed, as Amazon is already added here: https://www.openstreetmap.org/node/12842088684
4737753
Category: unknown
1~ 10 months agoopenedticho2
♦207
Tu uz ziadny barrier=coupure peknych par rokov nestoji, bola tam len docasne, pocas zaplav. Celkovo to kamenne zabradlie co sa tiahne po tomto nabrezi by bolo treba prejst, na niektorych usekoch je to z nejakeho dovodu zaznacene ako flood_wall, ale flood_wall to urcite nie je.
2~ 6 months agocommentedaceman444
♦2,573
Preco nie? Coupure je miesto v povodnovej zabrane, kde sa da zabrana v pripade potreby rychlo nainstalovat (su tam tie kovove pasy na zemi). Ten pas je vidiet aj na Ortofoto, ako obchadza budovu Propeleru. A to zabradlie ci murik po celom nabrezi funguje ako povodnova bariera boli tam o tom tabule ked to vylepsovali a predsa este aj na tom muriku su tie kovove pasy, aby sa bariera dala este navysit. Asi ste neboli pri tom, ked cely Dunaj drzal len tento betonovy murik (ako napr. https://www.openstreetmap.org/way/246067173 ) . Ja som bol :) Tie flood_wall som kreslil.
3~ 6 months agocommentedticho2
♦207
V tom pripade beriem spat, asi som nespravne pochopil vyznam terminu coupure. Zislo by sa ale asi pridat tam access=yes, aspon podla https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:barrier%3Dcoupure, nech routing algoritmy vedia ze sa tadial da chodit. Podobne aj coupure na dalsich miestach, napriklad pred Kanoistickym klubom, pri Karloveskom ramene.
4~ 6 months agocommentedaceman444
♦2,573
Ano, na tej wiki som si to vsimol. Skoda, ze access=yes nie je defaultna hodnota na tejto bariere. Dobre, pozriem sa na to, ci krizuju nejaku cestu. Tie v Karlovke som nerobil ja a zda sa, ze uz access=yes maju, aspon na bode kde krizuju cestu.
5~ 6 months agocommentedaceman444
♦2,573
Dobre, doplnil som tie pristupy. Este by sa hodilo doplnit nove linie coupure okolo Eurovey a pod mostom Apollo.
6~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Pridal som coupure okolo Eurovea, ale pod mostom to bude treba pozriet niekedy za svetla, dnes sa mi tam nechcelo tapat.
7~ 14 days agoclosedticho2
♦207
Coupure dokreslena popod most Apollo, az po tu vyvysenu"hradzovu" asfaltku za plotom uz na pozemkoch pristavu. Na tu asfaltku by to mozno chcelo pridat embankment tag, ale to uz je ina tema, a treba najskor pozriet ze ktore jej useky su vlastne vyvysene.
40567981~ 2 years agoopenedPatr1k_P
♦4,215
chodnik krizuje mur, treba preverit ako to je v skutocnosti
2~ 21 days agoclosedčaro
♦12
3~ 21 days agoreopenedticho2
♦207
A ako je to teda? Ide chodnik cez mur? Treba opravit mapu aby to bolo podla skutocnosti na mieste, a az potom zatvarat tuto notu.
5153085
Category: Unknown
1~ 1 month agoopenedTomtomo
♦5
Tu je nové jazierko. Čaká sa v takomto prípade na ortofoto?
2~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Podla mna to kludne staci zakreslit priblizne, a kym to nebude povedzme vytrcat do okolitych prvkov na mape, bude to dostacujuce. Pripadne na to jazierko potom pridaj "fixme=Upresnit obrysy podla ortofoto".
3~ 21 days agoclosedticho2
♦207
Zakreslil som pribliznu podobu, ked budu nove snimky, niekto to upresni.
5172846
Category: Unknown
1~ 23 days agoopenedticho2
♦207
Tato budova vyzera podla Ortofoto ze bola uplne prestavana.
42861571~ 1 year agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je na místě BCB klinik. Prosím o ověřní.
2~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Tak neviem. Na webe BCB Klinik (https://borelioza.sk/) maju uvedenu tuto adresu, a je tam relativne pekne upravena budova, ale je to na blatistom zanedbanom chodniku pomedzi rodinne domy, a nie je tam ziadna tabula ani ine znacenie ze by tu bola nejaka klinika. Treba im asi zavolat na telefon a spytat sa.
3~ 24 days agoclosedticho2
♦207
Overene a pridane, dakujem!
4955664
Category: OsmAnd
1~ 6 months agoopenedJuraj SoltesKebab Kramare #OsmAnd
2~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Zaznacene ako Pizza Kebab, kedze taky nazov im svieti zvonku.
4915359
Category: OsmAnd
1~ 6 months agoopenedJuraj SoltesKEBAB PIZZA KRAMARE #OsmAnd
2~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Zaznacene, vdaka.
4384486
Category: unknown
1~ 1 year agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je na místě Superbaby - plavání pro děti. Prosím o ověření.
2~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Overene a pridane, vdaka.
4578185
Category: StreetComplete
1~ 1 year agoopenedtitomi
♦7
Unable to answer "Which direction leads upwards for these steps?" – Steps – https://osm.org/way/319764321 via StreetComplete 60.0: Two way
2~ 1 month agocommentedticho2
♦207
What do you mean when you write "two way"? The StreetComplete question is which direction goes up, and unless these are some weird stairs designed by M. C. Escher, only one direction can go up, the other direction has to go down. Same thing with your other notes on stairways nearby.
38527571~ 2 years agoopened---športové ihrisko
2~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Pridal som tenisove kurty a nejake zakladne prvky okolo, ale chcelo by to pozriet sa tam nazivo ze ako to presne vyzera, kde su vchody na ihrisko, prvky v okoli atd. Plus nie som si isty ako spravne oznacit ten polovicny kurt so stenou. Asi na to neexistuje tag, aspon v taginfo vyhladavaci nic take nevidim.
38919471~ 2 years agoopenedSpr3
♦98
Unable to answer "Is there a bench at this stop?" for https://osm.org/node/1707347409 via StreetComplete 54.0: Existuje táto zastávka??
2~ 1 year agocommentedaceman444
♦2,573
Vraj tu stoja len skolske spoje, takze zastavka nemusi byt uplne viditelna na mieste. Treba odsledovat autobusy.
3~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Zastavka tam veru nie je vobec oznacena.
41732781~ 1 year agoopenedEdwin Gibson
♦8
Unable to answer "What’s the name of this place?" – Fast Food – https://osm.org/node/5726747166 via StreetComplete 56.1: Something of a different kind is being built here.
2~ 1 year agocommentedticho2
♦207
Building still under construction, no apparent signage.
3~ 1 month agoclosedr00tcz
♦3,177
It's a new residential building. Mapped it now.
4~ 1 month agoreopenedticho2
♦207
5~ 1 month agocommentedticho2
♦207
What about the fast food POI (https://www.openstreetmap.org/node/5726747166)? I'm assuming it can be deleted, since it's sort of just next to the new building?
6~ 1 month agoclosedr00tcz
♦3,177
sorry, missed that one... deleted it now, since it can't be there anymore
28618111~ 4 years agoopenedIllio
♦130
Strecha vstupu do tržnice je zakrytá pešou zónou. Čo s tým?
2~ 4 years agocommentedaceman444
♦2,573
To je vec renderera. Aj tunely su kreslene nad inymi objektami. osm.org velmi nezohladnuje znacku 'layer'.
3~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Vyzera ze uz ten renderer upravili.
4~ 1 month agoreopenedticho2
♦207
Aha, nie, len zle vidim. Kazdopadne, asi nema vyznam nechavat tuto notu otvorenu.
43334311~ 1 year agoopenedSpr3
♦98
Clean up this intersection via StreetComplete 56.0
2~ 1 year agocommentedticho2
♦207
Clean up how?
3~ 1 month agoclosedticho2
♦207
5051159
Category: StreetComplete
1~ 4 months agoopenedNicoleTheLizard
♦9
Unable to answer "Is this bicycle parking covered (protected from rain)?" – Bicycle Parking – https://osm.org/node/5077777790 via StreetComplete 61.3: predtým penzión, v súčasnosti rodinný dom. bicyklové státie, ak ešte existuje, nie je verejne prístupné
2~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Parkovanie bolo pridane pred 8 rokmi, a na novsich leteckych snimkach ho tiez uz nevidno, takze som ho zmazal, vdaka. Aj ta prijazdova cesta s parkoviskom by mozno zasluzila pozornost, podla snimok tam uz je natiahnuty plot a za nim travnik, ale ktovie, snimky uz su nejake 3 roky stare, takze obzriet to osobne by bolo najlepsie.
3~ 1 month agocommentedNicoleTheLizard
♦9
ono by to celkovo chcelo trochu prekopať, ten penzión pohodička čo je na mape pred pár rokmi zanikol a prerobilo sa to na dva rodinné domy. príjazdová cesta ani parkovisko už neexistujú vôbec, a teda ani toto bicyklové státie. pohybujem sa tam pravidelne takže ak treba niečo upresniť nie je problém, ale úpravu mapy radšej prenechám niekomu skúsenejšiemu :)
4~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Asi by teda stacilo nafotit to z niekolkych uhlov a mozno nejak slovne popisat dolezite detaily. Podla toho a podla leteckych snimok by sa to uz dalo na mape upravit, najma ak mame niekoho kto to tam pozna, a vie vysledok overit. :) Alebo ak sa ti chce, kludne to priamo zedituj. Netreba sa toho bat, ak zrovna neupravujes nejake dolezite objekty alebo oblasti, pripadna chybka nie je koniec sveta. A vieme to hned skontrolovat, a pripadne poradit a opravit. Nie ze by som ja bol nejaky super skuseny, mapujem len nejaky rok a pol, a stale obcas robim chyby. :) Ale to len ak sa ti chce a mas zaujem. Ak nie, fotky uplne postacia aby sme to dali do nejakeho stavu zodpovedajucemu realite.
5144628
Category: Onosm.org
1~ 1 month agoopened---onosm.org submitted note from a business: Name: Hadvoservis addr:housenumber=135 addr:street=Nová Rožňavská 135 addr:city=Bratislava addr:postcode=83104 Phone number: 0908777870 Website: www.hadvoservis.sk Opening Hours: Po-Pia: 8:00-17:00 Wheelchair accessibility: yes Category: Automotive Shops Accepted payment methods: Bank card,Cash,Mobile phone takeaway=no
2~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Pridane, https://www.openstreetmap.org/changeset/177803600
4959722
Category: StreetComplete
1~ 6 months agoopenedEfreetSK
♦106
Unable to answer "What type of bollard is this?" – Bollard – https://osm.org/node/1112881550 via StreetComplete 61.3: Nie je to stĺpik, možno to malo byť vedľa na chodníku, tam je stĺpik Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/304794.jpg
2~ 5 months agocommentedEfreetSK
♦106
Neviem ako to vyriešiť, chcelo by to nastaviť linear barrier na niečo ale ani neviem na čo, nič mi z toho nesedí. Ten bollard je naozaj asi najbližšie k tomu https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:barrier Viem tam pridať linear barrier ako je znázornené na fotke ale neviem ako nastaviť prechody cez to tak to nechám otvorené pre niekoho povolanejšieho čo to vyrieši
3~ 2 months agocommentedticho2
♦207
Podla mna tam staci nakreslit tie zabradlia ako ciary s barrier=fence a fence_type=railing, samozrejme s medzerami tam kde su priechody. Bollard asi zmazat - to, ze tadial auta nemozu, uz je vyjadrene tym ze je to cesticka pre chodcov.
4~ 1 month agocommentedEfreetSK
♦106
Dáva to zmysel, súhlasím. Viete ako to tam reraz vyzerá resp. vedeli by ste to upraviť? Ja som tam bol len na návšteve a neviem odkiaľ-kam siahajú tie zábradlia
5~ 1 month agocommentedticho2
♦207
Mozem sa tam ist niekedy pozriet, pridam si to do "todo" listu. :)
5134119
Category: StreetComplete
1~ 1 month agoopenedKarol Bujaček
♦10
Unable to answer "This shop has been vacant. What’s here now?" – Vacant Shop – https://osm.org/node/2507258004 via StreetComplete 61.3: Zda sa, ze tu je len kvetinaren a oznacenie volnwho priestoru je nespravne.
2~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Prazdny priestor zmazany, vdaka. Ved ak sa tam nieco nahodou v buducnosti objavi, prida sa to potom.
5133513
Category: StreetComplete
1~ 1 month agoopenedmilof
♦108
Unable to answer "Is this inside a building?" – Z-Box (Parcel Locker) – https://osm.org/node/13448547532 via StreetComplete 62.2: Z-BOX ako výdajné miesto Packeta je na parkovisku/streche Kauflandu, nie je vo vnútri budovy. Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/324358.jpg
2~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Prislusne tagy pridane, vdaka (indoor=no, layer=1). Ten layer mozno nie je striktne potrebny, ale neuskodi.
5133510
Category: StreetComplete
1~ 1 month agoopenedmilof
♦108
Unable to answer "What are the opening hours here?" – Flush Toilets – https://osm.org/node/5279033508 via StreetComplete 62.2: WC nemá osobitné otváranie hodiny, prístup do nich je v čase otvorenia Kauflandu v pondelok až sobota od 7:00 do 21:00 a v nedeľu od 8:00 do 20:00. Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/324356.jpg
2~ 1 month agoclosedticho2
♦207
Vdaka, nastavil som, aj s komentarom. Bohuzial, neexistuje hodnota pre opening_hours nieco ako "when_building_open", takze asi len takto.
5127582
Category: Unknown
1~ 2 months agoopenedticho2
♦207
Urcite je toto amenity=school? Skor to vyzera na nejaku sklenarsku firmu. https://www.openstreetmap.org/node/9438221427
5127579
Category: Unknown
1~ 2 months agoopenedticho2
♦207
Urcite je tu maximalna priechodna vyska 30 metrov? Samotna budova ma len 12.6m. Zeby preklep pri zadavani? https://www.openstreetmap.org/way/1115461677
35683521~ 3 years agoopenedMatyjacePředávám report od uživatele #Mapy.cz, prosím prověřit: "Cesta hrdinů SNP je zrušena"
2~ 2 months agocommentedticho2
♦207
Neviem o tom ze by bola zrusena. Co bolo zrusene je Stefanik Trail (miesto neho organizuju len Stefanik Urban Trail po Bratislave a prilahlych lesoch).
3~ 23 days agoclosedčaro
♦12
41354651~ 2 years agoopenedSisyphus0000Unable to answer "Are these opening hours still correct?" – Univerzitné kultúrne centrum (Community Center) – https://osm.org/node/1207176394 via StreetComplete 56.1: Reconstruction.
2~ 5 months agocommentedWynt03
♦1
Not anymore
3~ 2 months agocommentedticho2
♦207
So, what are the new opening hours? You can edit them in the map yourself, or at least write them here and have someone else do it. As a side note, the website listed for this POI seems to no longer work.
5047043
Category: StreetComplete
1~ 4 months agoopenedSpr3
♦98
stairs, concrete, 4 steps, no tactile, no handrail, no ramp via StreetComplete 56.0
2~ 2 months agoclosedticho2
♦207
Overene a pridane.
5047044
Category: StreetComplete
1~ 4 months agoopenedSpr3
♦98
this whole path from the stairs to the east to at least the bend uphill is fresh new smooth asphalt via StreetComplete 56.0
2~ 3 months agocommentedticho2
♦207
The paths already are marked with surface=asphalt, is there something missing?
3~ 2 months agoclosedticho2
♦207
I checked it on site, and there is nothing missing on the map.
4959830
Category: Unknown
1~ 6 months agoopenedMcLovin654
♦66
Ten chodník čo tu je zaznačený, to sa naozaj značí do mapy aj keď tam reálne prechod pre chodcov neexistuje? Áno, ľudia tam síce chodia ale nie je to nebezpečné značiť do mapy takéto miesta, kde sa len tak prechádza cez dvojprúdovú cestu?
2~ 2 months agocommentedticho2
♦207
Suhlasim, ak je proti dopravnym predpisom prechadzat tadial, nemal by tam ten chodnik byt, alebo ho aspon oznacit ako access=no, ale idealne uplne zmazat.
3~ 2 months agoclosedMcLovin654
♦66
Ďakujem za názor. Ten kúsok chodníka cez cestu som teda vymazal. Ľudia prechádzajú krížom cez cestu na milión miestach a to predsa tiež nie je značené v mapách...
4866969
Category: unknown
1~ 7 months agoopenedticho2
♦207
Tato cast chodnika je momentalne neprechodna. Z oboch stran su tam znacky pre zakaz vstupu pre chodcov, ako aj zakaz vjazdu pre cyklistov. Je to kvoli tomu, ze na tom useku je vyjazd pre nakladne auta zo staveniska - prerabaju alebo obnovuju susediaci sportovy areal. Nevidel som tam ziadnu informacnu tabulu ze do kedy to ma byt.
2~ 6 months agocommentedticho2
♦207
17.8.2025: Zakaz tam stale je, aj ked ludia ho ignoruju, a veselo tadial chodia. Na rozostavanom ihrisku je stale stavebna masineria.
3~ 6 months agocommentedticho2
♦207
7.9.2025: Situacia nezmenena.
4~ 2 months agocommentedticho2
♦207
3.1.2026: Situacia nezmenena, ale aspon sportovisko vyzera uz takmer hotove.
5089872
Category: StreetComplete
1~ 3 months agoopenedNicoleTheLizard
♦9
Unable to answer "Are there traffic signals that show when to cross here?" – Crossing – https://osm.org/node/12697023796 via StreetComplete 62.0: prechod neexistuje, cesta pri bytovom dome je slepá Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/319967.jpg
2~ 2 months agocommentedticho2
♦207
Upravene, vdaka. Zrusil som aj oznacenie jednosmerky na tej ceste, pretoze teraz by sa na nu nedalo ani dostat. Spravne?
5070242
Category: StreetComplete
1~ 3 months agoopenedticho2
♦207
Tato cesticka je momentalne rozkopana, vyzera ze to idu vydlazdit a bude z toho chodnik. via StreetComplete_ee 61.1
2~ 3 months agoclosedticho2
♦207
Aktualizovane v mape.
5073590
Category: Unknown
1~ 3 months agoopenedticho2
♦207
Tato draha podla leteckych snimkov vyzera ze bola rozsirena. Treba overit na mieste a aktualizovat.
5066669
Category: Unknown
1~ 3 months agoopenedticho2
♦207
Tento embankment je cerstvo nepriechodny. Zhora su tam iba pasky "zakaz vstupu", a zdola je to zahradene niekolkymi asi meter vysokymi drevenymi barierami. Nahodny okoloiduci mi prezradil ze sa tam chysta vystavba novych chatiek, a ze kvoli tomu tento chodnik asi budu upravovat ako pristupovu cestu. Zatial som dal access=no, a zaznacil bariery.
2~ 3 months agocommentedBratislava-Dubravkaahoj. takže zistil som, že predmetný úsek nie je cesta ani chodník. Nie je v správe Mč. Dúbravka. Je to pozemok štátnych lesov a slúži na zvádzanie vody z lesov. Ludia ho asi využívali ako akýsi typ komunikácie a preto ho lesy uzavreli. Mal by tam byť už na niekoľkých miestach za sebou drevený zátars
3~ 3 months agocommentedBratislava-Dubravkaneviem sem vložiť fotku ako prílohu ... :/
4~ 3 months agocommentedticho2
♦207
Ano, tie zatarasy som tam videl, su tam na spodnom konci minimalne dva, a mozno aj dalsie za zakrutou. Vdaka za informaciu, budem to sledovat. Asi tam uz nechcu mat ten chodnik, akurat som zvedavy co urobia s vrchnym koncom. V pondelok tam bola iba natiahnuta plastova cervenobiela paska "zakaz vstupu", ale tu strhne prva burka, pripadne ponahlajuci sa cyklista. :) Snad tam spravia nieco podstatnejsie.
4579114
Category: LocusMap
1~ 1 year agoopenedViajero Perdido
♦442
Peak already mapped to the east, in a more believable location (per contours, antennas). #LocusMap
2~ 5 months agocommentedRodrigo Rega
♦2,456
This is mapped as "natural=volcano", not as peak. Should we delete it?
3~ 4 months agocommentedViajero Perdido
♦442
Don't know. Could depend on whether there's a local peak here. It looked to me like an error to see the same name in two places.
4~ 3 months agocommentedticho2
♦207
One is peak (highest point), the other one is the second crater of the same volcano, as described at https://es.wikipedia.org/wiki/Monumento_natural_de_la_Monta%C3%B1a_de_Guaza Seems correct to me the way it is now in the map.
5022800
Category: Unknown
1~ 4 months agoopenedticho2
♦207
Tato kratka cesticka uz neexistuje - zopar rokov tu boli vsade dookola navalane popadane stromy, cele to zarastlo, a sice to nedavno trochu precistili, prechodny je akurat "hlavny" chodnik ktory ide z juhovychodu na zapad a o par metrov sa napaja na asfaltku. Na tejto kratkej spojke je stale zopar padnutych kmenov, a chodnik sa tam uz prakticky neda najst. Na asfaltku sa da s trochou obtiaze prejst o par metrov skor, popri blizkej malej opustenej budove (v skutocnosti je to len polozniceny plot a par betonovych zakladov). Neviem co s tym najlepsie urobit, kedze tato cesta je sucastou Stefanik Trail relacie, a nechcem nieco pokazit.
5016539
Category: Unknown
1~ 4 months agoopenedticho2
♦207
This bookstore ("es Born") is either no longer there, or very well hidden, as I could not find it on the street.
5016536
Category: Unknown
1~ 4 months agoopenedticho2
♦207
Shouldn't this be a place=square instead of leisure=park? I've been here a few times, and Plaza de España is definitely not a park. Same goes for adjoining Plaça de la Porta Pintada.
2~ 2 months agoclosedIeronimus
♦94
ok
4666779
Category: StreetComplete
1~ 11 months agoopened777caliban
♦268
13 via StreetComplete 60.2 Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/265757.jpg
2~ 4 months agoclosedticho2
♦207
Independently verified and added, thanks!
4666791
Category: StreetComplete
1~ 11 months agoopened777caliban
♦268
5 via StreetComplete 60.2 Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/265758.jpg
2~ 4 months agoclosedticho2
♦207
Independently verified and added, thanks!
42308651~ 1 year agoopened---"Toilette bei der Burg" OSM snapshot date: 2024-03-26T20:04:01Z POI has no name POI types: amenity-toilets #organicmaps ios
2~ 4 months agoclosedticho2
♦207
Already in the map.
4671974
Category: unknown
1~ 11 months agoopenedticho2
♦207
This footpath (https://www.openstreetmap.org/way/119216469) is not connected to the bike path here anymore, since the bikepath is on an elevated ramp with railings on both sides here. It now probably connects a few meters to the east, right before the ramp, but it needs checking out.
2~ 5 months agoclosedMcLovin654
♦66
Tento chodník už neexistuje vôbec. Je tam zarastená džungľa a po chodníku ani stopy. Teda aspoň na tomto konci. Niekedy pozriem aj ten južný koniec.
3~ 5 months agoreopenedMcLovin654
♦66
4~ 5 months agocommentedticho2
♦207
Ja mam dojem ze nejaky chodnik tam este z tejto severnej strany zacina, nie je to uplne zarastene. Akurat o par metrov blizsie k mostu nez ako je zakresleny na mape. To ale sudim len podla toho co vidno z cyklocesty ku hradzi. Musim sa tam niekedy vybrat peso, a skusit si to prejst. Mozno to bude na chodnik s dodatocnymi tagmi ako smoothness ci track_visibility. A mozno to uz naozaj nie je priechodne.
5~ 5 months agocommentedMcLovin654
♦66
Ja som tam bol približne pred dvomi týždňami pešo a naozaj som tam ani náznak chodníka nevidel. Mám to aj odfotené, je tam džungľa. https://ibb.co/C5T6zg47
6~ 5 months agocommentedMcLovin654
♦66
Dnes som išiel okolo aj toho južného konca a ten chodníček tam už v podstate neexistuje. Celé je to zarastené. Nastavil som tam teda niekoľko tagov ako overgrown a abandoned... Možno by sa hodilo aj "access=no", neviem presne ako postupovať...
7~ 5 months agocommentedticho2
♦207
access=no je skor na legalne zakazany vstup. Tu ta myslim nikto nebude pokutovat ak by si sa tadial chcel predierat. :) Idealne by podla mna bolo ten chodnik normalne zmazat.
41586111~ 1 year agoopenedmilof
♦108
Unable to answer "Do you have to wait for a traffic signal to cross here?" – Crossing – https://osm.org/node/5448982699 via StreetComplete 57.1: Nie je tu semafor Attached photo(s): https://westnordost.de/p/202288.jpg
2~ 5 months agocommentedItsMACO
♦1
Semafor sa tu nenachádza
3~ 5 months agoclosedticho2
♦207
Prechod je uz oznaceny spravne, vid https://www.openstreetmap.org/changeset/155278451
4657547
Category: StreetComplete
1~ 1 year agoopenedandrewsh
♦1,117
Stĺpik via StreetComplete 60.1 Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/264792.jpg
2~ 5 months agoclosedticho2
♦207
Zaznaceny.
41355331~ 2 years agoopenedSisyphus0000Unable to answer "What’s the surface here?" – Informal Path – https://osm.org/way/1244706648 via StreetComplete 56.1: Road does not exist
2~ 2 years agocommented1Mmarek
♦21
it's not a road, it's an informal path
3~ 2 years agocommentedSisyphus0000Yeah, you are right, I originally meant to write path.
4~ 1 year agocommentedaceman444
♦2,573
So is there not even an informal path?
5~ 5 months agocommentedticho2
♦207
Maybe there used to be an informal path, but it's been completely overgrown by the grass since, there is nothing left. Additionally, there's a fairly new short, ~30cm tall retaining wall along the road it connects to at the north end, further discouraging entering the grass from that direction. I'm deleting the path, unless there's objections.
6~ 5 months agoclosedticho2
♦207
22949951~ 5 years agoopenedMamutinka
♦4,602
#Mapy.cz user reports: památník
2~ 5 years agoclosedjanostanek
3~ 1 year agoreopenedfilip769
♦407
4~ 5 months agocommentedticho2
♦207
Oznacil som ako memorial cross, ale siel som len okolo autom, treba to navstivit a doplnit napis a dalsie detaily.
4908114
Category: unknown
1~ 7 months agoopenedticho2
♦207
Podla clanku https://www.bratislavskyvecernik.sk/2025/08/13/bufet-rohlik-na-sedmokraskovej-je-minulostou-po-rokoch-chatrania-zmizla-ruina-ktora-spatila-okolie/ je tento stanok uz prec. Treba overit, a ked tak odstranit z mapy. Ja sa tam dostanem asi az niekedy v septembri.
2~ 5 months agoclosedticho2
♦207
Upravene.
19483101~ 6 years agoopenedMabap
♦391
Unable to answer "What surface does this piece of road have?" for https://osm.org/way/23045623 via StreetComplete 14.1: This not a road but a walkable roof (maybe of a garage) covered with tar paper ("Teerpappe" in German, see photo) Attached photo(s): https://westnordost.de/p/6243.jpg
2~ 5 years agocommentedaceman444
♦2,573
Thanks. Is it possible to walk to the footway https://www.openstreetmap.org/way/41707423 as it is mapped now, or is that side inaccessible, unless you jump from the roof to the park from the 1-storey high building edge?
3~ 5 years agocommentedMabap
♦391
Sorry, I am only there a few times a year. Will check when I am next there.
4~ 5 years agocommentedaceman444
♦2,573
Thanks, I have improved the footway, by disconnecting it from the parking entrance and the park footways, added the parking building, so that it should all be clearer now. Please check if it is OK now when you are there, thanks.
5~ 5 months agoclosedticho2
♦207
I checked this area out and updated the map.
42221491~ 1 year agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele se na místě nachází Restaurace Sushi Time Tower 115. Prosím o ověření.
2~ 5 months agoclosedticho2
♦207
Ak tu sushi time bolo, uz tu nie su.
42222021~ 1 year agoopenedAnniez7V této budově se nachází pobočka Sushi Time. Otevírací doba je Pondělí až pátek od 10:30 do 15:00 IČO provozovatele: 35975172
2~ 5 months agoclosedticho2
♦207
Ak tu sushi time bolo, uz tu nie su.
28648111~ 4 years agoopenedPizzaCutterje to tu prechodne?
2~ 1 year agocommentedMimacÁno, ale len s kľúčom od brány
3~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Ano, ta branka ktora je nizsie je normalne zamknuta, miestni maju kluce. Cela tato rezidencna oblast je oplotena, pridal som aj brany zhora (severovychod) - jednu pre auta, jednu pre chodcov. Plot zakresleny nie je, netusim kadial presne vedie.
4~ 5 months agoclosedticho2
♦207
4940751
Category: StreetComplete
1~ 6 months agoopenedsudotomi
♦23
Unable to answer "What is the width of the opening here?" – Entrance – https://osm.org/node/11236733036 via StreetComplete_ee 61.1: Schody Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/302637.jpg
2~ 6 months agocommentedticho2
♦207
Ahoj, prekreslil som tie schody, zodpoveda to teraz realite? https://www.openstreetmap.org/changeset/171333055
3~ 6 months agoclosedticho2
♦207
Presiel som sa tadial, myslim ze moze byt.
4817936
Category: unknown
1~ 8 months agoopenedticho2
♦207
Closed from June 1st until July 8th 2025 due to ongoing nearby construction work. https://i.imgur.com/GQSAAuW.jpeg
2~ 7 months agocommentedticho2
♦207
Checked on July 20th, path still closed, same sign with now outdated timeframe.
3~ 6 months agocommentedticho2
♦207
Checked again on August 17th. Path still closed, dates on the sign updated to 1.6.2025 - 31.8.2025.
4~ 6 months agocommentedticho2
♦207
Checked on September 9th. Path still closed, dates updated to 1.6.2025 - 1.11.2025.
4770829
Category: unknown
1~ 9 months agoopenedThanasis-RidefreakThis Bridge was closed by the austrian goverment until yesterday. Please mark it as reopened
2~ 6 months agocommentedticho2
♦207
It's already tagged as open. At least my map apps can make bike routes over the bridge.
3~ 5 months agoclosedaceman444
♦2,573
It was reopened in https://www.openstreetmap.org/changeset/166649485 .
4937436
Category: Unknown
1~ 6 months agoopenedticho2
♦207
Tu pod mostom je novy cyklobufet, v rychlosti som zachytil "Bufet 24", ale neviem ci je to cely nazov. Treba prejst a zakreslit.
2~ 5 months agoclosedMcLovin654
♦66
Áno, je tam Bufet 24. Pridané.
41730571~ 1 year agoopenedMabap
♦391
Demolished; no longer there via StreetComplete 57.1
2~ 6 months agoclosedticho2
♦207
Deleted
41730581~ 1 year agoopenedMabap
♦391
Demolished; also no longer there via StreetComplete 57.1
2~ 6 months agoclosedticho2
♦207
Deleted
4861266
Category: StreetComplete
1~ 7 months agoopenedticho2
♦207
In context of overlay "Places" – Do vázičky (Florist) – https://osm.org/node/3577590492 via StreetComplete_ee 61.1: Vo vyklade je oznam ze sa kvetinarstvo prestahovalo na Kriznu 22. Treba overit.
2~ 6 months agoclosedticho2
♦207
4807626
Category: unknown
1~ 8 months agoopenedticho2
♦207
Co su tieto objekty zac? Sochy? Pamatniky? Detske preliezky?
2~ 6 months agoclosedBoosterJet
♦4
Je to vonkajšia posilňovňa.
3~ 6 months agoreopenedticho2
♦207
Vdaka za info, treba ich ale zaznacit do mapy.
4~ 5 months agoclosedBoosterJet
♦4
Hotovo.
4864877
Category: StreetComplete
1~ 7 months agoopeneddusoft
♦8
Unable to answer "Is there a crossing here?" – https://osm.org/node/1449194822 via StreetComplete 61.1: Sidewalk, so...
2~ 7 months agocommentedaceman444
♦2,573
Aky sidewalk? Je tu zakreslena ulica krizujuca chodnika, takze otazka je namieste.
3~ 7 months agoclosedticho2
♦207
Pridany crossing=unmarked.
4519261
Category: unknown
1~ 1 year agoopened---VOLKSWAGEN
2~ 7 months agoclosedticho2
♦207
Volkswagen factory is a few kilometers to the west. Nothing but a field on this spot.
20183451~ 6 years agoopenedZaijo
♦278
preverit vysku tejto budovy treba via StreetComplete 15.0
2~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Podla ZBGIS ma 35.6m. Co s tym?
3~ 9 months agocommentedaceman444
♦2,573
Dalo by sa to zadat do OSM, lebo tam momentalne nie je ziadna vyska na tejto budove.
4~ 8 months agoclosedticho2
♦207
Pridane.
40092111~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele zde automat již není. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/1344971955
2~ 8 months agoclosedticho2
♦207
Z mapy odstranene uz asi davno, zatvaram.
35110461~ 3 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#mapy.cz - Dle našeho uživatele je Malina mimo provoz. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/5242475215
2~ 1 year agoclosedJanaSev
3~ 1 year agoreopenedJanaSev
4~ 8 months agoclosedticho2
♦207
Zda sa ze prislusne POI bolo zmazane uz davno, len treba zavriet aj note. :)
37736981~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#mapy.cz - Dle našeho uživatele se na místě nachází Packetabox. Prosím o ověření.
2~ 8 months agoclosedticho2
♦207
Overene, pridane (resp. presunute z povodneho, uz neplatneho miesta na opacnom konci parkoviska). Vdaka!
38828311~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele se jedná o Tepláreň Polianky. Prosím o ověření https://www.openstreetmap.org/way/25293360
2~ 8 months agocommentedticho2
♦207
Neviem. Je to teplaren, a nachadza sa v casti ktora sa vola Polianky, ale "Teplaren Polianky" sa nikde oficialne neuvadza. Na budove nad hlavnym vchodom je velka znacka "MH Teplárenský holding".
3~ 5 months agocommentedaceman444
♦2,573
Ano Bratislavska Teplarenska sa zmenila na MH Teplárenský holding, a.s., takze aspon to mozeme zmenit, preto ste to tam videli napisane.
38849081~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele tu hojdačka již není. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/8640531141
2~ 8 months agocommentedticho2
♦207
Hojdacka tu stale, alebo mozno uz zase je. Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/287780.jpg
3~ 8 months agoclosedticho2
♦207
39750441~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele byl přejezd zrušen. Prosím o ověření.
2~ 8 months agoclosedticho2
♦207
Ano, je to tam totalne zarastene z oboch stran. Mozno s macetou by sa dalo presekat sa, kedze plot tam nikde ziadny nie je, ale prechodne to rozhodne nie je. Naviac to krizuje kolajnice na mieste s mizernou viditelnostou, takze radsej som tento prechod zmazal. Funkcny a bezpecny (tunel) prechod pre chodcov a cyklistov je o par desiatok metrov na zapad.
37578381~ 2 years agoopenedaceman444
♦2,573
Elektricke vedenie asi nebude mat stlpy v budove. Preverit ako bolo prelozene.
2~ 8 months agocommentedticho2
♦207
Pristup do arealu stale nie je povoleny, kedze sa stale stavia, a zo ziadnej strany, ani od cesty ani z lesa nie je dobre vidno na tie elektricke stlpy na zapad od arealu. Ani vikendovy vratnik/strazca mi nevedel povedat co s tym vedenim spravili, ale najpravdepodobnejsie ho zakopali, a ide pod zemou. Vedel som akurat zistit ze ta vetva el. vedenia ktora ide juzne od arealu je tiez prerusena a zvedena pod zem, aby nesla ponad nove domy. Pri dalsom stlpe je zase vyvedena hore, a pokracuje na juh vo vyske ako predtym. Ak sa niekomu chce, asi by slo predrat sa porastom popod stlpy zo zapadu, bud od cesty, alebo nejak cez les, ale mne sa to na bicykli riesit nechcelo.
3~ 2 months agocommentedaceman444
♦2,573
Ano, vedenie uz nad domami nevidno na aktualnej fotke: https://www.agaty.sk/wp-content/uploads/2024/07/fotogaleria-11-1536x930.jpg a ani na Ortofoto z roku 2023 kde uz su domy ciastocne postavene. Ani nepokracuje na vychod do zahradkarskej osady, kde by malo koncit. Dam cely usek prec a uvidime.
34440651~ 3 years agoopened---Táto cesta už neexistuje a lúka je zastavaná novým developerským projektom. Projekt je štádiu rozostavanosti
2~ 2 years agocommentedaceman444
♦2,573
Stavbu som pridal, ale na snimkach ESRI cesta stale existuje. Treba teda preverit neskor.
3~ 8 months agocommentedticho2
♦207
Bol som sa tam pozriet. Cely areal je este uzavrety a oploteny, stavia sa. Tato cesta je ale priechodna, akurat ze uz to nie je cesta, ale uzky chodnik popri plote. Zmenil som na highway=path, a upresnil kadial vedie. Az budu Agaty dokoncene, bude to treba este raz prejst a doladit. Z tej novej asfaltovej cesty pri juznom konci Agatov sa na tento chodnik asi bude dat prejst, zatial je tam docasny plot.
38269541~ 2 years agoopened---Route to Caldeirão do Inferno is closed
2~ 2 years agocommentedvojtechzaboril
♦1,117
Forwarding anonymous report from #mapycz user, please verify: Closed from here to Caldeirão do Inferno.
3~ 8 months agocommentedticho2
♦207
According to local news from earlier this year, the path should be fully open already: https://www.madeiraislandnews.com/2025/02/caldeirao-verde-walking-trail-reopens-in-full.html
4~ 7 months agoclosedJenseblume
♦296
4668111
Category: unknown
1~ 11 months agoopenedkkavitkoStupava zámok
2~ 8 months agocommentedticho2
♦207
Urcite? Vyzera to na bezny obytny dom. Stupavsky kastiel je kusok juznejsie.
4383391
Category: unknown
1~ 1 year agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je podnik mimo provoz. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/2210450744
2~ 8 months agoclosedticho2
♦207
Bol som tam nazriet, a spytal som sa obsluhy. Podnik bol pred nejakym rokom naozaj zavrety, ale zmenil majitela, a uz par mesiacov je znovu otvoreny, pod rovnakym menom. Nove otvaracie hodiny uz su tiez zaznacene v mape.
40787191~ 2 years agoopenedShymon470
♦31
Unable to answer "What kind of building is this?" for https://osm.org/way/1029421583 via StreetComplete 56.0: It is a part of the adjacent building.
2~ 8 months agoclosedticho2
♦207
Fixed, thanks.
41217841~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je na místě copycentrum Expresta. Prosím o ověření.
2~ 8 months agoclosedticho2
♦207
POI bol pridany do mapy v ten isty den ako tato nota: https://www.openstreetmap.org/node/11649032126
39029851~ 2 years agoopenedSpr3
♦98
Unable to answer "What’s the surface here?" for https://osm.org/way/990963567 via StreetComplete 54.0: ???
2~ 2 years agocommentedaceman444
♦2,573
So what is the surface?
3~ 1 year agocommentedticho2
♦207
It seems to be a combination of hardened dirt and old concrete base of some small structure that must have been built here before.
4~ 9 months agoclosedticho2
♦207
I converted this from a footpath to a parking lot, since it seems to be its only, albeit sporadic, use - I sometimes see a car or two parked on it and around it. I set the surface as "compacted", since that seems to be the best fit.
38013891~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapy.cz - Dle našeho uživatele je na místě autobusová zastávka Záhorácka. Prosím o ověření.
2~ 9 months agocommentedticho2
♦207
Ano, je ale oznacena ako "obcasna zastavka", v cestovnych poriadkoch DPB ani nie je uvedena. Z archivu dokumentov DPB vidim ze sa pouziva vynimocne, ked su nejake obmedzenia na nedalekej Lamacskej ceste, okolo Patronky. Neviem ci ma vyznam zavadzat tuto zastavku do mapy.
36697991~ 2 years agoopened---tieto potraviny fungujú? mám pocit že nie
2~ 10 months agocommentedticho2
♦207
Su tam stale otvaracie hodiny Po-Pi, ale cez pracovne dni tu nezvyknem byt, takze neviem overit ci to nie je len zabudnuta cedulka.
3~ 9 months agocommentedaceman444
♦2,573
Su tam otvaracie hodiny, do 18:00, ale napr. o 16:30 bolo zatvorene. Na dverach je tiez vacsi napis zatvorene. Podla mna to tiez nefunguje. Ja to deaktivujem.
4~ 9 months agocommentedticho2
♦207
Siel som poobede okolo, a stale zavrete.
40091911~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je kavárna zrušená. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/7234221504
2~ 9 months agocommentedticho2
♦207
Overene, poi zmazane.
3~ 9 months agoclosedticho2
♦207
29307331~ 4 years agoopenedl0cKy
♦1,020
here is a footway
2~ 4 years agocommentedJose Riha
♦332
footway surveyed and added but it needs to be adjusted as soon as more accurate gps log is available
3~ 9 months agoclosedticho2
♦207
It's accurate enough already.
4750530
Category: unknown
1~ 10 months agoopenedticho2
♦207
Areal bol ocividne prestavany, zakreslil som nove budovy podla leteckych snimok, ale cesty som nechal povodne, lebo je mozne ze stale sedia. Chcelo by to na mieste overit ze ako su tu urobene cesty popri a mozno popod tieto nove dlhe budovy.
40103971~ 2 years agoopenedMatyjacePředávám report od uživatele #mapycz, prosím prověřit: "Kultúrny dom Modraka"
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Uz je na mape.
4423859
Category: StreetComplete
1~ 1 year agoopenedportege_moi
♦14
Here is a bench via StreetComplete 58.0 Attached photo(s): https://westnordost.de/p/238471.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
The bench was already marked on map.
3~ 10 months agoreopenedticho2
♦207
4~ 10 months agocommentedticho2
♦207
The bench was already marked, albeit a bit higher on the slope. I moved it to correct location.
5~ 10 months agoclosedticho2
♦207
41354741~ 2 years agoopenedSisyphus0000Unable to answer "What’s the surface here?" – Steps – https://osm.org/way/1244706644 via StreetComplete 56.1: Heavily damaged concrete plates Attached photo(s): https://westnordost.de/p/198334.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Surface type set, thanks!
4737757
Category: unknown
1~ 10 months agoopenedticho2
♦207
Pedestrian road ktora prechadza do residential road? Tu asi nieco nie je dobre...
2~ 6 months agocommentedaceman444
♦2,573
Preco by nemohla ak na tom bode pesia zona konci? Aj ked myslim, ze na tomto namesti ziadna oficialna pesia zona nie je, len to tak niekto kedysi davno vyznacil, lebo to ako pesia zona vyzera. Chcelo by to prejst a preverit.
3~ 5 months agocommentedMcLovin654
♦66
Pedestrian road tam nie je. Je to cesta pre električku plus je tam zákaz vjazdu pre všetky vozidlá okrem MHD, MŽPSR a s povolením mesta Bratislava. Takže som to zmenil na residential road a nastavil obmedzenia pre autá a bicykle.
4~ 5 months agocommentedaceman444
♦2,573
Dakujem za preverenie. Rovnaka situacia (ze to nie je pesia zone) moze platit az po Hviezdoslavovo namestie. Ale najprv si prejdime znacky co ste pridali: 1. access=no . Vseobecny zakaz vstupu tam nie je. Co napr. kolobezky ci kolieskove korcule? Tie ste zakazali tiez, ale podla tej znacky tam zakaz nemaju. 2. bicycle=no. Preco? Ak maju povolenie tak mozu. 3. foot=designated? Nemyslim, ze by tam chodci nejako specialne boli posielani, ved tam jazdi elektricka. Nemaju tam zakaz (cize mozu), ale ze by to bolo pre nich nejako specialne urcene (designated), to asi nie. 4. motor_vehicle=permit. To povolenie mesta ci MZPSR dostane kazdy, kto on poziada? Aj napr. my? Ak nie, tak hodnota "permit" je nespravna. "private" by bolo lepsie. Javi sa mi, ze vsetky pridane znacky su zbytocne alebo nespravne. vehicle=private, ktore tam uz bolo vyzera byt spravne (zahrna aj cyklistov).
5~ 5 months agocommentedMcLovin654
♦66
Tak som si pozrel okolité ulice a mohlo by to byť takto? 1. access = yes 2. a 4. bicycle = private, motor_vehicle = private 3. foot = use_sidepath Bicycle som dal pôvodne "no", pretože podľa značky tam majú zákaz a nenapadlo mi, že aj oni môžu mať povolenie od mesta (síce vysoko nepravdepodobné, že taký človek reálne existuje ale možné to je). foot=designated som zle pochopil podľa toho krátkeho popisu, keď na to ukážeš kurzorom. Už som si to prečítal aj detailne po rozkliknutí nápovedy.
6~ 13 days agocommentedaceman444
♦2,573
Dakujem, to je lepsie. Ale ak tam zostava vehicle=private, potom je bicycle=private a motor_vehicle=private zbytocne.
42195231~ 1 year agoopened---"6 places" OSM snapshot date: 2024-02-28T20:33:36Z POI has no name POI types: amenity-bicycle_parking #organicmaps android
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Marked already.
42195241~ 1 year agoopened---"6 places" OSM snapshot date: 2024-02-28T20:33:36Z POI has no name POI types: amenity-bicycle_parking #organicmaps android
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Marked already.
42195251~ 1 year agoopened---"4 places" OSM snapshot date: 2024-02-28T20:33:36Z POI has no name POI types: amenity-bicycle_parking #organicmaps android
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Marked already.
4678136
Category: Organicmaps
1~ 11 months agoopenedMurinko
♦3
"Tam nič nie je" The place has gone or never existed. A user of Organic Maps application has reported that the POI was visible on the map (see snapshot date below), but was not found on the ground. OSM snapshot date: 2025-02-27T10:33:49Z POI name: D.street.food POI types: amenity-fast_food cuisine-ice_cream cuisine-regional #organicmaps android
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
"Dstreetfood" Hotela Devin maju, ak ta akcia vobec este trva, podla svojich promocnych materialov na vlastnej terase, nie tu vedla Propelleru. POI zmazane, vdaka!
4695380
Category: unknown
1~ 11 months agoopened---Rodinný dom v BA, Staré mesto
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
4736354
Category: StreetComplete
1~ 10 months agoopenedticho2
♦207
Unable to answer "What kind of building entrance is this?" – https://osm.org/node/9922271191 via StreetComplete 60.3: Tu nie je ziadny vstup, ziadna budova, ale travnik.
2~ 6 months agoclosedMcLovin654
♦66
Žiadny vstup tu na mape nie je, asi už to bolo opravené.
4633075
Category: unknown
1~ 1 year agoopened---Toto je dostupna ulica (jednosmerka), navigacia tu ale nie je mozna
2~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Mozno preto ze je v mape na tejto ulici zaznaceny bollard. Treba overit ci tam naozaj je.
3~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Ulica je normalne prejazdna, bollard som zmazal.
43604981~ 1 year agoopenedrecepcia wxhotelW Hotel zmenil meno na WX Hotel
2~ 1 year agoclosedrecepcia wxhotel
3~ 1 year agoreopenedrecepcia wxhotel
4~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Upravene, vdaka.
4499997
Category: Organicmaps
1~ 1 year agoopenedDanubis-Avalon
♦4
"Beauty salon ‘Bebe Hair’" The place has gone or never existed. A user of Organic Maps application has reported that the POI was visible on the map (see snapshot date below), but was not found on the ground. OSM snapshot date: 2023-11-13T21:29:23Z POI has no name POI types: building #organicmaps ios
2~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Bebe Hair salon is there, I see it every day from a bus. It seems to be open for business, too, but a close verification is needed.
3~ 10 months agoclosedticho2
♦207
4713476
Category: unknown
1~ 10 months agoopenedBRNSystemsthis should be 7396
2~ 10 months agocommentedticho2
♦207
Ano, tu by to v celej oblasti chcelo bud import, alebo rucne ponahadzovat cisla domov z katastra.
3~ 10 months agoclosedDodko
♦1,533
Pridané
40515081~ 2 years agoopenedShymon470
♦31
Unable to answer "What’s the height of the curbs at this crossing?" for https://osm.org/node/3702108102 via StreetComplete 56.0: There's a curb on one side, but the other side has a draining ditch between the crosswalk and the sidewalk. Attached photo(s): https://westnordost.de/p/191597.jpg https://westnordost.de/p/191598.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Added together with some sidewalks, thanks!
40994971~ 2 years agoopenedShymon470
♦31
Unable to answer "What kind of building is this?" for https://osm.org/way/62086737 via StreetComplete 56.0: There is one big newly built house. Attached photo(s): https://westnordost.de/p/195335.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Fixed, thanks!
40994961~ 2 years agoopenedShymon470
♦31
Unable to answer "What kind of building is this?" for https://osm.org/way/62086242 via StreetComplete 56.0: There is one big newly built house. Attached photo(s): https://westnordost.de/p/195334.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Fixed, thanks!
40994811~ 2 years agoopenedShymon470
♦31
Unable to answer "What kind of building is this?" for https://osm.org/way/62086352 via StreetComplete 56.0: It's a roof over the enterance to the house. Attached photo(s): https://westnordost.de/p/195331.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Fixed, thanks!
41178991~ 2 years agoopenedShymon470
♦31
Unable to answer "What kind of building is this?" – https://osm.org/way/62086891 via StreetComplete 56.1: It's a part of the adjacent building. Attached photo(s): https://westnordost.de/p/196685.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Fixed, thanks!
40519651~ 2 years agoopenedaceman444
♦2,573
Tu je nejaky ovalny objekt. Co to je?
2~ 1 year agocommentedaceman444
♦2,573
Uz to vyzera ako jazierko. K comu to sluzi?
3~ 10 months agocommentedticho2
♦207
Chce to byt nejake okrasne jazierko s murovanymi okrajmi, a asi aj nejakym vodnym porastom, ale momentalne je to dost zanedbane, voda je len pri dne, a su v nej odpadky. Foto: https://imgur.com/a/JoRGvnc
4~ 5 months agocommentedaceman444
♦2,573
Dakujem, tak to je otazka, ci je to okrasne jazierko ci napr. poziarna nadrz (ale tie su skor v priemyselnych zonach). Mohlo by sa dat jazierko, ale disused=yes.
43368251~ 1 year agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je na komunikaci povolená rychlost max 50km/h. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/way/52703484
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Overene a opravene, vdaka!
4718920
Category: StreetComplete
1~ 10 months agoopenedticho2
♦207
Unable to answer "Is there a bench at this stop?" – Pri Sandbergu (B) (Bus Stop) – https://osm.org/node/1492711462 via StreetComplete 60.3: Tu uz zastavka nie je.
4383407
Category: unknown
1~ 1 year agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele se na místě nachází Bufet Devín. Prosím o ověření.
2~ 10 months agocommentedticho2
♦207
Mozno cez leto, teraz je tu prazdny priestor, obcas su tu rozlozeni miestni predavaci ovocia a zeleniny.
40514881~ 2 years agoopenedShymon470
♦31
Unable to answer "What’s the height of the curbs at this crossing?" for https://osm.org/node/8707502493 via StreetComplete 56.0: There's a water draining ditch between the sidewalk and the road. Attached photo(s): https://westnordost.de/p/191596.jpg
2~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Crossing added, with the proper kerb type (rolled). Thanks!
4706039
Category: unknown
1~ 11 months agoopenedIan ShybunCaffé Fratelli
2~ 11 months agoclosedIan Shybun
3~ 11 months agoreopenedIan Shybun
4~ 11 months agocommentedIan Shybunhttps://www.facebook.com/groups/karlovka/posts/2981303822045406/
5~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Ved to rovno pridaj do mapy. :) Ak nie, pridam ja ked si to tam niekedy omrknem.
6~ 10 months agoclosedticho2
♦207
Kaviaren pridana, vdaka za upozornenie.
35155301~ 3 years agoopened---هاد المكان الصحيح
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
هذه رسالة خاصة
14992161~ 7 years agoopenedAymericBo"There is another point just 100m up north on the map" The place has gone or never existed. This is an auto-generated note from MAPS.ME application: a user reports a POI that is visible on a map (which can be outdated), but cannot be found on the ground. POI name: Ramada Resort Dead Sea POI types: tourism-hotel OSM data version: 2018-07-05T18:22:02Z #mapsme
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
This seems fixed, Ramada Resort is indeed marked in its correct location.
28618891~ 4 years agoopenedIllio
♦130
Treba zakresliť novú situáciu s platanmi.
2~ 3 years agocommentedaceman444
♦2,573
Stromy su uz zakreslene.
3~ 11 months agoclosedticho2
♦207
4705785
Category: StreetComplete
1~ 11 months agoopenedticho2
♦207
Tato cesta je zahradena a znicena. via StreetComplete 60.3 Attached photo(s): https://streetcomplete.app/p/270777.jpg
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
42770271~ 1 year agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele se jedná o podnik Meyora. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/11018642558
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Je to tak. Hausbrandt je znacka kavy ktoru ponukaju, kaviaren sa ale vola Slnko Meyora. Upravene, dakujem!
31618461~ 3 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapy.cz - Dle našeho uživatele se jedná o Pijeme.sk s.r.o-nonstop donáška alkoholu. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/way/193597940
2~ 3 years agocommentedPatr1k_P
♦4,215
podla webovej stranky je podnik uplne inde
3~ 2 years agocommentedaceman444
♦2,573
pijeme.sk je e-shop s donaskou. Na tejto budove ma reklamu, ale ci v nej naozaj sidli je sporne, kedze na budove su ine nazvy.
4~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Nic take tu uz nie je, dokonca aj kaviaren co tu bola uz je zavreta. Akurat Tabakpress je tu stale, ten je vecny.
5~ 11 months agoclosedticho2
♦207
4592674
Category: StreetComplete
1~ 1 year agoopenedJožo Schwarz
♦3
Unable to answer "What are the opening hours here?" – on level 1: kuuts (Cafe) – https://osm.org/node/4687723572 via StreetComplete 60.1: Vyzerá nefunkčné, budova je zatvorená, nie je jasné, čo je v priestoroch
2~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Kaviaren je otvorena, vchod je z ulice od namestia.
3~ 3 months agoclosedaceman444
♦2,573
Ano, vyzera funkcne, aj ma otvaracie hodiny na dverach.
42734351~ 1 year agoopenedSpr3
♦98
Unable to answer "Is this still here?" for https://osm.org/node/5174553101 via StreetComplete 56.0: Alianz tu už nie je, idk priestor na prenájom a korporátne kancelárie
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Poistovna tam uz naozaj nie je, je tam ale zopar uradov a kancelarii, a budova sa stale oficialne vola Allianz. Na mape upravene, diky.
39540251~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je otevírací doba: Tu-Sa 15:00-23:00 Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/827314790
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Odvtedy sa tu otvaracie hodiny zase zmenili. Skontrolovane dnes, a upravene v mape podla aktualnych otvaracich hodin.
38825321~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele má zde sídlo Bratislava a jej Premeny. Prosím o ověření.
2~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Podla ich webu adresa sedi, ale ked som sa tam bol pozriet, nebolo tam nic co by naznacovalo ze tam toto OZ sidli. Je to bezna panelova bytovka.
42775241~ 1 year agoopenedSpr3
♦98
Unable to answer "Are these opening hours still correct?" for https://osm.org/node/3731010306 via StreetComplete 56.0: Sklad pre kaktus bike
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Kedze Kaktus Bike skoncil, uz aj tento sklad je zavrety. POI zmazany, ziadny pub tam naozaj nie je.
43334361~ 1 year agoopenedSpr3
♦98
Maybe stairs via StreetComplete 56.0
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Stairs indeed. Added.
18365171~ 6 years agoopenedaceman444
♦2,573
Parkovisko pre nakladne auta? Clanok v Bratislavskom kurieri.
2~ 4 years agoclosedPatr1k_P
♦4,215
3~ 4 years agoreopenedaceman444
♦2,573
4~ 4 years agocommentedaceman444
♦2,573
Zdravim, ako je to vyriesene? Ziadne znacky o pristupe hgv nevidim a ani komentar o tom, ze to uz neplati.
5~ 4 years agocommentedPatr1k_P
♦4,215
no podla mozaiky mi pripada ze je skor pre osobne ako nakladne, ale tak je pravda, ze znacka tam moze byt
6~ 4 years agocommentedaceman444
♦2,573
Mohlo sa to zase zmenit, clanok bol asi pred dvoma rokmi. Treba to overit na mieste.
7~ 4 years agocommentedPatr1k_P
♦4,215
v poriadku
8~ 11 months agocommentedticho2
♦207
Znacenie pre nakladne auta a autobusy tam na vjazde stale je, ale miestni to vo velkom pouzivaju ako verejne parkovisko pre osobne auta. Maximalne tam vidavam zopar karavanov ci mikrobusov.
36701791~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapy.cz - Dle našeho uživatele je na místě Taekwon-Do ITF Škola HORANGI. Prosím o ověření.
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Overene a zaznacene.
4479267
Category: unknown
1~ 1 year agoopenedRené DantsitsJednosmerna cesta, opacnym smerom ako sa uvadza na mape
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Overene, upravene, vdaka!
4672002
Category: unknown
1~ 11 months agoopenedticho2
♦207
This bike ramp definitely does not go that far to the west, it goes at most halfway, maybe two thirds of the width of the bridge above. It definitely doesn't have this middle section out of the bridge cover.
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Fixed.
39452691~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele je sídlo Amazon na adrese Mlynské nivy 7894/10. Prosím o ověření. https://www.openstreetmap.org/node/4573445032
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
V Park One Amazon uz naozaj nesidli. Odstranene z mapy.
4609206
Category: StreetComplete
1~ 1 year agoopenedticho2
♦207
Unable to answer "Is this inside a building?" – Prima banka (ATM) – https://osm.org/node/9767559992 via StreetComplete 60.1: Looks like the ATM is gone. Needs a closer check.
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
The ATM has indeed been removed.
40692491~ 2 years agoopenedPan Perníček
♦13,690
#Mapycz - Dle našeho uživatele se na místě nachází vyhlídkové místo. Prosím o ověření.
2~ 11 months agoclosedticho2
♦207
Preverene a zakreslene. Vdaka!