| Note | # | ⏱️ Last updated | Event | Contributor | Comment |
|---|---|---|---|---|---|
| 3510192 | 1 | ~ 3 years ago | opened | L'imaginaire ♦1,334 | Heel wat paden in het provinciaal domein zijn heraangelegd, surface tags zouden eens grondig gereviewd moeten worden. |
| 2 | ~ 1 year ago | commented | queerthoughts ♦2,753 | #OSMBE #SurveyNeeded | |
| 3 | ~ 11 months ago | commented | kabelhaai ♦2,495 | Op recente luchtbeelden lijken de trace's op het eerste zicht nog overeen te komen. | |
| 4 | ~ 10 months ago | closed | BVW-TMV | ||
| 4568410 Category: unknown | 1 | ~ 1 year ago | opened | philippec ♦2,203 | AED mapillary Golf Puyenbroeck Verbindingsbaan Wachtebeke Er is een sticker, de AED is achter de badge toegang. Begin 2025 gaat de brasserie weer open. Vandaar is de AED misschien te zien. |
| 2 | ~ 1 year ago | commented | philippec ♦2,203 | https://www.mapillary.com/app/user/filipc?lat=51.1552999&lng=3.8814615&z=17&pKey=2681809225358243&focus=photo&x=0.4479459930757685&y=0.47121373402796557&zoom=0.1681415929203549 | |
| 3 | ~ 10 months ago | closed | BVW-TMV | ||
| 4 | ~ 10 months ago | reopened | philippec ♦2,203 | ||
| 5 | ~ 10 months ago | commented | philippec ♦2,203 | Dat zal wel een vergissing zijn. | |
| 6 | ~ 10 months ago | commented | kabelhaai ♦2,495 | Beste BVM, kent u deze omgeving? Kan u verifieren dat de AED aanwezig is? | |
| 7 | ~ 8 months ago | commented | philippec ♦2,203 | Het lijkt erop dat er geen café meer is. Er is dus geen excuus om er binnen te geraken. | |
| 8 | ~ 8 months ago | closed | kabelhaai ♦2,495 | Geen antwoord van de commenter en het cafe is dicht. Ik ga ervan uit dat er dan geen werkende AED op/bij het pand aanwezig is. Sluiten... | |
| 9 | ~ 8 months ago | reopened | philippec ♦2,203 | ||
| 10 | ~ 8 months ago | commented | philippec ♦2,203 | Ik ben bijna zeker van wel, maar er is een tourniquet waar alleen leden door mogen. De "commenter" is een beginneling. Ik ken nog twee golfterreinen in dit geval, we kunnen alleen hopen dat een OSMer ook golft. | |
| 11 | ~ 8 months ago | commented | philippec ♦2,203 | Ik herinner me net dat ik nog een buitengaande golfer naar de aed gevraagd heb. | |
| 12 | ~ 4 months ago | closed | philippec ♦2,203 | We zullen moeten wachten tot er opnieuw een brasserie komt. Of misschien een OSMer die golf speelt. |