OpenStreetMap Note Activities of Akimapy for the last 12 Months
Overall Activities | 12 Months
Opened: 2 (22%) Commented: 3 (33%) Closed: 2 (22%) Reopened: 2 (22%)
Stats per month
Latest | Limit 250
Latest | Limit 250 | The colored events are made by Akimapy
Note#⏱️ Last updatedEventContributorComment
5066757
Category: Unknown
1~ 6 months agoopenedAkimapyHier loopt het extra fietspad met tweerichtings verkeer voor fietsers naar toe.
2~ 6 months agocommentedAkimapydit moet nog ingetekend worden
3~ 6 months agocommentedeggie
♦4,668
Dag Akimap, Ik heb het ingetekend conform BGT, maar kun je vanaf dat fietspad linksaf slaan naar de rotonde? Maw is er een fietsoversteek op de Wilhelminalaan. Dat is niet helemaal duidelijk.
4~ 6 months agocommentedeggie
♦4,668
Staan hier borden fietspad? Zoniet dan zal het als highway=path moeten worden ingetekend. Graag reactie... mvg eggie
5~ 6 months agoclosedAkimapyer staat aan beide kanten een bord FIETSPAD maar aan de kant van de Wilhelminalaan mag je enkel rechts afslaan. Dat is op de Wilhelminalaan een enkel fietspad dus eenrichtingsverkeer. Aan de kant van de Brejaartstraat mag je beide richtingen op maar de Brejaartstraat oversteken dus linksaf gaan is de meest voor de hand liggende vervolgroute. Bij rechts afslaan in de Brejaartstraat ga je in feite weer terug richting rotonde; dat is niet echt zinvol.
6~ 6 months agoreopenedAkimapy
7~ 6 months agocommentedAkimapyik heb wel situatie foto's maar heb geen idee of ik bijlagen kan toevoegen...
8~ 6 months agoclosedeggie
♦4,668
Neuu... niet nodig.... Je geeft duidelijke info. Ik pas het weer aan. Wanneer er een bord Fietspad staat is het een niet verplicht fietspad. Ik zal dat aanpassen naar G13. Raamsdonkveer is weer actueel. De nieuwe afslagen worden van de A59 worden direct na opening ook aangepast. Bedankt voor je info. Ik zal je onze welkomstmail sturen met tips. Wellicht vind je het leuk om zelf aan de slag te gaan. Gr eggie
9~ 6 months agoreopenedAkimapy
10~ 6 months agocommentedAkimapysorry, ik beschreef het bord als een Fietspad bord. Maar het is een verplicht fietspad omdat het om een rond blauw bord gaat met een witte fiets erop. dus NIET het rechthoekige tekst bord.
11~ 6 months agoclosedeggie
♦4,668
Oke Dan wordt het een G11.. no problem Dus mofa=yes en moped=no
5066746
Category: Unknown
1~ 6 months agoopenedAkimapyHier is een veiliger fietspad aangelegd richting de Brejaartstraat.
2~ 6 months agoclosedAkimapynog intekenen van fietspad op de kaart.