| Note | # | ⏱️ Last updated | Event | Contributor | Comment |
|---|---|---|---|---|---|
| 5066757 Category: Unknown | 1 | ~ 6 months ago | opened | Akimapy | Hier loopt het extra fietspad met tweerichtings verkeer voor fietsers naar toe. |
| 2 | ~ 6 months ago | commented | Akimapy | dit moet nog ingetekend worden | |
| 3 | ~ 6 months ago | commented | eggie ♦4,668 | Dag Akimap, Ik heb het ingetekend conform BGT, maar kun je vanaf dat fietspad linksaf slaan naar de rotonde? Maw is er een fietsoversteek op de Wilhelminalaan. Dat is niet helemaal duidelijk. | |
| 4 | ~ 6 months ago | commented | eggie ♦4,668 | Staan hier borden fietspad? Zoniet dan zal het als highway=path moeten worden ingetekend. Graag reactie... mvg eggie | |
| 5 | ~ 6 months ago | closed | Akimapy | er staat aan beide kanten een bord FIETSPAD maar aan de kant van de Wilhelminalaan mag je enkel rechts afslaan. Dat is op de Wilhelminalaan een enkel fietspad dus eenrichtingsverkeer. Aan de kant van de Brejaartstraat mag je beide richtingen op maar de Brejaartstraat oversteken dus linksaf gaan is de meest voor de hand liggende vervolgroute. Bij rechts afslaan in de Brejaartstraat ga je in feite weer terug richting rotonde; dat is niet echt zinvol. | |
| 6 | ~ 6 months ago | reopened | Akimapy | ||
| 7 | ~ 6 months ago | commented | Akimapy | ik heb wel situatie foto's maar heb geen idee of ik bijlagen kan toevoegen... | |
| 8 | ~ 6 months ago | closed | eggie ♦4,668 | Neuu... niet nodig.... Je geeft duidelijke info. Ik pas het weer aan. Wanneer er een bord Fietspad staat is het een niet verplicht fietspad. Ik zal dat aanpassen naar G13. Raamsdonkveer is weer actueel. De nieuwe afslagen worden van de A59 worden direct na opening ook aangepast. Bedankt voor je info. Ik zal je onze welkomstmail sturen met tips. Wellicht vind je het leuk om zelf aan de slag te gaan. Gr eggie | |
| 9 | ~ 6 months ago | reopened | Akimapy | ||
| 10 | ~ 6 months ago | commented | Akimapy | sorry, ik beschreef het bord als een Fietspad bord. Maar het is een verplicht fietspad omdat het om een rond blauw bord gaat met een witte fiets erop. dus NIET het rechthoekige tekst bord. | |
| 11 | ~ 6 months ago | closed | eggie ♦4,668 | Oke Dan wordt het een G11.. no problem Dus mofa=yes en moped=no | |
| 5066746 Category: Unknown | 1 | ~ 6 months ago | opened | Akimapy | Hier is een veiliger fietspad aangelegd richting de Brejaartstraat. |
| 2 | ~ 6 months ago | closed | Akimapy | nog intekenen van fietspad op de kaart. |