Changeset No. Date Contributor Comment
12017-05-24 10:26:03 UTCTomas Straupis Metalo 9 tikrai yra kavinė pavadinimu „UAB Čili“? www.cili.lt nieko nežino apie maitinimo įstaigą šiuo adresu.
22017-05-24 10:58:48 UTCKlej Seniau buvo Čili bistro. Dabar tikrai nėra. Dabar kažkokia eilinė valgykla. Labai maža tikimybė, kad Čilijos:)
32017-05-24 11:12:19 UTCTomas Straupis Ačiū, nuėmiau pavadinimą ir kitą info.
12017-05-19 08:23:35 UTCTomas Straupis Reikia sugalvoti kažkokią žymėjimo sistemą, kad vienoje vietoje esantis VIENAS tourism attraction neturėtų kelių attraction objektų duombazėje... Jei osmose skundžiasi dėl to, kad yra attraction=maze žyma be tourism=attraction, aš būčiau už tai, kad nuimti IR tourism=attractio...
22017-05-19 18:54:01 UTCAurimas Fišeras Bet dabar nebegali surasti labirinto. Jei pvz., žinai, kad reikia didžiojo labirinto, o nežinai, kad reikia ieškoti labirintų parko.
32017-05-19 19:06:05 UTCTomas Straupis O ar yra reikalas ieškoti labirinto komponentų? (ši diskusija į talk-lt nuvažiavo)
42017-05-19 19:12:56 UTCAurimas Fišeras Labirintas nėra labirinto komponentas ;)
Čia tas pats, kaip atrakcionų parke atskirų atrakcionų ieškoti. Ar skulptūrų parke, konkrečios skulptūros.
52017-05-19 19:16:16 UTCTomas Straupis Na čia semantikos klausimas. Aš labiau klausiau ar iš principo tai svarbu konkrečiu atveju? Nes tada tektų išradinėti naują žymą (micromapping=yes ar panašią) ir tada ją radus ignoruoti žymas... Bet OsmAnd'e, Garmine vis tiek bardakas liks :-( Paieškos s...
62017-05-19 19:23:39 UTCAurimas Fišeras Bardakas visuomet bus, nes realybė nėra tobula ;)
Šiuo atveju paieškoje ir bus vienam objektui (labirintai, parkas) – vienas įrašas.
Čia ne tas atvejis, kai kiekvienas dvaro pastatas = dvarui ir dvaro ieškodamas randi n įrašų.
72017-05-19 19:27:34 UTCTomas Straupis Na ne, prie lankytinų vietų bus po vieną įrašą kiekvienam VIENO parko kampeliui... OSM'e bus kelios lankytinos vietos, nors realiai lankytina vieta yra viena... Čia tas pats, kaip jei viešbutis turi kelis korpusus, visus juos pažymėti tourism=hotel...
82017-05-19 19:33:27 UTCAurimas Fišeras Hmm, bet tada ir prekybos centre atskirų parduotuvių nežymime, nes jos yra VIENO prekybos centro kampeliai? OSM'e bus kelios parduotuvės, nors realiai yra viena...

Viešbučio korpusai bus greičiausiai į vieną ryšį sudėti, arba kaip su mokyklomis – teritorija tourism=...
92017-05-19 19:37:39 UTCTomas Straupis Visos parduotuvės yra skirtingos: parduoda skirtingus dalykus, valdomi skirtingų savininkų, skirtingas darbo laikas. Jei važiuoju į prekybcentrį, labai gali būti, kad užeisiu į vieną-antrą parduotuvę ir viskas. O labirintai šioje vietoje iš principo visi yra vienodi... Kai ...
102017-05-19 19:56:35 UTCAurimas Fišeras Ne, čia tik teoriškai reikia.
Tikrai nereikia micromapping=yes ;)
112017-05-19 20:11:40 UTCTomas Straupis Kalbu iš praktikos. places.openmap.lt kai ieškau lankytinų vietų, rezultatų ir taip per daug, vienos lankytinos vietos penkių atskirų žymeklių tikrai nereikia.
Tas pat Garmine, kai darau paiešką, man nereikia, kad ir taip mažame ekrane visą jį užimtų vienos ir tos ...
122017-05-19 20:19:12 UTCAurimas Fišeras Nieko keisto, OSM – universali duomenų bazė, generuodamas žemėlapį atvaizdavimui išfiltruoji, tai ko reikia konkrečiam žemėlapiui.
Juk kaip kitaip sugeneruoti šaligatvių žemėlapį kiemsargiui, jei nebus tokios info OSM'e? ;)
132017-05-19 20:40:54 UTCTomas Straupis Teoriškai - taip, praktiškai gi vedimas informacijos, kurios realiai/dabar niekas nenaudoja, yra laiko švaistymas ir duomenų sudėtingumo didinimas, kas daro kitų (gal reikalingų) duomenų įvedimą sudėtingesniu...
142017-05-20 05:10:05 UTCAurimas Fišeras Catch-22 – realiai/dabar niekas nenaudoja, nes informacija nesuvesta ;)
152017-05-20 09:01:42 UTCTomas Straupis Manau universalus teorinis problemos supratimas ir siūlomas sprendimas yra tiesiog per daug (nepagrįstai) sudėtingas.
Jei 0,95 tikslo galima pasiekti sueikvojus tik 0,1 pastangų, beveik visi taip ir darys :-)
IT sritis ir taip jau stipriai kenčia nuo bereikalingo/neproporcingai naudai auganč...
12017-05-18 09:33:34 UTCTomas Straupis Šitas namas neturi numerio. Greta yra 32'as namas.
12017-05-10 19:35:40 UTCTomas Straupis Note that it is a CRIMINAL OFFENCE to use Google Maps or Google Street View for OSM. My advice is to revert all changes promptly and read terms of usage of any source you use BEFORE using them. In this case it would be good thing to read Google terms of service.
22017-05-12 07:18:37 UTCmeijerry Change reverted (it was only one field road ...)
32017-05-12 07:46:45 UTCmeijerry Btw, I read those Google terms. There is only one mention that may make you think it is a criminal offence (but this sentence is still ambiguous): "No incorporating Google software into other software. You will not incorporate any software provided as part of the Service into other software.&qu...
42017-05-12 08:28:05 UTCTomas Straupis This paragraph is regarding software. Regarding data Google has stated numerous times that it is not allowed to vectorise data from google sattelite imagery, google maps or google street view.
12017-05-10 18:58:48 UTCTomas Straupis Incorrect change reverted. Cemetery was already mapped for years...
12017-05-10 18:51:29 UTCTomas Straupis This CRAP.ME incorrect change was reverted.
12017-05-05 09:15:01 UTCTomas Straupis Reverted some incorrect changes of stream names.
22017-05-05 13:55:11 UTCmeijerry Aaaaaaaaa. I wanted to fill them in Polish, not in the "name" tag".
Thanks.
32017-05-05 13:55:27 UTCmeijerry (I mean: in "name:pl" and not in "name")
12017-05-02 11:23:25 UTCmeijerry Hi Tomas, why do you keep deleting the border checkpoint limits? I enter them so it is clear where they are, and so do OSM users around the world.
Moreover, I had created a couple of lanes on the Lavoriškės checkpoint in order to ease border crossing for people ("All passports", &...
22017-05-02 11:30:41 UTCTomas Straupis Because these (and a lot of other) objects are not tagged according to OpenStreetMap wiki information. Randomly mapped data is useless and it only introduces unnecessary complexity.
As per mapping agreements in Lithuania lanes are NOT mapped as separate vectors bur rather as additional lane tags on...
32017-05-03 07:44:58 UTCmeijerry You could have written that earlier - we are people, aren't we? It is important to talk. I am new to openstreetmap and so far, absolutely no one in Latvia, Belarus, Russian or Poland made any problem out of my changes to any border checkpoint, road, name, etc.as the aim is to be as accurate as possi...
42017-05-03 08:35:59 UTCTomas Straupis As far as I know nobody in the countries you mention is doing hourly changeset review. I did see a number of errors outside Lithuania, so somebody sometime WILL notice them and do something about it.
By "randomly" I mean that you did not check the meaning/usage of tags in OSM wiki. You wo...
12017-05-02 11:27:43 UTCTomas Straupis Changeset reverted, because nothing in it was done according to OpenStreetMap conventions in wiki as well as not according to mapping agreements in Lithuania.
It also introduced wrong routing information as well as other problems.
12017-05-01 14:53:51 UTCTomas Straupis amenity=shelter yra turizmo objektas, todėl tokios žymos autobusų stotelėms netinka. Ten, kur yra stogelis, prie autobuso stotelės pažymima shelter=yes.
12017-04-30 07:08:45 UTCTomas Straupis Pastatų adresas rašomas į addr:* žymas, į name žymą adreso rašyti nereikia.
Namo nereikia/negalima įtraukinėti į sodų bendrijos ryšį.
12017-04-25 16:16:14 UTCTomas Straupis Atstatytas teisingas (oficialus) gyvenvietės pavadinimas „Elzbietina“.
22017-04-25 18:07:49 UTCmeijerry O.K. Ačiū
12017-04-25 06:05:21 UTCTomas Straupis Reverted surface to asphalt, because Lithuanian road agency says that is the surface of this road.
22017-04-25 06:19:44 UTCmeijerry Hmmm. Strange. Last time I drove there it was a horrible dirt road. I will try to check it out one of the next times I drive to Poland.
12017-04-21 10:10:32 UTCTomas Straupis restored incorrectly deleted place=village on node 3093855128

http://osmhistory.appspot.com/changeset/47996337
22017-04-21 10:39:29 UTCmeijerry Thanks. My computer crashed when I was modifying that one ...
12017-04-21 07:07:59 UTCTomas Straupis „(rejon wileński)“ is definitely NOT part of the NAME in any language.
22017-04-21 09:47:05 UTCmeijerry Which name are you talking about? Sometimes when you add a name in a language it automatically adds some indications like "rejon wileński" and so on. Perhaps it is somehow linked with Wikipedia?
32017-04-21 10:07:18 UTCTomas Straupis I do not use iD. I just see that data had name:pl="Kiemiany (rejon wileński)"

http://osmhistory.appspot.com/changeset/47972121
42017-04-21 10:38:06 UTCmeijerry Hmmm... Strange. Anyway, as I told you - I remember it was made automatically. Perhaps to distinguish it from the village Кемяны on the other side of the border, which is also called "Kiemiany" in Polish. Technology mysteries :D
12017-04-21 07:13:19 UTCTomas Straupis Please do not change local names without knowledge on how they are used.
22017-04-21 09:45:37 UTCmeijerry Hi. I live in Vilnius, I went already 3 times to Varnikai and I know people in this institution: http://www.vstt.lt/VI/index.php. The official name is Varnikų pažintinis takas and not Varnikų gamtos takas. Moreover, please have a look by yourself:
http://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/p...
32017-04-21 10:04:37 UTCTomas Straupis OK. Changed name to „Varnikų pažintinis takas“ on all objects (ways, pois and relation).
12017-04-20 05:44:01 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Šio vandens telkinio taipogi nėra ežerų kadastre, todėl tai paprasta kūdra - landuse=basin.
12017-04-20 05:42:58 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Pagal Lietuvos žymėjimo susitarimus kūdra žymima landuse=basin.
12017-04-20 05:40:55 UTCTomas Straupis Šito vandens telkinio nėra Lietuvos Upių, ežerų ir tvenkinių kadastre, todėl tai nėra ežeras. Pakeitimas atšauktas.
12017-04-18 16:10:41 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. 57 yra teisingas numeris pagal oficialius duomenis. Numeris 73 neegzistuoja.
22017-04-19 09:34:59 UTCKipras Krasauskas Atsiprašau už klaidą.
32017-04-19 09:41:13 UTCTomas Straupis Visi kartais klystame :-) Sėkmės
12017-04-13 21:13:44 UTCTomas Straupis Pakeitimas pilnai atšauktas, nes jame buvo ištrinta daug teisingų objektų: miškas, pievos ir pan. Ežero pavadinimo pakeitimas paliktas.
12017-04-13 21:03:18 UTCTomas Straupis Parkas - tai ploto abstraktus apibrėžimas. Miškas - vieta, kur auga medžiai. T.y. vienas kitam neprieštarauja, ten kur yra parkas, gali būti ir miškas, gali būti ir pieva.
12017-04-11 18:02:32 UTCTomas Straupis addr:housenumber žyma yra namo numeris. Namo numeris yra „46“, o ne „46-105“.
12017-04-09 08:07:14 UTCTomas Straupis Changeset FULLY reverted. Please read tagging info before changing correct data.
12017-04-05 07:12:32 UTCTomas Straupis Dedant tunnel=culvert žymą gerai būtų uždėti dar ir layer=-1, nes vanduo teka PO keliu (vėliau tai aptinka eilė topologijos taisyklių). Ačiū
12017-04-03 07:15:09 UTCTomas Straupis Pėsčiųjų keliai posūkių apribojimuose nedalyvauja. Pėstiesiems neegzistuoja taisyklės „nesukti kairėn/dešinėn“, o automobiliai negali iš principo važiuoti pėsčiųjų keliu.
12017-04-01 00:38:42 UTCTomas Straupis CRAP.ME trash reverted.
12017-03-31 06:59:02 UTCTomas Straupis Atstatyti neteisingi landuse=commercial ar amenity=parking keitimai į services (service apskritai visi pašalinti). Išvažiavimai iš benzino kolonėlių nėra trunk_link - atstatyta į service.

Taipogi pastebėtina, kad reikia keisti duomenis, o ne trinti esamus teisingus ir ...
12017-03-30 18:04:18 UTCTomas Straupis Atšauktas neteisingas landuse=commercial keitimas į neegzistuojantį services žymėjimą.
12017-03-26 12:53:11 UTCmueschel Hi,
you added 6 ways (e.g. http://www.openstreetmap.org/way/337771983) with the key "ad]" - could you check and correct this?

Cheers, Jan
22017-03-26 14:32:39 UTCTomas Straupis Fixed. Thank you for noticing.
12017-03-23 19:18:39 UTCTomas Straupis Removed fantasy mapping. Adjusted objects to standard mapping conventions. Reverted remaining incorrect adjustments of correct objects.
12017-03-23 08:17:47 UTCTomas Straupis Reverted some fantasy "bridges".
12017-03-23 06:35:30 UTCTomas Straupis Reverting natural=wood back to landuse=forest
12017-03-21 11:54:57 UTCmueschel Hi,
you used the tag 'addr:contact = yes' on many POIs. This is a new tag and not defined anywhere - what does it mean?
Jan
Jan
22017-03-21 12:39:15 UTCTomas Straupis It is a temporary tag to mark duplicate addresses until contact:* scheme is approved or at least we (Lithuanian mapping community) come to agreement that support of contact:* is good enough. For the time being f.e. iD editor does not support contact:*
We need this addr:contact info for QA and later...
12017-03-20 18:30:07 UTCTomas Straupis CRAP.ME nonsense reverted.
12017-03-17 22:59:50 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Visi šie objektai jau buvo pažymėti.
12017-03-17 22:16:04 UTCTomas Straupis Please do not adjust existing objects according to Bing imagery without adjusting imagery, because Bing imagery is of very bad quality (severly misplaced). When in Lithuania please use ORT10LT imagery - that one is correctly positioned.
22017-03-18 03:06:51 UTCmmahmud Thanks a lot for informing me about that. I searched for an offset for Bing imagery, however there were none in the Imagery Offset Database. I did not change any existing buildings, only drew new ones.
12017-03-12 07:22:12 UTCTomas Straupis O kodėl nuimtos dangos (surface) žymos?
12017-03-06 16:33:51 UTCTomas Straupis Chrm. You're updating not 10-20, but hundreds objects and I have to spend too much time fixing it. It is not nice, that you're knowingly introducing a lot of errors. Please fix your automated script if you want to do more automated updates. The rule is very simple: if area is in Lithuania and name:l...
22017-03-06 17:42:02 UTCwmyrda Whatever. They are not automated but done by hand from the source http://polski.mapywig.org/news.php I do not have the lithuanian names there and I do not know whether names in name tag are lihuanian therefore I would not add any tags with name:lt
32017-03-06 18:00:40 UTCTomas Straupis In Lithuania ALL values in name tag are Lithuanian. So if the point you're changing is in Lithuania, name tag HAS Lithuanian value.
Let's not get into situation where I would think of doing reverts rather than spending hours fixing name tag errors done on purpose.
Do it RIGHT or don't do it at all...
42017-03-06 18:21:00 UTCwmyrda I am doing what I can to help OSM community and I do add proper values there. You by threatening to delete others work (my in this case) go against OSM spirit as my entries are not wrong. Maybe they are not sufficient, but OSM community has 3537047 members at the moment and I am sure in time some o...
52017-03-06 18:29:30 UTCTomas Straupis OSM spirit says that you must consult and take into account the local mapping rules. Local mapping rules in Lithuania is to do QUALITY work, not anything anyway someway anyhow. You KNOW the rules, you know what you must do, it is not hard to do that, and yet you say you will do it in incorrect way. ...
62017-03-06 22:35:25 UTCrmikke @Tomas Straubis If there is such a rule in Lithuania, then this is the job for a bot to enforce it. Just add name:lt if there is such a rule. You cannot expect outside mappers to stick to your local rules - if they don't go against them (e.g. removing name:lt tags), they are doing right. Did wmyrda ...
72017-03-06 22:45:02 UTCrmikke @Tomas Straupis:
"Let's not get into situation where I would think of doing reverts rather than spending hours fixing name tag errors done on purpose."

This is essentially blackmailing a user doing a good job, that you will destroy his work if he doesn't do additional job he has no kno...
82017-03-07 02:42:39 UTCTomas Straupis @rmikke:
I cannot expect outside mappers to know it in the beginning. And that is why I have already fixed hundreds of such errors in the past (sometimes they came together with adding some old incorrect population or other incorrect data etc., I had to revert such additional bad changes, bot would...
92017-03-07 06:15:57 UTCwmyrda wiki.openstreetmap.org/wiki/Multilingual_names does not say anything about doing anything differently in Lithuania. I am not using bots but I am doing manual work from old and very hard to read maps from website above eg. http://igrek.amzp.pl/details.php?id=3944 Spending half a day figuring out whic...
102017-03-07 07:05:39 UTCTomas Straupis 1. You're doing work which belongs to OpenHistoricalMap, not OpenStreetMap. This explains why some of the name:pl tags you add are incorrect: they have nothing in common with official name, neither phonetically, nor by the meaning. While I'm not interested in name:pl tags, expect those to be fixed b...
112017-03-07 09:02:33 UTCrmikke @Tomas Straupis:
"You're doing work which belongs to OpenHistoricalMap, not OpenStreetMap."

Until it is still the same place, it has still the same Polish name and it belongs in name:pl in OSM.

"This explains why some of the name:pl tags you add are incorrect: they have nothin...
122017-03-07 09:39:16 UTCTomas Straupis As wmyrda has pointed out, he is taking a map from 1928-1939 and trying to map what he sees there to todays villages. Both mapping such different things as well as putting names from that map is incorrect. If his purpose is solely to use that old map to get Polish names - then he is using bad source...
132017-03-07 10:18:12 UTCrmikke @Tomas Straupis You are kidding, right?
"And it is not blackmailing, it is showing that rude ignorance of now KNOWN local rules is far from "doing a good job". If somebody keeps their house clean, it is not polite for the outsider to walk inside with dirty boots and tell "just b...
142017-03-07 10:25:16 UTCrmikke @Tomas Straupis
"If his purpose is solely to use that old map to get Polish names - then he is using bad source."
OK, if you know better source of Polish names, just provide it. I'm sure @wmyrda will be happy to have more current data. Otherwise, the last Polish name in use is still a va...
152017-03-07 10:27:18 UTCTomas Straupis „Outsider“ (as you put it) is not providing anything we need (we need current data, not historical one; current translations to a lot of languages for placenames can easily come from wikipedia/wikidata which we already have, so adding them is redundant even more than name:lt tag is).
&b...
162017-03-07 10:40:39 UTCwmyrda "„Outsider“ (as you put it) is not providing anything we need (we need current data, not historical one;"
It might be historical for you but is present for us and still valid today us it is very rare for polish government to change the names for already established locations. ...
172017-03-07 10:47:48 UTCTomas Straupis Never knew that polish government is somehow controlling names of foreign countries :-)
182017-03-07 10:50:21 UTCwmyrda http://ksng.gugik.gov.pl/pliki/wykaz_polskich_nazw_geograficznych.pdf
192017-03-07 11:17:44 UTCTomas Straupis Cool. From what I looked at all names are either phonetic, or meaning translation from current Lithuanian names. With Lithuanian name and coordinate it is possible to import them automatically. Looks like a perfect source for name:pl value.
So it is unclear what is the point to take names from hund...
202017-03-07 11:23:49 UTCwmyrda For example registry does not have all of them (hamlets example) and it is easier to find your way around on the map then on the registry. Regardless of the source it does not give you right to delete the values introduced in OSM as you clearly see those names do not change monthly as the current re...
212017-03-07 11:34:35 UTCTomas Straupis When did I delete any name:pl value?

I'm only saying that when/if village/hamlet is deleted from Lithuanian placenames, it is deleted from OSM. All values including name, name:lt, name:pl, name:xx, etc.
All places currently in OSM which are not in official registry are also deleted (after short ...
222017-03-07 15:10:55 UTCrmikke "Never knew that polish government is somehow controlling names of foreign countries :-)"
Umm, Polish names are part of Polish languages, so it's rather obvious that they are decided by Polish institutions (not necessarily government). Exactly the same way as some Lithuanian body decides ...
232017-03-07 15:13:09 UTCTomas Straupis When people care about other peoples goals, priorities and respect the time they spend on it.
242017-03-08 20:56:09 UTCrmikke Ok, now I'm sure you are kidding. You really expect me to believe, that "when people care about other peoples goals, priorities and respect the time they spend on it", their places are removed from official registers?
12017-03-07 13:21:43 UTCTomas Straupis Stop deleting name:lt values.
22017-03-07 13:22:58 UTCwmyrda Where did that happen???
32017-03-07 13:33:59 UTCTomas Straupis http://osmhistory.appspot.com/changeset/46651415
42017-03-07 13:39:04 UTCwmyrda I do not see that it would say anything about me deleting anything. Could You be more specific?
52017-03-07 13:44:20 UTCTomas Straupis node: 60459175
62017-03-07 13:49:04 UTCwmyrda Oh comon. One mistake. I probably clicked edit instead of add and You say like I did it on purpose and multiple times.
Please...
72017-03-07 13:55:39 UTCTomas Straupis You could as easily added a name:lt tag and avoided this whole selfish ignorance thread.
82017-03-07 14:03:22 UTCwmyrda Your accusations are exaggerated and way beyond impolite. I am sorry but I have better things to do then keep answering to your rudeness. It is last you hear from me.
12017-02-28 16:18:23 UTCTomas Straupis Please add name:lt with value equal to name when adding other name:* tags (one of keepright.at errors). Thank you.
22017-02-28 17:10:40 UTCwmyrda I never heard of such an requirement. IMHO adding name:*=* for country which language is represented in main name tag is redundant.
32017-02-28 17:12:20 UTCTomas Straupis This was one of keepright.at checks from looong time ago...
42017-03-03 19:24:44 UTCZmianowy Wszędzie zagranicą dopisuję tylko name:pl, tylko na obszarze Litwy jest inaczej, bo Tomas pilnuje, żeby było jeszcze name:lt.
52017-03-06 12:05:57 UTCmaraf24 Tagging for keepright? ;)
62017-03-06 12:42:13 UTCTomas Straupis Fixing errors which different QA tools (including keepright.at) finds.
The rationale of having name:xx has been discussed a long time ago. Problem with "name" tag is that it is not clear in what language the name has been entered. Even in countries like Poland or Lithuania where there is ...
72017-03-06 12:57:38 UTCwmyrda "Problem with "name" tag is that it is not clear in what language the name has been entered"
If that is the case than there is no way for me to be sure that I add Lithuanian name to name:lt therefore it would be best if I just stick to adding polish names to name:pl for which I ...
82017-03-06 13:02:27 UTCTomas Straupis OK. But just for your information: in Lithuania all place names and population are checked/compared to official placename registry (new placenames appear, old ones disappear monthly). So in Lithuania all placenames have name tag in Lithuanian.
92017-03-06 13:07:20 UTCwmyrda Strange that I have only very few old:name tags and no old_name:lt if you change names so often. You just replace the name and forget the old one?
102017-03-06 13:17:36 UTCTomas Straupis I probable have never changed any placename with old_name tag. But if I do, I will only change name tag and leave old_name (and old_name:pl) as is.
112017-03-06 22:26:23 UTCrmikke Sorry, keepright or no, there is no sense in keeping the same name in name=* and name:lt=*. This woul make sense only when name:lt was different from locally used name and I believe this doesn't happen in your country as it doesn't happen in mine.

Also, I really don't understand how keeping redun...
122017-03-07 02:26:25 UTCTomas Straupis Keepright or no, this is almost ten years old rule how name:* tags work. Keepright is just one of QA tools which checks it.
There is enough material explaining what is the purpose of name:xx tag and this is not the right place to discuss it.
132017-03-07 08:10:39 UTCmaraf24 @Tomas Straupis, there is no such rule like "add name:XX with value equal to name when adding other name:* tags" documented in OSM wiki.
We have instead https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Multilingual_names for multi-language countries and I can't see Lithuania there.
The local rules ca...
142017-03-07 08:24:28 UTCrmikke I still can't see the rationale behind this redundancy, but hey, it's not an excessive amount of data, so feel free to add it. Just don't try to force others into adding it for you by threatening to destroy their job if they don't.

Also, decide - either adding name:lt requires manual control in ...
152017-03-07 08:35:45 UTCTomas Straupis 1. Yes, there is only one official language in Lithuania - Lithuanian (85% of population are Lithuanians, so there is no point of having other official language).
2. This discussion takes too much time already. This is very old keepright rule and I did not invent/write keepright. We stress on QA ve...
162017-03-07 08:39:07 UTCTomas Straupis And main point. Please respect a strive of Lithuanian mappers for as higher quality as possible and not look at it as "it's your choice, so you fix what we brake".
This adding of name:lt tag has already proven very useful when crap.me users started destroying good data as well as in other...
12017-02-28 10:05:26 UTCTomas Straupis Ar tikrai gerai pašalinta kamera? Nes išimta iš kelio, todėl maršrutizatoriai nebežinos apie šitą kamerą.
22017-02-28 10:32:07 UTCHandas_ Buvo 2 kameros vienoj vietoj, palikta esanti arčiau tikros padėties pagal street view.
32017-02-28 10:39:08 UTCTomas Straupis Bet ar į tą šalia kelio esančią kamerą, kuri niekaip nesujungta su keliu, reaguoja (parodo įspėjimą apie kamerą) nors vienas maršrutizatorius? Mano žiniomis ne, bet aš į kamerų žymėjimą per daug nesigilinau, tai galiu klysti.
42017-02-28 11:00:15 UTCHandas_ Kelyje turėtų būti zona, kurioje vyksta kontrolė su laukais From ir To susieta su kameros objektu. Pati kamera nestovi ant kelio bet yra šalia. Navigatoriai reaguoja į poi nuo tam tikro atstumo tai nėra skirtumo kamera ant kelio ar kiek šalia.
52017-02-28 11:10:55 UTCTomas Straupis Na, jei tikrai taip yra, tada gerai. Nes, kiek rašė OsmAnd naudotojai, jiems POI reikia ANT kelio.
12017-02-27 13:18:09 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Namo pozicija yra ten, kur yra namo pagrindas, o ne kur ortofotografijoje matosi stogas.
12017-02-19 19:15:32 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:14:57 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:14:31 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:14:03 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:13:17 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:12:51 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:12:16 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:11:44 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 19:10:44 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 06:32:58 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 06:32:30 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 06:32:04 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 06:31:38 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 06:31:11 UTCTomas Straupis Reverted
12017-02-19 06:30:43 UTCTomas Straupis Reverted.
12017-02-15 19:15:43 UTCTomas Straupis Dumb change reverted. Please consider NOT USING crap.me crapware.
12017-02-15 19:13:53 UTCTomas Straupis Dumb change reverted. Please consider NOT USING crap.me crapware.
12017-02-01 10:53:45 UTCTomas Straupis Gyvenviečių gyventojų skaičius surašytas pagal paskutinius oficialius duomenis - 2011m. surašymą. Tai yra vienintelis objektyvus gyventojų skaičiaus rodiklis. Todėl trinti population žymos nereikėtų, kad ir kaip keistai tas skaičius atrodytų (atstačiau).
12017-02-01 07:39:42 UTCTomas Straupis Pagal dabartinius (prieš penkis ar daugiau metų padarytus) susitarimus, tvenkinius žymime landuse=reservoir, kūdras landuse=basin, t.y. nenaudojam natural=water,water=reservoir|pond
Na ir pavadinimuose rašome sutrumpintai, „tv.“, „plk.“ ir pan.
22017-02-01 08:06:42 UTCAurimas Fišeras Ok, dėl landuse nuomonės neturiu. Bet kaip žinoti, ar tvenkinys, ar kūdra?

O dėl pavadinimų su sutrumpinimais nesutinku.
Čia tas pats, kaip kaimus vadinti „Druskininkėlių km.“ (arba „km. Druskininkėliai“), o ne oficialiu pavadinimu „Druskininkėliai“...
32017-02-01 08:17:14 UTCTomas Straupis Dėl reservoir|basin surašyta čia:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Plotai

Dėl pavadinimų trumpinimų tiesiog toks buvo labai senas susitarimas. Mano galva duomenų naudotojams svarbiausia, kad pavadinimų schema būtų consistent. Jei yra pasiūlym...
12017-01-27 08:08:37 UTCTomas Straupis Atšaukti neteisingi dviračių takų sugadinimai, ir neteisingi miškų keitimai į „parkus“.
12017-01-25 20:40:26 UTCTomas Straupis Crappy change reverted. Please read documentation before doing any „fixes“.
12017-01-25 20:38:31 UTCTomas Straupis Crappy change reverted. Please read documentation before doing any „fixes“.
12017-01-25 20:37:43 UTCTomas Straupis Crappy change reverted. Please read documentation before doing any „fixes“.
12017-01-25 20:35:44 UTCTomas Straupis historic=* nusipelno tik tikrai istorinę reikšmę turintys objektai. Kažkada buvęs sovietinis pastatas toks nėra :-)
leisure=park yra tai, kas realiai savivaldybėje interpretuojama kaip parkas, t.y. vien medžiai nereiškia, kad tai „parkas“ :-)
22017-01-26 15:30:18 UTCLinxes Aišku, tiesiog, šią vietą naudojame kaip ir vadiname parkeliu :)
12017-01-24 17:09:13 UTCTomas Straupis Kodėl buvo nuimta žyma amenity=school? Ar čia ne mokykla? Kodėl tada yra žyma building=school?
(o gal čia apskritai darželis?... pagal pavadinimą)
22017-01-25 11:39:39 UTCLinxes žymos nepastebėjau. Kaip ir mokykla - darželis: 4 klasės ir pradinukai, buvo uždėta school yard tai pakeičiau į mokyklą.
12017-01-24 09:22:05 UTCTomas Straupis track irgi gali būti naudojamas automobilių. Šito kelio kokybė nepakankama, kad jis būtų unclassified. Aiškiai matosi vėžios.
12017-01-20 21:02:06 UTCTomas Straupis addr:place => addr:city
12017-01-20 19:31:52 UTCTomas Straupis O tikrai šitoje vietoje Panevėžio dujos? Nes pagal svetainę adresas Senamiesčio g. 102B? Porą šimtų metrų šiauriau?
12017-01-18 19:58:33 UTCTomas Straupis Change does not comply with Lithuanian mapping agreements. Reverted.
12017-01-18 16:42:35 UTCTomas Straupis Vižadai yra kaimas, todėl jo tipas turi būti village, o ne hamlet. Atšaukiau pakeitimą.
12017-01-18 16:40:11 UTCTomas Straupis Lobiškiai yra kaimas, o ne viensėdis, todėl jo nereikėjo keisti į hamlet. Atstačiau.
12017-01-17 10:26:50 UTCTomas Straupis Please do not adjust objects according to non adjusted bing ortophoto. It is very badly positioned and therefore you're damaging good data.

ORT10LT is a local imagery with good placement.
12017-01-13 07:49:14 UTCTomas Straupis Atšaukti neteisingi pėsčiųjų, dviračių ir automobilių kelių perklasifikavimai.
12017-01-11 18:26:06 UTCTomas Straupis Incorrect change which does not comply with Lithuanian mapping agreements. Reverted.
12016-12-30 08:53:41 UTCTomas Straupis Incorrect change of tagging. Reverted.
12016-12-30 08:52:34 UTCTomas Straupis historic=memorial is not suitable for tagging absolutely anything.
And bearusian names/descriptions should go to name:be and description:be tags.
New information was added not taking into account existing information, so duplicates have been created in some instances.
22016-12-30 09:29:47 UTCpaleshukgeo I apologize. I did not have time to edit. I will make these changes in the near future. Thank you.
12016-12-25 11:38:39 UTCTomas Straupis Šis ir kiti pakeitimai atšaukti. Kristijono Skrytės crap.me paskyra perduota blokavimui.
12016-12-23 21:50:17 UTCTomas Straupis Didžioji dalis šio pakeitimo atstatyta. Lietuvos pėsčiųjų ir dviračių takų žymėjimo susitarimus galima rasti čia:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Dviračiai
12016-12-14 22:06:26 UTCTomas Straupis 44409203
22016-12-14 22:06:51 UTCTomas Straupis Reverting changeset and marking as intentional corruption of data.
12016-12-14 22:06:04 UTCTomas Straupis 44408958
12016-12-14 22:05:51 UTCTomas Straupis Reverting change and marking as intentional corruption of data.
12016-12-14 12:03:39 UTCTomas Straupis Atstačiau ištrintą ilgą kelią nuo Micaičių iki Papelkių (lygiagrečiai 159 keliui)
12016-12-11 18:44:07 UTCIrmantas A Ir vėl sprendi koks kelias yra iš to ką matai Oro foto?
22016-12-11 19:59:45 UTCTomas Straupis Taip, iš to, kas matosi ortofoto, iš to, kaip šitas kelias klasifikuojamas kituose šaltiniuose, ir iš bendros logikos. Dar po truputį derinu blokavimą, nes tai jau piktybiškas žymėjimo susitarimų nesilaikymas.
32016-12-11 20:05:12 UTCIrmantas A Nuo kada pravažiuojamas įprastu automobiliu kelias yra žymimas kad jis tinkamas tik traktoriams ir kitai spec technikai? Įvažiavimas į privataus žmogaus kiemą irgi tik spec technikai? Nuo kada? Pravažiuok bent kartą šiais keliais, tada ir sakyk, kad davažiavimas iki privačios žmo...
42016-12-11 20:11:40 UTCTomas Straupis Prie highway=track niekur neparašyta, kad tai tik traktoriais pravažiuojami keliai.

Keliai, kurie nėra pakankamai dažnai naudojami, kad matosi dvi vėžės, Lietuvoje žymimi highway=track. Nes jie pagal savo kokybę yra sulyginami su tais, kurie OSM wikyje įvardijami kaip „agric...
52016-12-11 20:14:18 UTCTomas Straupis Ir kad tokie yra susitarimai, aš jau papasakojau ne vieną kartą. Kadangi mums taisyti reikia ne tik naujokams įprastas klaidas (neteisingą geometriją, susigalvotas žymas, neteisingas žymas ir pan.), bet dar ir piktybiškai ne pagal susitarimus gadinamus duomenis (t.y. dalykus, ku...
62016-12-11 20:18:35 UTCIrmantas A Paskaitykime nurodytą nuorodą apie highway=track. This tag represents roads for mostly agricultural use, forest tracks etc.; usually unpaved (unsealed) but may apply to paved tracks as well, that are suitable for two-track vehicles, such as tractors or jeeps. Tai kuris čia iš mūsų i&sc...
72016-12-11 20:29:24 UTCTomas Straupis OSM yra BENDRUOMENĖS projektas. Jei yra minčių naudoti visai kitą klasifikaciją, tai reikia rašyti į talk-lt sąrašyną, įtikinti bent žymią dalį dalyvių naujos klasifikacijos pranašumais, papasakoti, kokiomis priemonėmis ir per kiek laiko siūlytojas PATS perklasifi...
82016-12-11 20:34:50 UTCIrmantas A Kurių Lietuvos puslapyje normaliai nėra. Talk-LT neveikiantis reikalas, tad reikėtų pradėt naudot kažką naujo, ir viską gal atnaujint, o ne naudot kažką pasenusio. Be to gal tau nuotraukas atsiųst kur aiškiai matosi, kad kelias naudojamas ir ten įvažiavimas, ar kaip?
92016-12-11 20:35:19 UTCIrmantas A Nustosi gal nesąmones skiest, kad tie keliai yra nenaudojami, arba mažai naudojami.
12016-12-10 21:07:43 UTCTomas Straupis Čia ne Gaudžiai (arba jau nebe Gaudžiai). Gaudžiai yra ryčiau. Ir adresai visi šių namų yra Kuršėnų, o ne Gaudžių.
12016-12-10 11:57:42 UTCTomas Straupis Dotnuvos geležinkelio stočiai sugrąžintas place=village->town, nes tokie yra LT žymėjimo susitarimai.
12016-12-09 08:29:39 UTCTomas Straupis Pakeitime LABAI DAUG neteisingų vietovių pakeitimų, nesąmoningų taškų (kaip bankai miškuose ir pan.). Todėl VISAS pakeitimas atšauktas.
12016-12-07 18:55:14 UTCTomas Straupis This change will be reverted because it is made with no local knowledge, based on incorrect microsoft/bing data and very inaccurate mapbox "calculations" etc.
22016-12-07 19:24:22 UTCBCNorwich Hi, thanks for the correction and thanks for not just reverting but making better adjustments.
12016-12-04 12:18:05 UTCTomas Straupis CRAP.ME trash change reverted
12016-11-28 19:15:01 UTCResutas Kodel buvo istrinti nauji takai?
22016-11-29 12:02:02 UTCTomas Straupis Nes pagal Lietuvos žymėtojų susitarimus tokie dalykai nežymimi. T.y. autobuso stotelės praplatėjimas nežymimas, kol nėra FIZINIO atskyrimo nuo pagrindinio kelio. Tas pats ir su pėsčiųjų šaligatviu. Jei labai norima pažymėti, kad kelias kažkurioje atkarpoje turi vienoje ar kitoj...
32016-11-29 16:24:05 UTCResutas supratau
12016-11-28 08:15:09 UTCTomas Straupis OSM yra bendruomenės, o ne asmeninis žymėjimo projektas. Taigi žymėti reikia taip, kaip visa bendruomenė yra nusprendusi/sutarusi.
12016-11-27 16:48:20 UTCTomas Straupis Reverting incorrect micro adjustments. Informing OsmAnd of REPEATED recipient calculation abuse.
12016-11-26 06:56:42 UTCTomas Straupis It was already marked as motor_vehicle=no and in its essence it is not a path/footway. So change reverted.
12016-11-25 19:11:12 UTCTomas Straupis Neteisingas adreso keitimas. Pakeitimas atšauktas.
12016-11-25 08:14:32 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Pastatai jau yra pažymėti kaip poligonai, todėl papildomai juos žymėti taškais nebereikia.
12016-11-18 16:07:08 UTCTomas Straupis Atšauktas neteisingas adreso keitimas.
12016-11-17 18:25:39 UTCTomas Straupis Crap.me bullshit reverted.
12016-11-07 12:25:20 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas: atstatytas Svyruonėlės pavadinimas.
12016-11-06 21:22:14 UTCTomas Straupis Atstatau šiuo pakeitimu sugadintas lietuviškas kabutes darželio pavadinime.
12016-11-04 07:18:12 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Gyvenvietė egzistuoja. Net turi du adresus.
12016-11-03 12:35:19 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas.
12016-11-03 12:34:35 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas.
12016-11-03 12:33:48 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas.
Pakeitimas ne pagal Lietuvos pėsčiųjų ir dviračių takų susitarimus:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Dviračiai
22016-11-03 13:28:53 UTCPopkornas Supratau apie ką eina kalba. Tokios klaidos daugiau nedarysiu. Dėkui.
12016-11-02 11:21:28 UTCTomas Straupis Visi šie adresai priklauso Pikeliškėms, o ne Šaltoniškėms.
Braižant objektus būtina persijungti į ORT10LT, nes bingo fonas labai labai nekokybiškai pozicionuotas. Daugiau info:
https://blog.openmap.lt/2013/06/05/ortofoto/
12016-11-02 11:05:42 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas.
Tvenkiniai žymimi landuse=reservoir
Daugiau info apie vandens žymėjimą:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Plotai
12016-10-28 07:24:17 UTCTomas Straupis Road reclassification not according to local (Lithuanian) standards. Reverting.
12016-10-26 18:21:48 UTCTomas Straupis craps.me rubbish change reverted
BAN CRAPS.ME
12016-10-25 21:04:11 UTCTomas Straupis Neteisingas adreso keitimas. Pakeitimas atšauktas.
12016-10-25 12:24:32 UTCGardster Hi! Why do you remove this points?
22016-10-25 12:43:33 UTCTomas Straupis Strange edits using bad editor - maps.me
Provide more info when adding objects and they will have a higher chance to stay.
32016-10-25 13:40:16 UTCGardster Remove changes, based on editor type is not good practice to maintain community around open maps. You can at least write to the author and ask to fix tags you don't like or to add information you want to see.
42016-10-25 13:46:09 UTCTomas Straupis And this is what we did and do. Unfortunately more than 50% of maps.me edits are total rubish, remaining 40% are problematic and only 10% are more or less ok. And almost nobody from maps.me users bothers answering, so we finally stopped even trying to contact maps.me users.
52016-10-25 13:47:15 UTCTomas Straupis And our resources are limited, so this is what we must do to keep up with our QA process.
62016-10-25 14:14:08 UTCGardster Do you represent some company to talk about any "yours" QA process?
By the way: no one maps.me user breaks coastlines or multipolygons. JOSM users are break them often. And this is not a reason to remove all JOSM edits.
72016-10-25 18:19:35 UTCTomas Straupis We have a QA process in Lithuania for Lithuanian OSM community. We have a specific coftware written for that etc. We are doing it in organised way for more than 5 years now.
It is very fortunate, that mapsme does not have more possibilities to edit, as it would have been an even larger disaster tha...
12016-10-21 19:53:32 UTCLitawor Labas.
Pastaba dėl adresų Martyniškyje. Manau, kad addr:nostreet=yes nėra gera žymė. Ji nepatinka tiek Osmose, tiek JOSM validatoriams. Jei gatvės nėra, Osmose reikalauja naudoti associated street arba place žymę. Kai naudojau žymę addr:place=Martyniškis (be gatvės) - pers...
22016-10-22 07:06:15 UTCTomas Straupis Sakyčiau galima išskirti tris dalis:
1. addr:nostreet (kaip ir addr:approximate) negali nepatikti nei JOSM, nei Osmose validatoriams, nes šitą žymą aš sugalvojau Lietuvos adresų tikrinimo taisyklėms. Taigi visi validatoriai išskyrus lietuviškus šias ...
12016-10-18 06:25:57 UTCTomas Straupis Neteisingas informacijos pakeitimas atšauktas. 12as namas yra ne čia, o vakariau (kairiau).
12016-10-11 10:42:49 UTCTomas Straupis Kas čia per ref žymos?
Jei čia kažkokie techniniai ar vietinės reikšmės laukai, tai reikia arba trinti lauk, o jei jie realiai kažkur naudojami, tai bent jau perkelti į kokią nors kitą žymą, tarkim „ref:lt:KAZKAS“.
12016-09-30 17:39:40 UTCTomas Straupis building=school rodo tik kad pastatas yra mokyklos tipo. Jei pastate yra veikianti mokykla, tada būtina ir žyma amenity=school.
22016-09-30 17:45:46 UTCTomas Straupis A, nors čia panašu buvo bandyta žymėti variantu plotas amenity=school... pastatas atskirai building school...
32016-09-30 18:30:33 UTCLitawor Atsimenu, aptarėm anksčiau. Beje, teritorijos žyma amenity=school tinka geriau - juk mokyklai priklauso ir stadionas, ir aikštynai, ir parkavimas. O dvi amenity žymos pjaunasi.
42016-09-30 18:36:24 UTCTomas Straupis Taip, čia mano klaida buvo - atkeičiau atgal: plotas amenity=school. Tik išėmiau multipoligonus, nes, kiek skaitau vikyje, nesiūlo mokyklos pastatų, aikštelių ir pan. išminusuoti iš mokyklos poligono.
12016-09-29 10:57:37 UTCTomas Straupis Šitos klasifikacijos keliai Lietuvoje visada žymimi highway=secondary.

Maršrutizavimą turi tvarkyti maršrutizavimo programos kūrėjai, negadinant duomenų ir nepritempinėjant duomenų prie norimo rezultato.
12016-09-29 10:54:55 UTCTomas Straupis maxspeed rodo koks yra maksimalus leidžiamas greitis pagal KET, o ne koks siūlomas, pageidaujamas ar pan. Ir tuo labiau negalima kaitalioti info tam, kad kažkur kažkoks įrankis grąžintų „norimus“ rezultatus, yra kertinė OSM taisyklė: „don't tag for the renderer“.
12016-09-25 20:13:10 UTCTomas Straupis Fixed incorrectly set language tags (in this and other changesets). Restored main name tag to lithuanian one because ~80% of this lake is in Lithuanian side.
22016-09-26 13:07:32 UTCgadacz Where did you learn this peculiar calculations? Really a nice joke!
Lithuanian area: 91.2 ha, Latvian area: 94.8 ha; Source: VMPI, http://www.stat.gov.lt/

But with a little bit patriotism you can calculate real better.
Pardon, I am an European mathematician / geographer without any nationalist ...
32016-09-26 13:22:09 UTCTomas Straupis Regarding part of my fix with percentage in Latvia and Lithuania my info was from wikipedia: https://lt.wikipedia.org/wiki/lt:Laukesas?uselang=lt

Can you be more precise as to where exactly in statistics website did you find the numbers you gave? I will change back the name tag to latvian one and...
12016-09-25 08:40:40 UTCTomas Straupis Čia nėra krematoriumo.
There is no crematorium here.
22016-09-26 12:05:59 UTCMegachip http://vlr.lt/en/
32016-09-26 12:10:02 UTCMegachip But I think funeral_directors will match better ;)
12016-09-24 13:25:42 UTCTomas Straupis Atšauktas pakeitimas. power=transformer žymos turi būti ant taško, o ne ant kelio. Kelias gali būti pažymėtas power=substation.
12016-09-21 07:43:10 UTCTomas Straupis Population is specified using Lithuanias 2011 census. Reverting population value to the previous one.
12016-09-21 07:26:16 UTCTomas Straupis Polish names should be added to name:pl tag and not combined with lithuanian one in name tag :-)
12016-09-09 17:08:18 UTCTomas Straupis Simple splitting of ways does not solve the problem of impossible angle routing. Turn restriction is missing.
I've added a missing restriction here, you can check it and use the same principle in other places.
22016-09-12 22:30:06 UTCridixcr Hey there

Thanks for contributing by adding turn restrictions. I really don't know this place so I cannot guess where a turn restriction exists. About your suggestion for adding restrictions I would like you to share the wiki or any documentation that support this principle.

Thanks for your fe...
32016-09-13 08:09:19 UTCTomas Straupis Point is that it does not matter for routing purposes if OSM way is split or not. For example in this particular situation splitting the way to two segments: one going out of the red road and another going back into the red road has absolutely no impact on routing.
Routing algorithms will split the...
12016-09-04 16:21:25 UTCTomas Straupis Pėsčiųjų ir dviračių takų žymėjimo info:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Dviračiai

Pėsčiųjų ir dviračių takas žymimas: highway=path, foot=designated, bicycle=designated, t.y. highway=path, o ne highway=cycleway. Cycleway yra kelias, kuris ski...
12016-09-04 10:20:02 UTCTomas Straupis Svetainės adresas yra žymoje „website“, „name“ yra pavadinimas, o ne svetainė.
12016-09-01 20:45:40 UTCLitawor Ar greta esanti sodyba nepriklauso šiam kaimui?
22016-09-02 06:41:24 UTCTomas Straupis Ne, Žarnonims niekas nebepriklauso, nes jų nebėra, nebėra Žarnonių adresų.
32016-09-02 13:18:44 UTCLitawor Formaliai lyg ir teisinga, sunku prikibti. Tačiau ar neturėtų išlikti vietovardis, net jei ten niekas nebegyvena?
Gal tai ne žemėlapio, o istorikų dalykas?
42016-09-02 15:18:52 UTCTomas Straupis Vietovė yra, kai ji yra įrašyta į Lietuvos administracinius vienetus. T.y. jei ją galima rasti Registrų Centre. Žarnonių RC nebėra, reiškia formaliai nebėra tokios vietovės. OSM'e paprastai tokiu atveju paliekame vietą pažymėtą kaip place=locality (kas reiškia, kad...
12016-09-02 07:36:12 UTCTomas Straupis Miškus Lietuvoje žymime landuse=forest.
natural=wood yra tik maži medžių plotai virš landuse=residential|commercial|industrial.
12016-08-29 07:08:56 UTCTomas Straupis Daželių pavadinimai buvo sužymėti ant viso darželio ploto, o ne ant pastatų. Tai dabar kai kuriose vietose gavo, kad pažymėti du daržekiai vienoje vietoje su skirtingais pavadinimais.
12016-08-28 15:07:49 UTCTomas Straupis CRAP.ME pakeitimas atšauktas.
12016-08-28 15:00:52 UTCTomas Straupis Crap.me šlamštas atstatytas.
12016-08-25 08:28:43 UTCTomas Straupis Tokie pavadinimai į žemėlapį neįrašinėjami. Pakeitimas atšauktas.
12016-08-22 06:38:16 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas, nes jis vėl gadino jau pataisytus duomenis - pridėtos rašybos klaidos, pašto indeksui pridėtas Lietuvoje nenaudojamas priešdėlis „LT-“.
12016-08-22 06:06:49 UTCTomas Straupis Prie adreso reikėtų pridėti dar ir addr:city žymą, pvz. addr:city=Jonava
22016-08-22 06:21:10 UTCLitawor Pritariu, tačiau kaip tą padaryti? Redaguojant pastato adresą programėlė nesiūlo cite žymos.
32016-08-22 06:26:44 UTCTomas Straupis Geriausia būtų naudoti kokį nors normalesnį redaktorių - pradžiai bent jau iD, vėliau, jei bus daugiau žymima - JOSM.
iD pasileidimas paprastas - reikia užeiti į www.osm.org, prisiregistruoti, „nueiti“ į norimą redaguoti vietą ir tada viršuje spausti mygtuką „...
12016-08-21 13:56:32 UTCTomas Straupis O yra kažkokia prasmė žymėti stoteles kaip kelių metrų ilgio platformas? Ar jas nors koks nors žemėlapis po to rodo (priešingai nei pažymėtas bus_stop)?

Ir jei jau žymimas šaligatvis, kuris realiai yra kelio dalis (t.y. nėra atskirtas fiziškai, ką mes anksčiau t...
22016-08-21 21:13:02 UTCEdvinasJ_LT Neapsižiūrėjau ir uždėjau bus_stop ant way, tikrai kad nėra prasmės. O dėl footway=sidewalk - kažkaip pamiršau uždėt.
12016-08-21 13:08:00 UTCTomas Straupis In Lithuania please use ORT10LT rather than mikrosofts low quality and badly misplaced imagery.
12016-08-21 12:04:37 UTCTomas Straupis Kad tai žaidimų aikštelė matosi iš žymos leisure=playground. Papildomai teksto rašyti nereikia.

amenity=library yra biblioteka, šiuo atveju čia yra tik amenity=public_bookcase
12016-08-16 19:36:18 UTCTomas Straupis One more CRAPS.ME bullshit. Reverting.
12016-08-15 18:44:24 UTCTomas Straupis Šis CRAP.ME šlamštas atstatomas.
12016-08-15 08:45:10 UTCTomas Straupis Mikrosofto (Bingo) ortofoto labai netikslus. Atstačiau kai kuriuos objektus į teisingas pozicijas pagal ORT10LT.
12016-08-13 21:15:32 UTCTomas Straupis Neteisingas adreso keitimas - atšaukta.
41 namas yra vakariau - gyvenamasis.
12016-08-13 07:20:38 UTCTomas Straupis Atstatau sugadintą Jauniaus gatvės žymėjimą. Ten ne living_street.
12016-08-12 06:24:48 UTCTomas Straupis Reverting CRAP.ME rubbish.
12016-08-11 08:31:31 UTCTomas Straupis Reverting pointless CRAP.ME edit.
12016-08-11 08:29:20 UTCTomas Straupis Reverting pointless CRAP.ME edit.
12016-08-10 07:00:15 UTCTomas Straupis Kad veiktų adresų paieška ir nekibtų validacijos, rašant adresą reikia kad:
1. Gatvės pavadinimas tiksliai atitiktų gatvės pavadinimą gatvės vektoriuje, t.y. ir didžiosios/mažosios raidės, ir „g.“ gale.
2. Reikia pridėti ir miesto žymą. Šiuo atveju a...
12016-08-08 19:55:26 UTCTomas Straupis Čia skulptūra parke, o ne ekspertizės centras. LTEC jau yra pažymėtas šiaurinėje Lvovo gatvės pusėje.
12016-08-07 15:45:12 UTCTomas Straupis Karių kapinės jau buvo pažymėtos teisingoje vietoje - ryšyje (relation), todėl papildomai dėti kapinių žymų ant vieno iš ryšį sudarančių kelių - nereikia.
12016-08-06 08:23:04 UTCTomas Straupis Perkėliau miesto informaciją iš addr:place į addr:city.
12016-08-06 08:08:24 UTCTomas Straupis Reverting crap.me rubbish.
12016-08-06 08:07:55 UTCTomas Straupis Reverting crap.me rubbish.
12016-08-04 20:27:11 UTCTomas Straupis Reverting crap.me rubbish.
12016-08-04 20:25:54 UTCTomas Straupis Reverting crap.me rubbish.
12016-07-31 18:24:49 UTCTomas Straupis CRAP.ME rubbish reverted.
12016-07-30 12:34:29 UTCTomas Straupis Reverting crap.me rubbish.
12016-07-29 18:03:41 UTCTomas Straupis Reverting craps.me rubbish.
12016-07-29 07:13:52 UTCTomas Straupis crap.me rubbish change in Vilnius reverted.
12016-07-29 07:08:51 UTCTomas Straupis Reverting crap.me rubbish.
12016-07-29 07:06:31 UTCTomas Straupis Šiukšlių konteineriai neturi pavadinimo :-)
12016-07-28 11:28:31 UTCTomas Straupis Reverting craps.me rubbish
12016-07-28 09:23:21 UTCTomas Straupis Removed craps.me crap.
12016-07-28 08:09:53 UTCTomas Straupis Reverted craps.me change.
12016-07-27 07:18:08 UTCTomas Straupis Jau buvo pažymėta kelis kartus! Ištryniau.
12016-07-26 16:52:14 UTCTomas Straupis Čia kažkokį naują kelią pastatė?
12016-07-26 16:43:32 UTCTomas Straupis Rolled back crap.me edit.
12016-07-25 09:46:50 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Prašome paskaityti apie Open Street Map prieš darant pakeitimus bendrame žemėlapyje.
12016-07-25 07:46:04 UTCTomas Straupis Kas tai? Tūkstančiai palaidų taškų. Galiu bandyti atšaukti pakeitimą?
22016-07-26 09:44:10 UTCwoodpeck_repair This changeset has been reverted fully or in part by changeset 41032663 where the changeset comment is: revert large changeset after discussion with author
12016-07-25 06:46:54 UTCTomas Straupis Please do not use mikrosofts highly inaccurate Bing imagery. In Lithuania we use ONLY ORT10LT (available in JOSM as well as all POI editors).
12016-07-25 06:33:33 UTCTomas Straupis Pakeitimai bus atšaukti dėl šių priežasčių:
1. Naudotas nekokybiškas mikrosofto ortofoto (Bing), reikia naudoti ORT10LT.
2. Žymima ne pagal Lietuvos susitarimus. Lietuvoje toks vandens telkinys yra landuse=basin, o ne natural=water|water=pond.
12016-07-24 08:36:41 UTCTomas Straupis Reverting this crap.me crap.
12016-07-24 07:14:08 UTCTomas Straupis reverting maps.me crap
12016-07-22 11:14:20 UTCTomas Straupis Pakeitimai daromi bendrame pasauliniame Open Street Map žemėlapyje, todėl nereikėtų suvedinėti neegzistuojančių fantastinių taškų savo asmeninėms reikmėms.
12016-07-20 20:47:25 UTCTomas Straupis Panašu, kad prašomasi paskyros blokavimo.
22016-07-20 20:55:10 UTCSwirlyBird Ok, sorry. Look new to this. I will look more into how to cleanly edit. Will be more careful.
12016-07-20 20:45:22 UTCTomas Straupis Prieš keičiant esamus objektus reikia pasidomėti žymėjimo taisyklėmis. Pakeitimas atšauktas.
12016-07-20 20:27:06 UTCTomas Straupis ref žymoje yra valstybinus numeris (šiuo atveju 5256), o name yra gatvės pavadinimas (šiuo atveju „Žirgų g.“). Nereikia prigalvoti savo sistemų :-D
12016-07-20 19:27:46 UTCTomas Straupis Viešojo transporto informaciją įmanoma keisti tik pilnaverčiais redaktoriais, tokiais kaip JOSM. Visi kiti redaktoriai tik gadina esamą informaciją, todlė pakeitimai bus atšaukiami bet kokiu atveju.
12016-07-20 06:50:44 UTCTomas Straupis Labai daug nereikalingų taškų dublių, neteisingos informacijos, sugadintos esamos informacijos.
12016-07-19 09:13:06 UTCTomas Straupis Change reverted. Please consult Open Street Map rules before doing changes.
12016-07-16 19:33:27 UTCTomas Straupis Atstačiau gyvenvietės info. Žymimas tik vienas taškas su paskutiniu žinomu gyventojų skaičiumi, šiuo atveju - 2011m. surašymo duomenimis.
Gatvėse/keliuose linkmė nenurodoma, tai nuėmiau name žymą apie vienkiemį, iki kurio važiuojama.
Taipogi reikėtų persijungti ...
12016-07-16 15:33:51 UTCTomas Straupis Change in Vilnius reverted because it is a crap. Please read Open Street Map rules before doing random changes.
12016-07-16 15:18:48 UTCTomas Straupis Crap change reverted.
12016-07-12 09:09:25 UTCTomas Straupis There are automated checks against cyrillic letters in name tag, so such edits will never go through. Use name:ru tags for russian text.
12016-07-08 12:05:39 UTCTomas Straupis In Lithuania tertiary is always unpaved, secondary - always paved. Fixed that near „Stakiai“.
12016-07-08 11:42:49 UTCTomas Straupis Pataisiau/papildžiau adresą ir greta esančius objektus.
12016-07-06 14:40:58 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Nesąmonės. Prieš keičiant reikėtų pasidomėti Open Street Map žemėlapio redagavimo principais.
12016-07-06 14:36:22 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Neteisingas stotelės pavadinimas.
12016-07-05 15:46:42 UTCTomas Straupis Where and when was this automated change discussed? I only remember talks about POI editors adding wikidata tag automatically.
22016-07-05 17:11:46 UTCSomeoneElse I believe it was discussed in GB (where the "wikidata" account is from). There it's clear that (apart from in one region) there _wasn't_ a concensus to add wikidata links. I asked the question about 3 months ago with regard to https://www.openstreetmap.org/changeset/38255177 and didn't g...
12016-07-01 05:22:44 UTCTomas Straupis Nėra prasmės įrašinėti, kas kažkada kažkur „buvo“ :-)
12016-06-30 09:46:58 UTCTomas Straupis „Local person“ is wrong. See http://www.registrucentras.lt for official names and addresses (illegal to copy from this map but legal to check/verify).
22016-06-30 10:45:07 UTCHoumr9 Right, sorry I should double check before I blindly trusted her..she apparently used google to verify..wrong
12016-06-30 08:03:21 UTCTomas Straupis Change reverted. Inappropriate (non Lithuanian) and useless (tags say it is a market) name value.
12016-06-29 11:25:55 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas.
12016-06-28 07:41:15 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. OpenStreetMap - tai bendras žemėlapis, todėl kaitalioti pavadinimų su „mano namas“ nereikėtų :-) Priekaištai maps.me tep-lep-programuotojams, kad nesugeba apie tai informuoti savo naudotojų.
12016-06-27 11:06:29 UTCTomas Straupis Pašalinta, nes adresas jau buvo pažymėtas.
12016-06-27 11:05:47 UTCTomas Straupis Pašalinta, nes šitas adresas jau buvo pažymėtas.
12016-06-24 11:40:30 UTCTomas Straupis Pakeitimas pašalintas. Nereikia visko iš eilės žymėti kaip tourism=attraction.
12016-06-24 11:39:12 UTCTomas Straupis Pataisiau šitą žymėjimą. Lietuvoje visos „name“ žymos rašomos lietuviškai. Angliški pavadinimai gali būti įrašomi į „name:en“ žymas.
12016-06-22 08:19:52 UTCTomas Straupis Bibliotekos žymėjimą pakeičiau į tinkamą amenity=library ir nuėmiau netinkamą tourism=viewpoint
12016-06-21 08:05:35 UTCTomas Straupis Nesąmoningas pakeitimas. Atšaukta.
12016-06-18 19:41:12 UTCTomas Straupis Ar tikrai čia yra autobusų stotelė pavadinimu „Parking“?
12016-06-17 07:21:42 UTCTomas Straupis Ar tikrai čia yra kažkoks meno kūrinys, kurį gali aplankyti/pažiūrėti kiekvienas norintis? Koks jo pavadinimas, autorius ir pan.
12016-06-15 06:34:32 UTCTomas Straupis Change reverted.
12016-06-14 06:53:58 UTCTomas Straupis Duplicate POI. AmbEr museum was already mapped.
12016-06-10 07:44:01 UTCTomas Straupis Kas čia? Ar tikrai krūmuose pastatytas kažkoks meno kūrinys pavadinimu „Egidijus Vairkevičius“?
12016-06-09 04:51:12 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas, nes gadina sutartą dviračių ir pėsčiųjų takų žymėjimą:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Dviračiai
12016-06-07 19:02:51 UTCTomas Straupis IKI jau buvo pažymėta ant pastato, todėl įvestą perteklinį tašką panaikinau.
12016-06-06 10:36:35 UTCTomas Straupis Pakeitimas atšauktas. Objektai neegzistuoja.
12016-06-05 10:30:01 UTCTomas Straupis Atšauktas nesąmonių žymėjimas.
12016-06-04 09:03:10 UTCTomas Straupis Reverted. Streatm does not exist here.
12016-06-02 08:38:07 UTCTomas Straupis Ar tikrai šitose vietose yra kažkokios skulptūros? Nes „zarasai“ skulptūra pastatyta privataus namo teritorijoje, „stelmuze“ - šalia jau pažymėto Stelmužės ąžuolo...
12016-05-31 17:15:44 UTCTomas Straupis O kokiu tikslu prie adresų taškų pridėtos pastatų žymos (building=xxx)?
12016-05-31 06:22:43 UTCTomas Straupis Asmeninius taškus reikėtų dėti ne į bendrą žemėlapį, o į savo taškų rinkinį (t.y. ne į OpenStreetMap, o palikti maps.me programėlėje). Sėkmės :-)
12016-05-30 06:50:07 UTCTomas Straupis Ar tikrai ši sodyba vadinasi „Panevėžys“ (pataisius gramatikos klaidas)? Adresas suvestas tikrai neteisingas, čia ne Panevėžio miestas, Stoties gatvė tikrai ne čia ir šitas namas ne 43'ias.
12016-05-26 07:46:11 UTCTomas Straupis This is incorrect position for the memorial. Correct position with already marked objects (museum and memorial) can be found here:
https://openmap.lt/#l=54.62619,25.16057,18,L
12016-05-22 15:21:12 UTCTomas Straupis Kas čia per lankytina vieta? Ar tikrai tai vieta, kurią gali būti įdomu aplankyti daugeliui žmonių?
12016-05-19 10:48:57 UTCTomas Straupis Du klausimai:
1. Degalinė labai keistoje vietoje. Ar tikrai ten galima atvažiuoti bet kam ir įsipilti kuro?
2. Benedico tikrai ten laukuose yra parduotuvė, kur bet kas gali atvažiuoti ir įsigyti gėrimų? Gal visgi ten gamykla? Ir adresas labai keistas. Trūksta namo numerio, gyvenvietės, i...
12016-05-18 06:59:29 UTCTomas Straupis Pakeitimai daromi bendroje duomenų bazėje, todėl asmeninių lankytinų vietų įrašinėti nereikėtų :-) Teko ištrinti neegzistuojantį „artwork namai“ :-) Sėkmės.
12016-05-16 08:53:18 UTCTomas Straupis website žyma visada rašoma su protokolu (http arba https)

Daugiau info:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:website
12016-04-07 06:12:16 UTCTomas Straupis Reverted this change. This way was correctly marked as a PROPOSED residential highway.
22016-04-10 16:06:01 UTCminri There will be no highway in foreseeable future. So for now I drew unmaintained track road around the block (not sure if it is the best solution though). There is one which I often use for cycling. Cars are using it too just not for transit.
32016-04-10 19:56:08 UTCTomas Straupis residential highway is planned by Vilnius municipality, so it WILL be built in "foreseeable future". There are three addresses on that street already. Drawing a track until residential highway is built is perfectly ok.
12016-03-08 16:54:23 UTCTomas Straupis Please use NŽT ORT10LT ortophoto in Lithuania. Unlike Bing, ort10lt is correctly aligned.
12016-02-23 08:26:07 UTCTomas Straupis Adreso „Titnago 78“ Vilniuje nėra (Keulės Rūke facebook puslapis meluoja arba nežino patys:-). Taipogi šita įstaiga tikrai neužima viso tokio didelio pastato, todėl pakeičiau į tašką.
12016-02-12 10:11:26 UTCTomas Straupis In Lithuania we use landuse=reservoir way of marking reservoirs rather than the newly invented natural=water|water=reservoir.

We used it for a looong time and "formally agreed/registered" it 5 years ago:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Plotai
12016-02-12 09:17:57 UTCTomas Straupis In Lithuania there is an ORT10LT imagery available. This imagery is precisely positioned so it is much better to use it when drawing new objects. Bing imagery is badly misaligned.
22016-02-27 13:01:35 UTCZmianowy ortofotomapa=ORT10LT
12016-02-11 08:03:03 UTCTomas Straupis Nugriovus pastatą adresas niekur nedingsta. Tai ištrynus building vektorių su adresu, reikėtų toje pačioje vietoje padėti tašką su adresu.
12016-02-10 12:41:44 UTCTomas Straupis Fixed language disambuiguity errors introduced by this and other similar changes. When adding new name:xx tags be sure that name:lt is added with the same value as name (if does not yet exist). Thank you.
22016-02-27 13:08:26 UTCZmianowy Jak znam, mam czas i pamiętam to dodaję name:lt.
12016-02-10 07:04:14 UTCTomas Straupis 1. Lietuvoje jau daug metų nebėra dvigubų/kampinių adresų.
2. Atstačiau sunaikintą Vingrių g. 7 adreso tašką.
3. Atstačiau sugadintą Rinno viešbučio POI.
4. Cyclosičio visi taškai sunešti „ant“ teisingo namo pagal nurodytą adresą. Nuo cyclosi...
12016-02-04 14:14:02 UTCTomas Straupis Šis ežeras jau buvo pažymėtas. Panaikinau naujai pridėtą dublį ir papildžiau anksčiau įvesto ežero pavadinimus.
12016-01-25 07:48:13 UTCTomas Straupis Šiuo pakeitimu ištrinta labai daug teisingai nubraižytų objektų... Aiškinuosi, kaip teisingai atšaukti šį ir po jo ėjusius tris pakeitimus ir grąžinti anksčiau nubraižytus teisingus objektus :-( Kol neatstatysiu (gali prireikti kelių dienų) reikėtų sus...
22016-01-25 11:58:43 UTCmastantis po jusu debesnu pelkes įvedimo ant zemelapio dingo varneles vaga, gavau panaikinti debesnu pelke. nuo keitimu, jums prasant, susikaikysiu.
32016-01-25 12:38:48 UTCTomas Straupis Jei kažkuriame viename iš daugelio žemėlapių „nesimato“ kažkokie duomenys - reikia spręsti problemą su žemėlapiu, duomenų keisti (ir tuo labiau trinti) nereikėtų. Dabar buvo panaikinta ne tik pelkė, bet ir miškai, gyvenamosios/sodų zonos ir pan.
42016-01-25 12:56:00 UTCTomas Straupis This changeset has been reverted fully or in part by changeset 36795679.
12016-01-25 12:54:05 UTCTomas Straupis This changeset has been reverted fully or in part by changeset 36795679.
12016-01-25 12:53:49 UTCTomas Straupis This changeset has been reverted fully or in part by changeset 36795679.
12016-01-23 09:20:58 UTCTomas Straupis Atstačiau sugadintą dviračių ir pėsčiųjų žymėjimą, t.y. grąžinau highway=path ir nuėmiau footway=sidewalk.
Plačiau čia:
https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Dviračiai
12016-01-21 07:58:00 UTCTomas Straupis Kas per objektai yra su žymomis historic=yes ir name=Rokantiškės?
22016-01-21 14:39:02 UTCMindaugas Pažemys Iš tiesų tai yra Rokantiškių kaimo istorinės dalys. Rokantiškių kaimo šiaurinė dalis yra patekusi į Vilnių, o pietinė dalis likusi rajone. Su pietine "rajonine" nėra bėdų, ten likęs kaimas, šiaurinė "miesto" yra didžiulė savo teri...
32016-01-21 17:07:57 UTCTomas Straupis place=locality tokiam variantui tinka, historic - nelabai.

Dėl „kažkas trina“ - galima žiūrėti OSM istoriją, ten matysis, kas darė kokius konkrečius pakeitimus.
12015-12-30 10:27:58 UTCTomas Straupis Braižant naujus objektus reikia arba pasikoreguoti Bingą (nes nekoreguotas jis labai netikslus, ypač Druskininkuose), arba naudoti NŽT ORT10LT.
Daugiau info:
http://blog.openmap.lt/2013/06/05/ortofoto/
12015-12-29 10:14:23 UTCTomas Straupis Visos privalomos adreso žymos (addr:city, addr:street ir addr:housenumber) dedamos ant to paties objekto - pastato (jei pastato nėra arba pastate yra daugiau nei vienas adresas - visos ant taško/taškų).
12015-12-29 10:01:34 UTCTomas Straupis Remiamės oficialia vardinimo sistema. Privažiavimai prie namų pavadinimų neturi.
12015-12-23 08:53:23 UTCTomas Straupis Dviračių infrastruktūros žymėjimo Lietuvoje susitarimai: https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Dviračiai
12015-12-17 10:54:10 UTCTomas Straupis Pradiniai pakeitimai buvo padaryti pagal nepataisytą Bing. Tada aš juos pataisiau pagal NŽT ORT10LT. Šiuo pakeitimu duomenys vėl buvo sugadinti, tai man vėl teko juos taisyti. Ateityje reikėtų atidžiau daryti pakeitimus. Sėkmės.
12015-12-12 16:54:44 UTCTomas Straupis This change does not correspond to local (Lithuanian) road classification agreements.
12015-11-30 07:47:40 UTCTomas Straupis Lietuvoje nėra tokios gyvenvietės „Senieji Gudeliai“. Yra tik „Gudeliai“.
12015-11-05 18:24:00 UTCTomas Straupis I have reverted incorrect reclassification of motorway_link to unclassified. That road is part of a motorway according to official Lithuanian road agency.
12015-10-31 17:24:46 UTCTomas Straupis Šiame pakeitimai sugadintas teisingas Savičiūnų gyventojų skaičius. Matyt įvesta pagal wiki esantį 2001 m. skaičių, o šiuo metu gyventojų skaičių vedam jau pagal 2011m. surašymo duomenis. Atstačiau į teisingą.
12015-09-04 10:39:56 UTCZmianowy No need to add a "name:lt" is the same as when the "name".
Pozdrawiam.
22015-09-04 12:47:21 UTCTomas Straupis There is a need to add a name:lt, because for machine/automation it is not obvious in which language the name is given (not all countries have a convention to use official language in name tags and not in all countries there is only one official language, for example RSA has something like 11 or 15 ...
12015-06-15 18:54:43 UTCAurimas Fišeras Ar tikrai dar reikia highway=proposed kišti į layer=-1, kad maršrutizavimas būtų teisingas?
22015-06-15 19:00:42 UTCTomas Straupis Čia ne maršrutizavimui. Čia labiau, kad maršrutizavimo automatinis klaidų aptikimas nesikabinėtų. Kol kelias proposed, tai dažnai nėra prasmės dėlioti detaliai, kur bus tiltas, kur nusukimai, sankryžos ir t.t. ir pan.
32015-06-15 19:14:25 UTCAurimas Fišeras Supratau, dabar yra atvirkščiai, Osmose kabinasi ;) ir tarp šitų proposed paskęsta tikros klaidos.

http://osmose.openstreetmap.fr/en/errors/?country=lithuania&item=4110

Tada paprastus atvejus keisiu į 0 sluoksnį.
12015-05-14 18:39:22 UTCKEdas Privačiame sklype, neprieinamas. Ar verta tokį palikti žemėlapyje?
22015-05-14 19:56:46 UTCTomas Straupis Išėmiau. Tuo labiau, kad, jei tikėti googlu, jis kažkada 2014 metais buvo nugriautas:

http://www.ltvirtove.lt/apzvalgos_bokstai.php?lt=veziakojo_apzvalgos_bokstas
12015-05-06 05:30:00 UTCTomas Straupis Apparently incorrect advice by map roulette. I will revert this changeset, because it destroys correct data about road classification and surface.
12015-03-14 10:15:08 UTCAurimas Fišeras Ar tikrai „Agailiai“? Niekur nerandu, kad Kuršėnų kaimiškoje seniūnijoje, Šiaulių rajone būtų toks kaimas. Visur „Agailės“. „Agailiai“ yra tik Kelmės rajone.
22015-03-14 10:45:18 UTCTomas Straupis Šios gyvenvietės apskritai nebuvo 2011m. surašymo duomenyse, todėl į tikrinimus pateko pirma įvesta į OSM versija - „Agailiai“. Patikrinau GDR10LT, tikrai daugmaž toje vietoje yra Agailės - pakeičiau ir OSM duomenis, ir tikrinimą. Ačiū už pastabą!
Tomas Straupis has contributed to 244 changeset discussions(s) with a total of 388 comment(s)